| ||
|
You are logged in as a guest. ( logon | register ) |
F5J - Euro Cup 2008 - 31.5.-1.6.2008 Moderators: belovic, dlaka Jump to page : 1 Now viewing page 1 [15 messages per page] | View previous thread :: View next thread |
Natjecanja -> F5J | Message format |
belovic |
| ||
Extreme Veteran Location: Međimurje | Nedaleko od sjeverne hrvatsko/slovenske granice, Modelarski klub Ftič iz Mlajtinec dana 31.05 te 01.06.2008. organizira "F5J Euro cup 4. pokal Občine Moravske Toplice". Neka napomenem, da će se natjecanje održati u kategorijama F5J te nama zanimljivijoj F5J-400 kategoriji (pravilnik po kojem se održava Euro Cup: http://forum.modelarji.com//datoteke/f5j_eurocup_rules_2007_10_964.... ) U njihovoj kategoriji F5J-400 dozvoljen je pogon sa motorom tip-a 400 direkt ili sa getribom te napajanje sa 8 članaka NiCd/NiMh ili 2S LiPO baterija. Pošto vrijeme rada motora ulazi u trajanje leta, sa našim "nacionalkama" možemo gotovo ravnopravno nastupati, pa bi bilo lijepo kad bi uz mene, Danijela i Igora Štefičara još netko nastupio i zastupao boje "lijepe naše" na europskom kupu. Pošto sam ranije več nastupao na njihovim tekmama, mogu vam samo poručiti da su te tekme odlično organizirane i ostaju svima u dobrom sjećanju. Za bolje polovice i djecu, koji kilometar ili dva udaljene su nadaleko poznate Moravske Toplice - TERME 3000, u kojima se mogu nauživat dok mi dečki letimo ;-) Trenutno je prijavljeno 37 natjecatelja iz Slovenije, Mađarske, Slovačke, Izraela te Hrvatske, a prijaviti se možete na: http://eurocup.mk-ftic.net Raspis te ostale informacije u vezi natjecanja možete vidjeti ovdje: http://forum.modelarji.com/viewtopic.php?t=27782 ----- Što je to EPOXY smola? EPOXY smola je materija koja s vremenom zamjeni svu balzu na modelu. | ||
Site Sponsor | my ad code here... | ||
belovic |
| ||
Extreme Veteran Location: Međimurje | Ajme biti ce struje u zraku, tjedan prije tekme 50 prijavljenih od toga 22 u klasi 400: Name Surname Country Channels Club Class Adam Ovečka SVK 65 / 75 / / / LMK Žilina F5J Andrej Vrečer SLO 54 / 87 / / / AK-Celje F5J Bohus Bircak SVK 64 / 73 / / / Levice F5J Bohuslav Majerčík SVK 77 / 69 / / / KM Trenčín F5J Dezső Farkas HUN 2,4 / / / / Budapest F5J Dušan Bohdal SVK 69 / 75 / / / LMK Rajecké Teplice F5J Imre Kaszap HUN 13 / / / / MK Kiskunfélegyháza F5J Israel Ofek ISR 21 / / / / Quiet flight club F5J István Szűcs HUN 76 / 78 / / / MK Szeged F5J Juraj Bačiak SVK 190 / 80 / 77 / 74 / LMK Žilina F5J Juraj Večeřa SVK 70 / 75 / / / LMK Žilina F5J Jure Pečar SLO 2.4 / / / / MK Kamnik F5J Jurij Blažin SLO 68 / snt / / / MD Zadobrova F5J Karol Ťupek SVK 68 / 78 / / / Dubnica nad Váhom F5J Kornel Nemeth SVK 51 / 90 / / / MK Komárno F5J László Kéry HUN 63 / 71 / 74 / / MK Hódmezővásárhely F5J László Markó HUN 186 / 189 / syn / / MK Szeged F5J Matevz Cerar - J SLO 2.4 / / / / DMA Modra Ptica F5J Milan Stropnik SLO 67 / 64 / 70 / / MD Šentjur F5J Mitja Žerdoner SLO 293 / 290 / / / F5J Oszkár Debreceni HUN 64 / 61 / / / Herend F5J Palo Lishak SVK 39 / / / / MK-Dubnica F5J Primož Rižner SLO 183 / 182 / / / LC Maribor F5J Rajko Grčar SLO 70 / 67 / / / AK Murska Sobota F5J Sebastjan Hajnšek SLO 84 / 82 / / / LC Maribor F5J Tadej Miholič - J SLO 282 / snt / / / MK Ftič Mlajtinci F5J Tone Videnšek SLO 54 / 56 / / / MKT Dragomelj F5J Yossi Barak ISR 23 / / / / Quiet flight club F5J Karol Chyba SVK 64 / 71 / 70 / / MC Nitra F5J & F5J-400 Zdenko Durka SVK 73 / 63 / / / Sp. Nova Ves F5J & F5J-400 Adam Jurčík - J SVK 65 / 61 / 66 / / RMK Dubnica F5J-400 Bohus Bircak SVK 64 / 73 / / / Levice F5J-400 Danijel Štefičar CRO 55 / 54 / / / CTA Pribislavec F5J-400 Dezső Farkas HUN 90 / / / / Budapest F5J-400 Dino Slatki - J CRO 74 / 63 / / / AK Rudolf Fizir Ludbreg F5J-400 Feliks Mesarič SLO 400 / 62 / / / MK Ftič Mlajtinci F5J-400 Igor Štefičar - J CRO 57 / 50 / / / CTA Pribislavec F5J-400 István Szűcs HUN 65 / 72 / / / MK Szeged F5J-400 Ivica Belović CRO 61 / 66 / 68 / / AK Rudolf Fizir Ludbreg F5J-400 Jozef Hrušovský SVK 80 / 68 / / / KM Trenčín F5J-400 Juraj Dudáš - J SVK 61 / 72 / / / LMK Dubnica F5J-400 Marián Nedvěd - J SVK 72 / 68 / 65 / / Trenčín F5J-400 Matevz Cerar - J SLO 58 / 86 / / / DMA Modra Ptica F5J-400 Medard Petrič - J SLO 62 / 70 / / / AK Kranj F5J-400 Miljenko Frančić CRO 73 / 70 / / / AK Rudolf Fizir Ludbreg F5J-400 Nikola Frančić - J CRO 77 / 80 / / / AK Rudolf Fizir Ludbreg F5J-400 Nino Jerebic - J SLO 56 / 53 / 81 / / MK Ftič Mlajtinci F5J-400 Palo Kysela SVK 282 / 281 / / / LMK Žilina F5J-400 Peter Duchovný SVK 80 / 68 / / / KM Trenčín F5J-400 Tomaž Lazar - J SLO 189 / 78 / / / MK Ftič Mlajtinci F5J-400 ----- Što je to EPOXY smola? EPOXY smola je materija koja s vremenom zamjeni svu balzu na modelu. | ||
Daniel |
| ||
Veteran Location: Čakovec | Ja i Igor krećemo sutra ujutro u 7, a na lice mjesta pokraj Moravskih Toplica stižemo malo prije 8. Sa sobom nosimo, uz modelarski pribor i modele, i šator za spavanje. Dečki iz Ludbrega, kad vi idete? Nemojte zaboraviti putovnice ili osobne iskaznice. Iz slovenskog foruma je vidljivo da je sve spremno za veliku tekmu, još se samo nadam da će nam i vrijeme ići na ruku. Vidimo se u Sloveniji. Pozdrav, Danijel Štefičar | ||
NiX@ |
| ||
Veteran Location: Ludbreg | Mi krecemo oko 6 i 15 i planiramo oko 7 - 7:15 biti na granici Mursko Sredisce. Prognoza je za sad obecavajuca... | ||
belovic |
| ||
Extreme Veteran Location: Međimurje | Čestitke Mimiju na osvojenom 2. mjestu, ostali rezultati i report sa tekme slijedi uskoro... Tekma je bila odlična! ----- Što je to EPOXY smola? EPOXY smola je materija koja s vremenom zamjeni svu balzu na modelu. | ||
buki |
| ||
Extreme Veteran Location: Zaprešić | Bravo Mimi! | ||
agolubic |
| ||
Extreme Veteran Location: Koprivnica | čestitke mimi ----- Andy G Kum | ||
Daniel |
| ||
Veteran Location: Čakovec | Čestitke Mimiju još jedamput. Tekma je bila zanimljiva, naši susjedi su vrlo dobro odradili organizaciju ove letačke manifestacije. Priličan broj natjecatelja je par dana ranije boravio na letjelištu i trenirao. Mi smo došli na dan tekme i nije bilo baš puno vremena za probu. Svi predstavnici lijepe naše su odletjeli i izvukli iz tekme najviše što se dalo. Ipak, samo je Mimiju i Belovicu uspjelu doći do finala. Bez obzira na rezultate, mislim da svi natjecatelji mogu biti ponosni što su participirali na jednom takvom međunarodnom natjecanju i, s obirom na konkurenciju, ipak pokazali da naša nacionalna klasa F5J nimalo, po kvaliteti, ne zaostaje za zemljama u okruženju. Rezultate i ostale ostale stvari sa tekme se može pogledati na http://forum.modelarji.com/viewtopic.php?t=28588&postdays=0&postord... | ||
belovic |
| ||
Extreme Veteran Location: Međimurje | Evo rezultata: (f5j400br.jpg) (f5j.GIF) Attachments ---------------- f5j400br.jpg (92KB - 30 downloads) f5j.GIF (50KB - 29 downloads) ----- Što je to EPOXY smola? EPOXY smola je materija koja s vremenom zamjeni svu balzu na modelu. | ||
h.kreso |
| ||
Extreme Veteran Location: Varaždin | Bravo Mimi, i ostali | ||
belovic |
| ||
Extreme Veteran Location: Međimurje | Evo da i ja napisem nekoliko rijeci o samoj tekmi... U subotu ujutro docekalo nas je prekrasno suncano vrijeme, izvrstno pripremljeno letiliste sa nisko pokosenom travicom i pogled na mnostvo automobila dali su nam naslutiti da ce biti to dobra tekma u jakoj konkurenciji. Na startu okupilo se 27 natjecatelja u kategoriji F5J i 22 natjecatelja u kategoriji F5J-400 iz 5 zemalja. U Fly-off ulazilo je 10 najboljih u F5J te 7 u F5J-400. Organizacija same tekme bila je bez primjedbi i tradicionalno na visokoj razini, tu i tamo "izgubio" se pokoji sudac (naravno bez posljedica) ali to je bilo za oprostiti jer doista nije bilo lako izdrzati tim vrijednim pomocnicima na takvom suncu. Vrijedi spomenuti odlicnu kuhnju oba dana te iznenađenje organizatora tj. akrobatski let Podlunseka kakav se ne vidi bas cesto. .. (let na noz, leđno 6-7 metara spred nasih glava u visini psenice, krilo i rep vukao je doslovce po tlu). Prvi pogled na konkurentske modele u klasi 400 malo me zabrinuo. Za razliku od nasih "nacionalki", gotovo svi modeli imali su elerone i flapseve sto jim je uveliko olaksavalo slijetanje u tocku, malkoc vece raspone krila (do 2m), a bilo je tu i elektrificiranih SAL modela u potpunosti izradjenih u kalupima. Pogon sa getribom imali su također gotovo svi modeli (osim Ludbreskih i Pribislavskih). Ja sam uspio usposobiti svoju dobru staru getribu, sto mi je u kombinaciji sa laganim modelom dalo laganu prednost u pocetnoj visini u odnosu na konkurenciju tako, da sam si mogao priustiti iskljucivanje motora na 45-50 sekundi. Kao zanimljivost, znalo se desiti da su se neki modeli mogli cuti jos i 2 minute nakon starta kako zuje na velikim visinama :-) Pocetak tekme bio je po mirnom vremenu ali ubrzo je pocelo lagano piriti, da bi se vec nakon 1. turnusa raspuhao dosta jak vjetar, koji nije bas pogodovao svim laganim modelima klase 400. U subotu se letjelo 5 kvalifikacijskih turnusa i pogled na kraju dana na trenutacni poredak bio mi je doista ugodan oku. Ja sam bio 1. i osigurao si finale, dok je Mimi bio 7. i u posljednjem turnusu morao je odletjeti najbolje sto zna, da bi osigurao ulazak u finalu sto mu je na kraju naravno kao pravom rutineru i uspjelo. Ostalim nasim deckim Nixi, Dinu, Igoru i Danijelu nazalost nedostajalo je malo srece za ulazak u finale. U nedjelju pak sasvim obrnuta situacija i o vjetru ni traga ni glasa, Mimi se dobrim letom popeo na 5. mjesto i tako plasirao u finale. U 1. Fly-offu sve krenulo po planu, iskljucio sam motor na 55 sekundi i bio dosta visoko. Nakon pocetnog saranja nasao sam dizanje i cinilo se, da ce sve biti pod kontrolom, da bi se zatim nakon nekih 7-8 minuta sve raspalo sto sam za razliku od Mimija prekasno uocio i pocela je borba sa zivcima. Nakon 10-tak minuta bio sam jos na nekih svega 10 metara i peglao nulicu te nestrpljivo cekao kad ce odvojiti...Nazalost nista od svega i nakon 12 minuta leta model sam razocarano zabio u 100. Trojica su vec ranije sletjela, a Mimi te jos dvojica slovaka sigurno su se drzali u dobrom zraku te izdrazali do kraja. u 2. Fly-offu trebalo je ici na sve ili nista, motor 50 sekundi i odmah je postalo jasno da se nebo otvorilo. Drzalo je posvuda i gotovo svi modeli popeli su se na granicu vidljivosti te tako bez problema odletjeli do kraja. Kao secer na kraju jos jednom model zabijam u 100 ali istovremeno mi je bilo jasno, da ce biti razlika iz 1. leta odlucujuca, te nazalost po tko zna koji puta osvojio 4. mjesto. Mimi je jos jednom pokazao da je pravi pilot i modelom "nacionalne" kategorije zauzeo vec spomenuto odlicno 2. mjesto. Vrijedi spomenuti i "veliku" kategoriju F5J u kojoj je gotovo cijelu utrku Rizner sa svojim Shadowom bio klasa za sebe, da bi na kraju u 1. Fly-offu isao na svega 3-4 sekunde motora in max. 50-60 metara visine te precjenio trenutacne vremenske prilike, odletio svega 3 minute, ponavljao sa 5-6 sekundi motora - odletio ponovo samo 4 minute i tako unaprijed izgubio svaku sansu za pobjedu. Sve u svemu iza nas je predivan vikend prepun lijepih događaja i nezaboravnih trenutaka u kojem smo i mi pokazali, da se sa nasim na "papiru" hendikepiranim modelima mozemo ravnopravno nositi sa modelarima iz drugih europskih drzava, gdje je elektro-scena puno razvijenija nego kod nas. modelarski pozdrav, Ivica ----- Što je to EPOXY smola? EPOXY smola je materija koja s vremenom zamjeni svu balzu na modelu. | ||
belovic |
| ||
Extreme Veteran Location: Međimurje | Detaljni rezultati po turnusima u prilogu... Attachments ---------------- f5j2008_400_slovenia_313.pdf (81KB - 42 downloads) ----- Što je to EPOXY smola? EPOXY smola je materija koja s vremenom zamjeni svu balzu na modelu. | ||
Mimi |
| ||
Extreme Veteran Location: Ludbreg | Zahvaljujem svima na čestitkama. Oko same tekme nemam puno za dodati jer je gotovo sve napisao Ivica, osim što bih i sa svoje strane htio pohvaliti organizaciju gosp. Boruta Talina i njegove ekipe. Bili smo počašćeni i nastupom slovenskg ako-asa Petera Podlunšeka sa svojom Extrom http://youtube.com/watch?v=1d7MHhrJtuU Na videu to izgleda spektakularno, a u živo još tri puta bolje. Nadam sa da će i Nix@ uskoro staviti video i po koju sliku. Iako sam se prvi put natjecao po pravilima Euro Cupa za F5J 400 nisam primjetio gotovo nikakvu razliku u odnosu na naša natjecanja u F5J. Gotovo svaki puta imao sam rad motora između 50 i 60 sekundi, a zadatak je bio isti, odletjeti puno vrijeme i sletjeti u točku. Istina je da motor sa getribom postiže nešto veće visine (po mojoj procijeni 15-20%) i da ti kočnice mogu puno pomoći kod sljetanja, ali to nije prednost koja se ne može nadoknaditi. U svakom slučaju opet smo bogatiji za novo iskustvo i nova prijateljstva. ----- Pozdrav Mimi | ||
NiX@ |
| ||
Veteran Location: Ludbreg | Evo malo i mojih događaja s tekme. Dolaskom na teren vec smo svi znali da ce to biti prava tekma, trava kao s golf terena, sunca ko u prici, samo je bio problem vjetar koji je pojacavao. Sa tekmom se startalo tek negdje oko pola 11, dosta kasno i imali smo vremena napravit sve potrebne pripreme, last chek modela i samo cekati pocetak natjecanja. Letilo se samo 2 grupe F5J-400 po 11 ljudi tako da je bilo ili letis ili helpas. 1. start sam pokusavao biti hrabar, posto je vjetar bio dosta jak (4-5 m/s slobodne procjene)za razliku od ostalih pustam se malo vise bocno nad obliznju sumu i gasim motor na nekih 25-30 sec. S tim vremenom radom motora imao sam nekih 70 metara i nasao sam neku nulicu nad tom sumom. Kako sam kruzio tako sam se samo vise pustao po sumi dolje, nisam nista dobio na visini, a nisam nista ni izgubio, ali kad sam preletio tu sumu prekasno sam skuzio da me to drzala neka lagana padina, a ne termika kao sto sam ja na pocektu mislilo. Letim slabih 4:40, dobro slijetanje (u 95), ali to je bilo dosta za losih 500 i nesto sitno bodova. Malo si razmisljam dali je vrijedno gasiti motor na 30 sec, a letiti 5 min, ili na 60 i letiti 10 minuta, tj. 9. Zakljucio sam da vise ne gasim motor ispod 50 sec. Krenuo je 2. start, sve super, stavio sam nove baterije, model penje ko blesav, odjednom skuzim da je poceo penjati jos bolje, donosim kobnu odluku, koja me poslije stajala finala, i opet gasim motor na 20 sec. I opet popusim zbog naivnosti. Ostale letove sam odradio onako kako sam znao i mogao, ali od 2. leta na dalje nisam motor gasio ispod 60 sec pa mada to bilo na granici vidljivosti. 2 x 500 me skupo kostalo ali jedna velika skola i iskustvo u ovom nacinu rada motora. Sto se tice modela, mislim da smo sasvim konkurentni sa njihovim "pilama". P.S. Evo jednog videa Petera Podlunseka koji nas je ugodno iznenadio svojim letenjem. http://www.youtube.com/watch?v=jlwqQZ2tjbU Pozdrav, Nixa Slike stavljam sutra Edited by NiX@ 3/6/2008 23:55 | ||
Jump to page : 1 Now viewing page 1 [15 messages per page] |
Search this forum Printer friendly version E-mail a link to this thread |
(Delete all cookies set by this site) | |
Running MegaBBS ASP Forum Software © 2002-2024 PD9 Software | |