| ||
|
You are logged in as a guest. ( logon | register ) |
Flapper F1a Moderators: Leki Jump to page : < 1 2 3 4 5 6 7 > Now viewing page 6 [15 messages per page] | View previous thread :: View next thread |
Natjecanja -> F1A,B,C,H | Message format |
Bobo |
| ||
Extreme Veteran Location: Arnhem-Nederland | ....,dobar ,samo mi se cini da je se malo iskrivio ili je to sto je slikano sa mobitelom ----- Efteling | ||
elmin-KERKO |
| ||
Elite Veteran Location: BiH -Visoko-Ljetovik 27. | Evo ga Leki,...jos tajmer i neke sitnice... Edited by elmin-KERKO 12/4/2009 22:00 (020420091105.jpg) (020420091107.jpg) (020420091109.jpg) (020420091110.jpg) (020420091117.jpg) Attachments ---------------- 020420091105.jpg (59KB - 13 downloads) 020420091107.jpg (74KB - 10 downloads) 020420091109.jpg (79KB - 9 downloads) 020420091110.jpg (99KB - 10 downloads) 020420091117.jpg (70KB - 12 downloads) ----- SVIJET VOLI POBJEDNIKE!!! BiH F-076 First planning,second altitude !!! Sto vise treniras, treba ti manje srece !! E K | ||
Diogen |
| ||
Elite Veteran Location: Gornji Grad-Medveščak | Leki - 12/4/2009 19:27 >evo nakon dva cijela dana šmirglanjapo 12 sati "CNC by hand" jedan centroplan gotov..površina se sjaji ko jaca...fotke s mobitela... Leki, ako sam dobro shvatio, cijelo ovo kolinje oko mediapana je za flapper krila ? E, sada, interesantan sam znati kako napreduje hw&sw koji bi sve to uglazbio u neku suvislu cjelinu , ili možda tvoj najnoviji sa rdt ima i flapper opciju ? Damir ----- Naš hangarčić: http://web.vip.hr/385915861879.vip/Index.html | ||
Leki |
| ||
Elite Veteran Location: Zaprešić | bit će modelara i od Kerka...samo tako nastavi. Bravo ----- Moja životna filozofija (by Vikac): Napravio sam avion kojeg pustiš i on leti dok ne padne na zemlju!!! | ||
Leki |
| ||
Elite Veteran Location: Zaprešić | Bobo - 12/4/2009 21:15 ....,dobar ,samo mi se cini da je se malo iskrivio ili je to sto je slikano sa mobitelom Zavaljujuci tvojoj donaciji stvari su se i poravnale...cca 80g smole po jednoj strani kalupa se upije u medijapan...nakon toga kalupi se poprilično izravnaju... ) ----- Moja životna filozofija (by Vikac): Napravio sam avion kojeg pustiš i on leti dok ne padne na zemlju!!! | ||
Leki |
| ||
Elite Veteran Location: Zaprešić | Diogen - 13/4/2009 12:50 Leki - 12/4/2009 19:27 >evo nakon dva cijela dana šmirglanjapo 12 sati "CNC by hand" jedan centroplan gotov..površina se sjaji ko jaca...fotke s mobitela... Leki, ako sam dobro shvatio, cijelo ovo kolinje oko mediapana je za flapper krila ? E, sada, interesantan sam znati kako napreduje hw&sw koji bi sve to uglazbio u neku suvislu cjelinu , ili možda tvoj najnoviji sa rdt ima i flapper opciju ? Damir
naravno...ma može flaper i na stari timer (3 serva). Novi timer podržava 4 servo motora koje možeš u potpunosti neovisno štelati kroz sve faze (17 faza). Koliko mi je poznato za sad jedini timer na svijetu koji to podržava, tak da nema zime novi timer može sve i svašta ----- Moja životna filozofija (by Vikac): Napravio sam avion kojeg pustiš i on leti dok ne padne na zemlju!!! | ||
Črni |
| ||
Location: Čohi | Wing izrađene matrice, to je svakako dobra ideja. Mene osobno nije uvjeren, jer se težina ne dolazi preko. Krila, koja je na slici, ugljika i ima najveći oprez i obračun minimalne epoxija mjesto dozi 115-120g. Konstrukcija je ugljični oplati ne smisla. Bol Predlažemo, međutim, izgradnju krilo oplati od heraxa ili deprona. Debljina, koristili smo 0,8 mm depron, a ja upravo napravio uško, što je 8-10g lakši od ugljika u uho! Pritom, ja bih preporučio da se, u kalup prvi prestati 25g staklene tkanine i potom odmah joj se vozilo od ugljika. Zatim dodati herax ili depron na nosač s prednje i stražnje. Sve zajedno sa 25g sam preplastil staklo krpom. Ovaj svibanj dati maximalno guste glasnoće. Problem građevina u krila F1A matrica je da imamo vrlo mali profil, pa tako ne možemo dobiti dovolšne trdnosto krila. Još jedan hint: Spremite svaku stvar s na povećati težinu od datuma na krilima! (""""""""""0181.jpg) (""""""""""0182.jpg) (""""""""""0180.jpg) Attachments ---------------- """"""""""0181.jpg (95KB - 11 downloads) """"""""""0182.jpg (94KB - 9 downloads) """"""""""0180.jpg (93KB - 10 downloads) ----- Moj tič pa najbolš leti... | ||
Damjan |
| ||
Extreme Veteran Location: Novo mesto | Črni, Google translate je neprimeren za normalno uporabo. ----- Damjan, Aeroklub KRKA | ||
Leki |
| ||
Elite Veteran Location: Zaprešić | Bez brige Črni...za težinu kak bu bu..ali F1A izdelana na klsičen RC način nema smisla. To sam ti povedal kad si startal z izdelavo svojega flaperja. Ma piši po slovenskom lakše nam bude--nije nikakav problem Pokušali budemo napraviti nekaj drugačujeg..koliko meni poznato slično nije napravio još nitko...nadamo se masi 200g...vrlo vjerojatno bude 220g. napominjem izrade na klasičan RC način kalupljenja nema šanse napravit model ispod 250g...a i čvrstiča je upitna.
Kak se veli sve kaj smo do sad u 20 let konstruirali... sve leti, u principu fulanih projekata nije bilo...vjerujem da i ovaj put nebu bil čorak ----- Moja životna filozofija (by Vikac): Napravio sam avion kojeg pustiš i on leti dok ne padne na zemlju!!! | ||
Črni |
| ||
Location: Čohi | Ja se opravičujem za jezik......sicer pa tema ni temu namenjena. Glede kalupa ter izdelave krila, kot je način za izdelavo F3J kril ni zako slab, vendar je potreba dobiti pravo razmerje, kaj ustaviš v krilo in koliko. Zadeve morajo biti preračunane ne le "od oka" ampak dejansko z izračuni, glede na maso, površino ter obremenitev ki nastane. V izračunih sem uporabil še hitrost, ki se pojavi pri prački ter faktor preobremenitve (max load factor). Uško, ki sem jo delal z 0,8mm deprona je po masi prišla 12g, kar pomeni, da je za ostali del krila potrebnih še približno 88-90g. (nosilec 45g+ oplate iz deprona, končane in zlaminirane 45g.). Krilo mi je po izračunih, ki sem jih napravil po principu g/m2 prekrivnosti epoxija prišlo težko 105g. Pri tem sem uporabil izračun za nosilec karbon 13700 (ki sem ga dobil v nemčiji-karbon za znanstvene namene in ni naprodaj). Ideja s kalupom ni slaba in je uresničljiva, vendar je potreba biti zelo pazljiv, saj vsak gram šteje. Sicer pa me je prepričala sedanja gradnja, da je klasična konstrukcija F1A krila najboljša. Leki in ekipa kar tako naprej....vem, da boste napravili dober izdelek lp Crni ----- Moj tič pa najbolš leti... | ||
Črni |
| ||
Location: Čohi | Leki kakšen profil ste uporabili?...ali je to skrivnost? ----- Moj tič pa najbolš leti... | ||
Omi |
| ||
Elite Veteran Location: Karlovac | ... (1228.jpg) (1229.jpg) (1230.jpg) Attachments ---------------- 1228.jpg (117KB - 10 downloads) 1229.jpg (98KB - 9 downloads) 1230.jpg (87KB - 10 downloads) ----- __________________ Veseli i zdravi bili | ||
Leki |
| ||
Elite Veteran Location: Zaprešić | Črni - 18/4/2009 21:32 Leki kakšen profil ste uporabili?...ali je to skrivnost? M&K modificiran---zadebljan, malo zaglađen ...etc... na kraju dodatno rukom modificiran da bude još bolji nakon preko 60 sati šmirglanja centroplani su u biti gotovi... od danas 7 dana valjda budem i uške završil... heben posel ali ispalo je vrlo vrlo točno, iznenađujuce precizno. Sad samo dočekat da stigne ostatak materijala za krila i skoro budemo videli jel ideja imala smisla... i jesam li dobil okladu o 120 metri banta ----- Moja životna filozofija (by Vikac): Napravio sam avion kojeg pustiš i on leti dok ne padne na zemlju!!! | ||
Omi |
| ||
Elite Veteran Location: Karlovac | i jesam li dobil okladu o 120 metri banta To dobiješ odmah ak bantaš samo s centrima ----- __________________ Veseli i zdravi bili | ||
Črni |
| ||
Location: Čohi | Zelo lepi kalupi...Bravo!! ----- Moj tič pa najbolš leti... | ||
Jump to page : < 1 2 3 4 5 6 7 > Now viewing page 6 [15 messages per page] |
Search this forum Printer friendly version E-mail a link to this thread |
(Delete all cookies set by this site) | |
Running MegaBBS ASP Forum Software © 2002-2024 PD9 Software | |