Search | Statistics | User Listing Forums | Calendars | Albums | RSS
Aeromodelarski forum
Aeromodelarski forum ->  Modelarska komisija -> Prijedlozi za raspravu na MK -> View Thread

You are logged in as a guest. ( logon | register )

Pravilnik F3J
Moderators: dlaka

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [15 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Modelarska komisija -> Prijedlozi za raspravu na MKMessage format
 
huco
Posted 4/11/2011 14:51 (#24002)
Subject: Pravilnik F3J


Veteran

1002525
Molim joticare da se izjasne o prijedlogu izmjene pravilnika FAI o F3J natjecanju.
Prijedlog je da se sajla skrati na 100m , poslijedice :vece vremenske razlike unutar grupe a time manji utjecaj sudacke tromosti pri mjerenju vremena i nije zahtjevno za provedbu .
Pozdrav
Top of the page Bottom of the page
Site Sponsormy ad code here...
Džonline
Posted 4/11/2011 16:21 (#24005 - in reply to #24002)
Subject: Re: Pravilnik F3J



Veteran

100252525
Location: Fort Huachuca
Može li objašnjenje za neupućene.
To je tvoj prijedlog i želiš podršku za to ili je nešto drugo?

lp
MK
Top of the page Bottom of the page
huco
Posted 4/11/2011 17:12 (#24006 - in reply to #24005)
Subject: Re: Pravilnik F3J


Veteran

1002525
s takvim prijedlog ce ici Bugari, a mi se mozemo pridruziti ili napraviti svoj , a mozda i ne napraviti nista
Top of the page Bottom of the page
Marin.Ko
Posted 5/11/2011 21:16 (#24012 - in reply to #24006)
Subject: Re: Pravilnik F3J


Regular

252525
Toliko skratiti sajlu je zanimljiv prijedlog, ali onda dolazi dosta do izrazaja i tezina modela, a sto je svakako vec vidljivo na dosta tekmi u ranojutarnjim ili vecernjim startovima.. Moj prijedlog je bio napraviti vecu razliku u slijetanju, i to prvih 20 cm 150 bodova, drugih 20 cm 125 bodova, trecih 100, a onda po jedan bod. Tada bi svi gledali ne doci u zadnjoj sekundi, nego i sletiti u prvih 20 cm, jer to donosi 24 boda vise od onoga koji sleti jednu sekundu kasnije, ali u drugih 20 cm.. A i dalje se mora odjedriti 10 minuta, pa kategorija ostaje pretezno termicka.. I s obzirom na sve ekstremniju izradu modela, mislim da je bilo price u limitiranju tezine, zabetonirati na 1800 gr. il tako nesto..
No, definitvno u joticama treba nesto mijenjati, jer je u ovom trenutku ljudski faktor - sudac - onaj koji moze odluciti pobjednika na tekmi.. Ja sam svakako protiv uvodjenja elektronike za polijetanje i slijetanje, jer je i ovako postalo (pre)skupo..
Top of the page Bottom of the page
Omi
Posted 5/11/2011 22:58 (#24014 - in reply to #24002)
Subject: Re: Pravilnik F3J



Elite Veteran

5001001001002525
Location: Karlovac
Mislim da trenutno ne igra varijanta sa novim prijedlozima nego pretpostavljam da je Huco mislio da se zainteresirani izjasne za ili protiv tako da se
našem zastupniku u FAI da smjernica kako da glasa po pitanju dotičnog prijedloga.

Prije slijedeće sjednice Hrvatska isto može predložiti "amandman" o kojem bi se onda glasal na isti način kao što će sada biti slučaj sa bugarskim.

-----
__________________
Veseli i zdravi bili
Top of the page Bottom of the page
Bojan
Posted 5/11/2011 23:40 (#24015 - in reply to #24014)
Subject: Re: Pravilnik F3J



Elite Veteran

100010025
Location: Zagreb
Iako više nisam jotičar ipak bih ovo komentirao. Skraćivanje sajle ima smisla jer će biti teže napuniti vrijeme. Danas su te tekme postale natjecanja u brzim startovima i preciznom slijetanju. Dodatni bodovi za slijetanje, kao što Marin predlaže, po meni nisu dobro rješenje jer je po definiciji ova kategorija zamišljena kao natjecanje u termičkom jedrenju, a ne natjecanje u slijetanju.
-----
Bojan Stürmer

www.aeromodelarstvo.net
Top of the page Bottom of the page
Marin.Ko
Posted 6/11/2011 07:19 (#24016 - in reply to #24015)
Subject: Re: Pravilnik F3J


Regular

252525
I izmjene pravila tj. dijeljenja prvih dva metra na 20 cm je bilo u smjeru "ubijanja" slijetanja u zadnjim sekundama, no piloti su se izvjezbali.. Sajla ce se vjerojatno skratiti, i ja sam za, no za vec iducu sezonu ce napraviti jos lakse modele, i vratiti cemo se na isto.. Dobijanjem vise bodova pri slijetanju, ne mijenja se pravilo da i dalje moras odletjeti 10 minuta, sto znaci da kategorija ostaje prvenstveno termicko jedrenje.. Teze bi bilo napuniti i vrijeme da se limitira tezina modela.. No, Omi je u pravu, ovo je samo mala rasprava, Bugari na CIAM-u idu sa prijedlogom skracivanja sajle, i pitanje je da li podrzati.. Ja sam za, iako opet napominjem, da kada je dobro vrijeme, moze sajla biti i 50 metara, rade se kratki startovi, i opet imate utjecaj sudackog refleksa, koji odlucuje pobjednika. Razlike su se toliko smanjile, da je 2008. godine u Turskoj razliciti poredak (1. i 2.) bio kada su koristili dvije decimale i jednu decimalu pri izracunu rezultata.. Skracivanje sajle tu nece pomoci, no to je samo moje misljenje..
Top of the page Bottom of the page
huco
Posted 13/11/2011 17:13 (#24078 - in reply to #24016)
Subject: Re: Pravilnik F3J


Veteran

1002525
I.
Nemamo prijedloga?
Top of the page Bottom of the page
zlulic
Posted 13/11/2011 17:58 (#24079 - in reply to #24002)
Subject: Re: Pravilnik F3J


Veteran

1001002525
Location: Zagreb, Hr
Meni nije problem prenijeti bilo kakav stav HR-F3J zajednice, ali s druge strane treba reći da se pravilnici mijenjaju s nekim jasnim ciljem.
Možda bi se prvo trebalo razjasniti što se želi s klasom postići?
Skraćivanjem sajle će se definitivno zadatak otežati i za očekivati je da ga neko vrijeme neće svi moći ostvariti pa će se pojaviti veće razlike u rezultatima. S druge strane to će opet imati direktnu posljedicu na izmjenu modela.
Da li je želja samo razriješiti iznimno male razlike u vremenima koji najbolji piloti postižu ili bi možda drugi put bio zaustaviti razvoj modela na sličan način kao što je to u F3B, pa sad tu klasu leti cca 100 ljudi u cijelom svijetu. Npr. što ako relaksiramo start na način da svima start traje 15 sekundi, pa ako netko želi i dalje može startati 1-2-3 sekunde, ali isto tako i 11-12-13 sekundi?

Da se razumijemo ništa ne namećem nego samo iznosim svoje mišljenje.

Što se tiče prijedloga, trenutačno je potpuno irelevantan. O prijedlogu se raspravlja i glasa ne jednak način neovisno da li ga podnosi jedna članica ili je to zajednički prijedlog više njih. To je tako i tako stvar malo šire politike i lobiranja u kojem često glavnu riječ vode oni kojima i nije previše stalo da se išta mijenja.
Top of the page Bottom of the page
Džonline
Posted 14/11/2011 00:12 (#24082 - in reply to #24002)
Subject: RE: Pravilnik F3J



Veteran

100252525
Location: Fort Huachuca
huco - 4/11/2011 14:51

Molim joticare da se izjasne o prijedlogu izmjene pravilnika FAI o F3J natjecanju.
Prijedlog je da se sajla skrati na 100m , poslijedice :vece vremenske razlike unutar grupe a time manji utjecaj sudacke tromosti pri mjerenju vremena i nije zahtjevno za provedbu .
Pozdrav


HM,

Problem F3J natjecanja je u prvih par mjesta na jakim natjecanjima gdje sekunde odlučuju (sa mjernom nesigurnosti oko 1 sek, moja procjena). Ne u ostatku liste.
Sa kraćom sajlom ostaje isti problem jer se očekuje da će barem prvih par natjecatelja i dalje biti puni, naročito u finalu.



Diskusija oko pravila f3j na USA forumu vodi se u drugom smjeru.

http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1457125&page=5#post...

Čini mi se puno sadržajnija diskusija nego ova naša.







Edited by Džonline 14/11/2011 00:25
Top of the page Bottom of the page
Marin.Ko
Posted 14/11/2011 10:36 (#24083 - in reply to #24082)
Subject: Re: Pravilnik F3J


Regular

252525
Mislim da je ovog trenutka najveci problem reakcije suca pri kratkom startu, tj. razlike su se smanjile toliko da ljudska (ne)namjerna reakcija moze odrediti pobjednika natjecanja. To pogotovo dolazi do izrazaja na europskim i sjvetskim prvenstvima, ali isto tako i na contestima. Sto dakle znaci da nije nuzno na natjecanju pobjedio najbolji.. E sad kako povecati razlike.. Zoranov prijedlog je isto dobar za razmisliti, stopanje vremena leta svima startati nakon proteka 15 sekudni od pocetka radnog vremena. Definitivo se ubija kratki start - vise nema potrebe za njim jer ce svi ici na maksimum. E pritom vjerojatno i skratiti sajlu na 100 metara.
A i ameri idu u smjer micanja druge nelogicnosti u joticama, a to je brisanje rezultata kvalifikacija i letenje fly off-a kao novog natjecanja. Eventualno pridodavanje rezultata iz kvalifikacija ima smisla, jer se ne baca dva dana letenja na contestima ili 4-5 dana letenja na svjetskim i europskim prvenstvima.
Top of the page Bottom of the page

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [15 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread

(Delete all cookies set by this site)
Running MegaBBS ASP Forum Software
© 2002-2024 PD9 Software