Search | Statistics | User Listing Forums | Calendars | Albums | RSS
Aeromodelarski forum
Aeromodelarski forum ->  Aeromodelarstvo - razno -> Slobodna rasprava o aeromodelarskim temama -> View Thread

You are logged in as a guest. ( logon | register )

Pomoć oko silverlit aviona
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [15 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Aeromodelarstvo - razno -> Slobodna rasprava o aeromodelarskim temamaMessage format
 
murina
Posted 18/4/2009 15:44 (#13870)
Subject: Pomoć oko silverlit aviona


New user


Prije svega, pozdrav svima.
Nadam se da sam na pravom mjestu sa svojim upitom jer sam totalni početnik.

Naime, imam 2 silverlit modela. Jedan je x-twin Thunder Jet koji mi baš i nije napet, a drugi je Silverlit Single-wing radi kojega i pišem.

Dakle, radio je odlično i letio kao ptica čak i na vjetru do prekjučer. Prvo je počeo povremeno motor tokirati, da bi na kraju potpuno izdahnuo. Baterija se normalno napuni, repni trimer radi ali elektromotor nikako. Polako sam ga rastvorio jer sam mislio da mu je možda neka žica pukla ali na moju veliku žalost, sve su čitave i na mjestu. Pošto nemam pojma o elektronici molio bih vašu pomoć. Jeli moguće da je crko elektomotor? Postoji li netko u Zagrebu kome bih ga mogao odnijeti na servis?

Taj avion čak ni ne postoji na službenoj stranici i to me jako zbunjuje, pa prilažem svoju sliku: [IMG]http://img5.imageshack.us/img5/4140/dsc00150n.th.jpg[/IMG]
Top of the page Bottom of the page
Site Sponsormy ad code here...
murina
Posted 21/4/2009 10:12 (#13915 - in reply to #13870)
Subject: Re: Pomoć oko silverlit aviona


New user


Nije baš da ste se pretrgli ali da i napišem da je riješeno kupnjom novog aviona, nasljednikom ovog gore na slici.
Top of the page Bottom of the page

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [15 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread

(Delete all cookies set by this site)