Search | Statistics | User Listing Forums | Calendars | Albums | RSS
Aeromodelarski forum
Aeromodelarski forum ->  Natjecanja -> F1A,B,C,H -> View Thread

You are logged in as a guest. ( logon | register )

Startanje F1A po jakom vjetru
Moderators: Leki

Jump to page : < 1 2 3 4 5 6 7 >
Now viewing page 5 [15 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Natjecanja -> F1A,B,C,HMessage format
 
Lovac
Posted 25/3/2008 20:32 (#6247 - in reply to #6242)
Subject: Re: Startanje F1A po jakom vjetru


Member

25
Location: Zagreb (ex. Karlovac)
Tarik - 25/3/2008 19:52

OK ja ti to napravim pola pola Prvih 25m obicna sajla pa vezem preko virble, pa onda ovaj konac i to je to, nema cvorova.. i nepuca


Vidio sam da neki voze virblove. meni to izgleda nekako nesigurno . Nije da sam vidio pucanja nego samo neki osjećaj nepovjerenja. Najsigurniji sam bio sa šivanjem navlaka na sajlu, a i ne grebu kad projure kroz ruku.

Inače Leki je imao puno neugodnih iskustava sa vezanjem. U nekoliko situacija sam mu i ja pomagao i koliko se sjećam najgore je bilo sa frkanom (nepletenom) Dynemom koja je bila još prevučena nekim voskom ili silikonom (ne sjećam se kako se zove mislim FireLine).

Pozdrav

Top of the page Bottom of the page
elmin-KERKO
Posted 25/3/2008 20:40 (#6248 - in reply to #5873)
Subject: Re: Startanje F1A po jakom vjetru



Elite Veteran

500100100100
Location: BiH -Visoko-Ljetovik 27.
Ma virblu stavis onu veliku i nema pucanja!
-----
SVIJET VOLI POBJEDNIKE!!!

BiH F-076
First planning,second altitude !!!

Sto vise treniras, treba ti manje srece !!

E K
Top of the page Bottom of the page
Leki
Posted 25/3/2008 21:58 (#6252 - in reply to #6248)
Subject: Re: Startanje F1A po jakom vjetru



Elite Veteran

50010010010025
Location: Zaprešić

Za dobru sajlu moraš kombinirati flaks (najlon cca1,2mm) i spectry..dynemu.

Virble su problem zbog velike mase, pa se može sesiti da sajla kod starta prestigne model kod ispuštanja te tada imaš sajlu opletenu oko cijevi i slomljen model.

Ako ideš s virblom na spoju flaksa i spectre tada opet imaš problem da se kod ispuštanja virbla prestigne spectru i sve se zamota-zapetlja.

Kako sam već pisao osnovni problem kod sajli jesu različiti standardi kod ispitivanja USA (libre) i EU (KG) ovdje ne mislim na razliku u pretvaranju jedinica mjere već o potpuno različitim testovima pa to dovodi do zablude kod označavanja max nosivosti.

Ovo opisano bitno je kod elektronike, za mehaniku i nije toliko bitno. Osobno ne koristim virble, kod vezanja spectre koristim dacron na čvoru (provučem Spectry kroz dacron) za čvor najbilji je bimini twist cca 6 turn (omota). Čvor imate opisan na netu. Za spajanje spectre i flaksa koristim bimini twist na spectri i Yucatan knot za privezivanje flaksa. To je najbolje do čega sam ja došao.


-----
Moja životna filozofija (by Vikac):
Napravio sam avion kojeg pustiš i on leti dok ne padne na zemlju!!!
Top of the page Bottom of the page
Leki
Posted 25/3/2008 22:04 (#6253 - in reply to #6247)
Subject: Re: Startanje F1A po jakom vjetru



Elite Veteran

50010010010025
Location: Zaprešić

Lovac - 25/3/2008 20:32
Tarik - 25/3/2008 19:52 OK ja ti to napravim pola pola Prvih 25m obicna sajla pa vezem preko virble, pa onda ovaj konac i to je to, nema cvorova.. i nepuca
Vidio sam da neki voze virblove. meni to izgleda nekako nesigurno . Nije da sam vidio pucanja nego samo neki osjećaj nepovjerenja. Najsigurniji sam bio sa šivanjem navlaka na sajlu, a i ne grebu kad projure kroz ruku. Inače Leki je imao puno neugodnih iskustava sa vezanjem. U nekoliko situacija sam mu i ja pomagao i koliko se sjećam najgore je bilo sa frkanom (nepletenom) Dynemom koja je bila još prevučena nekim voskom ili silikonom (ne sjećam se kako se zove mislim FireLine). Pozdrav

Kod čvorova sam dosta čitao i na kraju krajeva mnogo testirao. Bimini twist i Yucatan su najbolja kombinacija. Osnovni problem je i u špagama loše kvallitete koje ti trgovci kod nas uvaljaju (trulež). Također špage više ne kupujem u EU već u USA zbog bolje (točnijeg) testa max izdržljivosti, kao i zbog manje cijene. Svaka škola košta, mene je koštala što modela što 200-300 Eura za loše sajlle , ali ako ne probaš ne znaš....


-----
Moja životna filozofija (by Vikac):
Napravio sam avion kojeg pustiš i on leti dok ne padne na zemlju!!!
Top of the page Bottom of the page
Tarik
Posted 25/3/2008 22:27 (#6255 - in reply to #5873)
Subject: Re: Startanje F1A po jakom vjetru



Extreme Veteran

10010010010025
Location: Visoko - Nisko
Hvala na informacijama
Top of the page Bottom of the page
Tarik
Posted 26/3/2008 12:15 (#6264 - in reply to #6248)
Subject: Re: Startanje F1A po jakom vjetru



Extreme Veteran

10010010010025
Location: Visoko - Nisko
elmin-KERKO - 25/3/2008 20:40

Ma virblu stavis onu veliku i nema pucanja!


Ali hoce sajla da pukne ako nisi dobro svezao
virbla manj e vise!!!!!!!!
Top of the page Bottom of the page
Lovac
Posted 26/3/2008 21:02 (#6275 - in reply to #6253)
Subject: Re: Startanje F1A po jakom vjetru


Member

25
Location: Zagreb (ex. Karlovac)
Leki - 25/3/2008 22:04
Kod čvorova sam dosta čitao i na kraju krajeva mnogo testirao. Bimini twist i Yucatan su najbolja kombinacija. Osnovni problem je i u špagama loše kvallitete koje ti trgovci kod nas uvaljaju (trulež). Također špage više ne kupujem u EU već u USA zbog bolje (točnijeg) testa max izdržljivosti, kao i zbog manje cijene. Svaka škola košta, mene je koštala što modela što 200-300 Eura za loše sajlle , ali ako ne probaš ne znaš....


Ma mene su čvorovi uvijek izluđivali.
Najgori je bio tanki Dakron. Pucao je na svakom čvoru.
Kevlar je bio zakon, krut čvrst i jedini potpuno neosjetljiv na čvorove.
Kad ste vi prešli na kruti debeli flaks tu je pak problem nastajao na prelomima.
Pa onda Dynema s tom površinskom zaštitom - opet čvorovi. Ili se odveže ili propali sama sebe uslijed trenja.
Tad sam otkrio da se dakronsko crijevo jednostavno može navući na Dynemu i onda lijepo zašiješ i drži jednom za svagda. Orporna na čvorove, u ruci leži dobro, dovoljno je debela (1,2-1,4mm), ne kliže se po kiši i rosi.
Umjesto virbla radije sajlu namotavam na kolut malo u jednom malo u drugom smjeru i uvijek je u redu.

S druge strane nekima je kruti flaks bolji kad onako živčano stoji na zemlji.
Lakše se nađe a manje treba paziti dok vrtiš (pogotovo po vjetru )

a na kraju tu je pitanje osobnog ukusa možda i najvažnije

Bok
Top of the page Bottom of the page
Leki
Posted 26/3/2008 21:50 (#6280 - in reply to #6275)
Subject: Re: Startanje F1A po jakom vjetru



Elite Veteran

50010010010025
Location: Zaprešić

Lovac - 26/3/2008 21:02 Umjesto virbla radije sajlu namotavam na kolut malo u jednom malo u drugom smjeru i uvijek je u redu. S druge strane nekima je kruti flaks bolji kad onako živčano stoji na zemlji. Lakše se nađe a manje treba paziti dok vrtiš (pogotovo po vjetru ) a na kraju tu je pitanje osobnog ukusa možda i najvažnije Bok

Ovo s namatanjem sajle, tu si mi spasio život svaka čast..

 Debeli flaks na kraju je bitan radi amortizacija prilikom pračkanja..bitno samo kod elektronike i novog Roland sistema bunta

 


-----
Moja životna filozofija (by Vikac):
Napravio sam avion kojeg pustiš i on leti dok ne padne na zemlju!!!
Top of the page Bottom of the page
agolubic
Posted 26/3/2008 22:06 (#6281 - in reply to #6280)
Subject: Re: Startanje F1A po jakom vjetru



Extreme Veteran

100100100100
Location: Koprivnica
Leki - 26/3/2008 21:50
novog Roland sistema bunta


Kakav je taj Roland bunt sistem?
Može kakvo pojašnjenje kak to funkcijonira?
-----
Andy G
Kum
Top of the page Bottom of the page
Omi
Posted 27/3/2008 00:56 (#6284 - in reply to #6281)
Subject: Re: Startanje F1A po jakom vjetru



Elite Veteran

5001001001002525
Location: Karlovac
agolubic - 26/3/2008 22:06

Leki - 26/3/2008 21:50
novog Roland sistema bunta


Kakav je taj Roland bunt sistem?
Može kakvo pojašnjenje kak to funkcijonira?


To ti je zapravo Leki (Cro) bunt sistem sa 4 treninga tjedno na livadi i 3 u teretani.

To Jest; ništa nema mukte.

Roland trenira i radi kao sumanut i rezultati to pokazuju.
-----
__________________
Veseli i zdravi bili
Top of the page Bottom of the page
Leki
Posted 27/3/2008 10:01 (#6291 - in reply to #6281)
Subject: Re: Startanje F1A po jakom vjetru



Elite Veteran

50010010010025
Location: Zaprešić

Roland bunt - sinonim za visoko. Kak ti je Omi rekao standardni je to sistem bunta, samo savršeno izveden od strane natjecatelja.


-----
Moja životna filozofija (by Vikac):
Napravio sam avion kojeg pustiš i on leti dok ne padne na zemlju!!!
Top of the page Bottom of the page
Damjan
Posted 27/3/2008 23:06 (#6323 - in reply to #5873)
Subject: RE: Startanje F1A po jakom vjetru



Extreme Veteran

50025
Location: Novo mesto
Umjesto čvorova, puno je bolji ovaj sistem.optimalan je M6 ili M8.



(gambet 1.jpg)



Attachments
----------------
Attachments gambet 1.jpg (4KB - 29 downloads)
Top of the page Bottom of the page
darijo
Posted 28/3/2008 12:08 (#6327 - in reply to #6323)
Subject: Re: Startanje F1A po jakom vjetru



Elite Veteran

1000252525
Location: Zagreb
Neznam Damjan gdje ti živiš u kojem vremenu. Ti sistemi su davno prevaziđeni. Na prvoj slici je prikazan sistem virble za sajle za dosadašnji bant (Makarov sistem) ,a sad kod ovih novih prački gdje modeli idu na preko 90 metara zbog jačine krila i velikih naprezanja , stalno im je pucala "virbla na sajli" jer voze 50% najlonsku sajlu , a 50% lanac, pa su pojačali i virble (slika 2). Na slici 3 je prikaz čvor za tu sajlu, a na slici 4 je najnoviji sofisticirani starter za paljenje motora. Glavne odlike su mu male dimenzije ilako je prenosiv.

Edited by darijo 28/3/2008 12:20




(32792_B.jpg)



(32654_A.jpg)



(lanac4.jpg)



(18979.png)



Attachments
----------------
Attachments 32792_B.jpg (33KB - 31 downloads)
Attachments 32654_A.jpg (31KB - 25 downloads)
Attachments lanac4.jpg (6KB - 26 downloads)
Attachments 18979.png (14KB - 28 downloads)
Top of the page Bottom of the page
Tarik
Posted 28/3/2008 19:01 (#6329 - in reply to #5873)
Subject: Re: Startanje F1A po jakom vjetru



Extreme Veteran

10010010010025
Location: Visoko - Nisko
ovaj starter je pravi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Top of the page Bottom of the page
elmin-KERKO
Posted 28/3/2008 19:09 (#6330 - in reply to #5873)
Subject: Re: Startanje F1A po jakom vjetru



Elite Veteran

500100100100
Location: BiH -Visoko-Ljetovik 27.
Nego Tarik,hajmo mi u klub,da se naostrimo za sutra!!
-----
SVIJET VOLI POBJEDNIKE!!!

BiH F-076
First planning,second altitude !!!

Sto vise treniras, treba ti manje srece !!

E K
Top of the page Bottom of the page

Jump to page : < 1 2 3 4 5 6 7 >
Now viewing page 5 [15 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread

(Delete all cookies set by this site)
Running MegaBBS ASP Forum Software
© 2002-2024 PD9 Software