| ||
|
You are logged in as a guest. ( logon | register ) |
Nestalo struje za vrijeme leta, a posljedice? Moderators: Diogen Jump to page : 1 2 Now viewing page 2 [15 messages per page] | View previous thread :: View next thread |
Aeromodelarstvo - razno -> Modelarska elektronika | Message format |
Diogen |
| ||
Elite Veteran Location: Gornji Grad-Medveščak | Džonline - 17/3/2009 16:47 nije li rf dio prijemnika možda zakazao jer kao što je vidljivo na Atmelovim stranicama mp. rade i od 1.8 V. .. kod nekvalitetnog signala iz rf stupnja procesor aktivira predprogramirani safe-position što bi spriječilo nagli pad modela i preporuka je da možda nije na odmet koji puta isprazniti i napuniti baterije (a što je bolje nego koristiti pametne punjače u tu svrhu). .. 'pametni punjači' imaju i 'Cycle' opciju koja omogučava da se baterije nekoliko puna redom isprazne/napune uz kontrolu temperature i na kraju punjač obavještava o dostignutom kapacitetu. Inače je ovaj postupak potpuno beskoristan (Kokam, Enerland.....) za LiPO baterije koje su korištene G. Đonline, mislim da je ova rasprava u stilu 'od stoljeća VII' potpuno nepotrebna i zbunjujuća za one koji su je odlučili pročitati. Imajući sve relevantne činjenice pred sobom i uvažavajuči mišljenje onih koji su prisustvovali tom padu modela,te nakon provjere i mjerenja upotrebljene elektronike zaključio sam, kao što sam i već i naveo u ovoj temi da je uzrok pada modela moje 'cijeđenje' baterije u modelu i da se to može spriječiti podizanjem praga na kojem se aktivira LVC reglera i/ili aktiviranjem timera u stanici koji mjeri vrijeme rada elektromotora i pravovremeno alarmira. Dajmo tom atmelu (i ostaloj elektronici u modelu) malo više od tih 1,8 V !!! Na kraju, zahvaljujem na savjetima za 'svekoliku modelarsku populaciju' uz jednu poznatu Churchilovu izjavu: 'Kada bi savjeti bili dobri, savjetnici nebi trebali primati plaću'! No hard feelings, vidimo se na ledini sa napunjenim baterijama, Damir ----- Naš hangarčić: http://web.vip.hr/385915861879.vip/Index.html | ||
Džonline |
| ||
Veteran Location: Fort Huachuca | Diogen - 17/3/2009 21:14 Na kraju, zahvaljujem na savjetima za 'svekoliku modelarsku populaciju' uz jednu poznatu Churchilovu izjavu: 'Kada bi savjeti bili dobri, savjetnici nebi trebali primati plaću Slažem se sa ser WC-om. Ali za kraj ako smijem primjetiti pogledaj svoje postove o: elektornici, lociranju itd. | ||
Diogen |
| ||
Elite Veteran Location: Gornji Grad-Medveščak | .... Odgovore vam nudim u ovom poll-u, možete dodavati i svoje, najtočniji i najduhovitiji prigodno ću nagraditi! Damir Da održim obećanje, nagrade za točan odgovor ('Manje ogrebotine, u biti sposoban za let za 5 minuta') glasanjem zaslužili: belovic zzechner marijom Komisijski odlučeno da nagrade za najduhovitiji odgovor dobivaju: Omi - za uvođenje opcije 'Pet cemetery' Đonline- za komentar 'JOŠ JEDNA POBJEDA NAUČNE MISLI NAD ZDRAVIM RAZUMOM : JA Nagrede u vidu modelarskog pribora biti će uručene prilikom susreta na nekom takmičenju (svima jednake). Damir ----- Naš hangarčić: http://web.vip.hr/385915861879.vip/Index.html | ||
zzechner |
| ||
Elite Veteran Location: Sisak, Hrvatska | Prvo - zahvaljujem na nagradi i s veseljem ju prihvacam! Drugo - da se jos malo zadrzimo na analizi, (ne imajuci pretenzije postati poznati istrazitelj zrakoplovnih nesreca) puno toga je napisano o slabim strujama, a tu "nisam doma" pa ne bih...Nego, ovaj nagradjeni zakljucak nije bilo tesko pretpostaviti, stoga sto: a) frisko izorana i vlazna zemljana povrsina jest jedan od najvecih cimbenika, te je plasticnom deformacijom "upila" dobar dio energije udarca - no ipak ima jos bitnih cinjenica; kao npr. b) konstrukcija modela je ocito lagana i cvrsta, kako je i prikazano tokom gradnje istog. Bez obzira na brzinu obrusavanja, radi male mase - energija udarca nije bila velika. Ocito su centri masa koncentrirani blizu tezista. Otpornost konstrukcije potvrdjuje i izostanak "flutter"-a, bez obzira na postignuce visestruko vece brzine nego sto je "prosjecna brzina" penjanja - planiranja. Pretpostavljena ostecenja bi bila bitno veca da je doslo do flatera (naravno - moguc lom jos u zraku) te udara pod utjecajem istog, c) putanja i smjer udara su bili priblizno pravocrtni i priblizno vertikalni (odnosno okomiti na zemlju), tj. nije bilo rotacije i pojave momenata koji bi nastali momentima rotacije. A o strujama baterija je ionako izvucen najbolji moguci zakljucak: bez obzira na raspolozivu tehnologiju - ne "cijediti" do kraja, uvijek imati respekt pred nepoznatim... ----- Lic. No CRO F-053 / FAI 70026 | ||
Jump to page : 1 2 Now viewing page 2 [15 messages per page] |
Search this forum Printer friendly version E-mail a link to this thread |
(Delete all cookies set by this site) | |
Running MegaBBS ASP Forum Software © 2002-2024 PD9 Software | |