| ||
|
You are logged in as a guest. ( logon | register ) |
10. International German Championship Class F3K 2009 Jump to page : 1 2 Now viewing page 2 [15 messages per page] | View previous thread :: View next thread |
Natjecanja -> F3K | Message format |
Daniel |
| ||
Veteran Location: Čakovec | Svaka čast dečki na rezultatima u tako jakoj konkurenciji, a isto tako svaka čast i na odluci da se krene na tekmu udaljenu više od 1000 km. | ||
DHorvatic |
| ||
Member Location: Ludbreg | zvonimir - 27/5/2009 23:24 "puštajući se niz vjetar po 1km, što je jako puno za model raspona 1,5m i težine cca 280g" Nema šanse, to više ne vidi ni sokol, ne želim vrijeđati ali mislim da pretjeruješ? Predpostavljam da si iskusan pilot kad ovako naletavaš na ''prvu'' loptu. Evo ti primjer iz prve ruke: radno vrijeme 5min, lik leti 3min i u tom vremenu ima visinu na granici vidljivosti, cca 160m , i doslovno je točkica na nebu. Znači vraća se dvije minute i nakon te dvije još trči po njega cca 300-400m van polja. Ako uzmeš brzinu spuštanja aviona ( znači blagog pikiranja ) manje brzina vjetra negdje si oko 3-4m/s. Malo matematike te dovodi do udaljenosti od 800-900m. Najbolje da koji put probaš i sam pa da vidiš kako ljudsko oko jako vara dok su u pitanje takve udaljenosti. Iskreno i mene je to iznenadilo koji put, a ovaj u Njemačkoj pogotovo jer su uvjeti bili stvarno ekstremni. P.S A kolko sokol vidi to ne bi znao, ne bi ga htio podcijeniti ) LP | ||
zvonimir |
| ||
Member | Ajd dobro, sa joticom se patimo na daljinama preko 700 m, a sad čukci na 1000 to je već SF. | ||
Vilim |
| ||
Veteran Location: Karlovac | Nije to SF nego muka Isusova. Npr. kada se leti četiri leta bez maksa. Znači, dovoljan je jedan let kroz radno vrijeme od 10 min. Ako je dobro vrijeme pustiš se sa gajbom i vjetrom i ne puštaš do kraja. Suze špricaju, vrat puca, nekad nemaš pojma kuda model leti. Samo pratiš kretanje točkice (modela) koliko se može i kompenziraš jer mali model gore vrluda k'o blesav. Naravno da možeš radi svoje komocije napustiti dobru gajbu i probati naći neku bližu ali uz današnju konkurenciju nitko to ne radi pa makar sletio van ili izgubio model. Nekada se ova kategorija mogla puno ležernije letjeti ali uz današnja pravila za modele (skupe i dobre) leti se totalno na nož. Puno se ulaže u modele pa ljudi puno i treniraju da bi rezultatom opravdali ulog, i eto ljute konkurencije. Za razliku od jotica ova kategorija je dinamičnija i više fizička pa je i adrenalin veći. | ||
Džonline |
| ||
Veteran Location: Fort Huachuca | Kilogram željeza se čini puno teži od kilograma perja ako procjenu težine donosiš iskustvenom metodom osjećaja boli tijekom pada jedne i druge materije na vlastitu nogu. Edited by Džonline 4/6/2009 14:38 | ||
zvonimir |
| ||
Member | Prvo se moram ispričati kolegi Danijelu zbog skeptičnosti u svezi letenja sa F3K na daljinama preko 1000 m, jer je ipak moguće. Danas oko 12,30 sati na aerodromu Jelas u Sl. Brodu smo izvršili range test na način što je Huco otišao oko kilometar od nas koji smo se nalazili pored hangara gotovo do kraja piste, kada smo jedva vidjeli i auto. Nakon što je izvadio model, isti smo vidjeli jedva i to samo ako zabljesne sunce, ali kada je bacio model i poletio, složili smo se da je moguće upravljati i kružiti modelom, mada jako teško. Jedino nismo sigurni kako vratiti model jer tu malu siluetu, kada leti prema nama nitko od nas nije mogao vidjeti. Ipak još jednom se ispričavam i pozivam ekipu na pivo kada budu u mogućnosti. Živjeli! | ||
Jump to page : 1 2 Now viewing page 2 [15 messages per page] |
Search this forum Printer friendly version E-mail a link to this thread |
(Delete all cookies set by this site) | |
Running MegaBBS ASP Forum Software © 2002-2024 PD9 Software | |