|
|
Veteran
Location: Zagreb | Evo cime sam se bavio ove zime
raspon 2050 mm
masa oko 6,5 kg
motor MVVS 45 MG
(cap 003f.jpg)
(cap 005f.jpg)
(cap 006f.jpg)
(cap 008f.jpg)
(cap 009f.jpg)
(cap 010f.jpg)
(cap 011f.jpg)
(cap 012f.jpg)
(cap 013f.jpg)
(cap 014f.jpg)
(cap 016f.jpg)
Attachments ---------------- cap 003f.jpg (74KB - 68 downloads) cap 005f.jpg (82KB - 51 downloads) cap 006f.jpg (75KB - 54 downloads) cap 008f.jpg (91KB - 45 downloads) cap 009f.jpg (85KB - 56 downloads) cap 010f.jpg (44KB - 51 downloads) cap 011f.jpg (82KB - 46 downloads) cap 012f.jpg (78KB - 52 downloads) cap 013f.jpg (95KB - 51 downloads) cap 014f.jpg (87KB - 50 downloads) cap 016f.jpg (95KB - 55 downloads)
----- Igor |
|
Site Sponsor | my ad code here... |
|
|
Veteran
Location: Čakovec | IDEŠŠŠŠŠ
Daj to sastavi, poleti i poslikaj! Može i video...
S obzirom da imas dva rezervoara, dali je jedan za dim a drugi za benzin ili oba za benzin?
Ovo bi ja volio imat Ili barem probat letit... ----- Zvezda |
|
|
|
Veteran
Location: Zagreb | Da jedan rezervoar je za dim, a drugi za benzin. ----- Igor |
|
|
|
Veteran
Location: Čakovec | Kad će test-flight? ----- Zvezda |
|
|
|
Veteran
Location: Zagreb | Difuzor usisa
(difuzor usisa 001e.jpg)
(difuzor usisa 002e.jpg)
(difuzor usisa 003e.jpg)
Attachments ---------------- difuzor usisa 001e.jpg (15KB - 55 downloads) difuzor usisa 002e.jpg (14KB - 48 downloads) difuzor usisa 003e.jpg (14KB - 42 downloads)
----- Igor |
|
|
|
Veteran
Location: Zagreb | Pregrade i cijevi auspuha spremne za varenje.
Karbonska cijev koja dolazi izvana je u peci na 100 stupnjeva 24 sata.
Cijev laminirana sa R&G smolom martens plus.
(auspuh 0011.JPG)
Attachments ---------------- auspuh 0011.JPG (15KB - 57 downloads)
----- Igor |
|
|
|
Veteran
Location: Zagreb | Napokon gotov.
Jos malo balansiranja i sitnih dorada i to je to.
Masa je 6800g i to uz stednju maximalnu. ( najlaksi motor, karbonski auspuh, vecina vijaka plasticni i sl. )
Evo slika motora sa auspuhom, a slike aviona ce biti sa Luckog.
(motor 0011.JPG)
(motor 0021.JPG)
(motor 0031.JPG)
(motor 0041.JPG)
(motor 0051.JPG)
(motor 0061.JPG)
Attachments ---------------- motor 0011.JPG (15KB - 49 downloads) motor 0021.JPG (14KB - 52 downloads) motor 0031.JPG (14KB - 48 downloads) motor 0041.JPG (15KB - 49 downloads) motor 0051.JPG (14KB - 47 downloads) motor 0061.JPG (15KB - 45 downloads)
----- Igor |
|
|
|
Veteran
Location: Zagreb | CAP je poletio i za sada sam jako zadovoljan i ako jos uvijek ne vladam u potpunosti sa njim kako bi zelio.
Motor je jos uvijek nerazraden tako da ne izvlacim iz njega punu snagu, ali model savakako ima potencijala.
(prvi dan letenja.jpg)
(prvo natjecanje.jpg)
Attachments ---------------- prvi dan letenja.jpg (95KB - 54 downloads) prvo natjecanje.jpg (94KB - 41 downloads)
----- Igor |
|
|
|
Veteran
Location: Zagreb | Radi se novi auspuh za CAP-a, ocekujem veci broj okretaja.
Biti ce potpuno aluminiski, jer sam na starom karbonskom imao problema sa spojem aluminija i karbona.
Na starom je puknuo aluminiski dosjed na granu i u zadnjem dijelu jedna pregrada, dok je karbon izdrzao cijelu sezonu.
(auspuh novi.jpg)
Attachments ---------------- auspuh novi.jpg (58KB - 47 downloads)
----- Igor |
|
|
|
Veteran
Location: Zagreb | Gotov je novi auspuh.
Tezi je skoro 90g.
Putpuno je aluminiski i ima dvije izlazne cijevi.
(auspuh1.JPG)
(auspuh2.JPG)
Attachments ---------------- auspuh1.JPG (14KB - 38 downloads) auspuh2.JPG (14KB - 43 downloads)
----- Igor |
|
|
|
Veteran
Location: Čakovec | Svaka čast!
Sad znam kome se trebam javit ako će mi trebat auspuh... :-) ----- Zvezda |
|
|
|
Regular
Location: Roždanik(Novska) | Koliko te je koštala izrada aviona bez motora za elisu?
Cap je odličan!!! |
|
|
|
Veteran
Location: Zagreb | Model je bio 200 eur i servo motori oko 270 eur ----- Igor |
|
|
|
Regular
Location: Roždanik(Novska) | Aha ti si kupio gotovi model i na njega stavio djelove.
Ja za servomotore nikad nebi dao 270€. |
|
|
|
Veteran
Location: Zagreb | To za tu kategoriju modela nisu skupi servo motor.
Morase racunati da su vibracije velike i udarna opterecenja na servima jako velika, tako da to izdrza samo kvalitetniji servo motori.
Na tome se ne stedi, jer svakako ostaju i za sljedeci model.....
Naravno svatko ima svoju filozofiju........ ----- Igor |
|
|
|
Regular
Location: Roždanik(Novska) | Recimo da si išao na elektro CAP 232 onda bi bio dobar ovaj motor za pogon?
http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=...(Eq._5330/18_or_5330/24) |
|
|
|
Veteran
Location: Zagreb | Da to je odprilike to, da sam ga zelio napraviti na elektro pogon.
Ja ne volim avione na elektro pogon jer nema zvuka i mirisa benzina.
Mislim da je elektro pogon u konacnici skuplji. Barem bi bio kod mene jer ne bi isao na tako jeftin motor, dobar regler i isao bi na skupe baterije ispod KOKAM-a nista. Posto mi trebaju barem tri seta baterija......... ----- Igor |
|
|
|
Regular
Location: Roždanik(Novska) | Vidim da voliš kvalitetu,to cjenim. |
|
|
|
Regular
Location: Kavadarci MKD | Promatram model vec dosta vremena,
pa hteo bih nesto da pitam u vezi velicine,
imam motor .61, koji raspon krila i duzine trupa bi odgovarao
za ovaj motor, inace imam originalni plan za ovaj model |
|
|
|
Veteran
Location: Zagreb | Po meni negdje oko 160 cm i do 4 kg, ako govorimo o akrobati, a inace moze biti veci i tezi ----- Igor |
|
|