| ||
|
You are logged in as a guest. ( logon | register ) |
Opa aa Eto promjena!! Moderators: Leki Jump to page : 1 2 3 4 5 6 Now viewing page 4 [15 messages per page] | View previous thread :: View next thread |
Natjecanja -> F1A,B,C,H | Message format |
Tica |
| ||
Extreme Veteran Location: SFRJ | Pozdrav danas na ovaj sveti dan,još jednom. Smatram da pričamo o istim stvarima. O korektnosti koja je teško dokaziva.Uvek je bilo koje kakvih mućki.No,to i nije tema. Ja sam lično protiv i smatram da neće biti takve radikalizacije u okviru pravila. A stvarno sam gledao jedan ne definisan let,(teško dokazivo) modela ,modelara iz samog vrha. Nije pravio,malo leve,malo desne krugove ,ali je sa 15m, minut ipo leteo,malo pravo,pa zapumpa,pa u vetar,pa u krug a znam da njemu modeli tako ne lete. No,to nije tema.Najbolja kontrola je SAVEST. Samo da ne bude kao kad je Muju krenula karta,kao na MAX MEN-u........ ----- Mića Tica | ||
Bobo |
| ||
Extreme Veteran Location: Arnhem-Nederland | Početna stranica » F1 - Slobodni prelet » CIAM Slobodni prelet potkomisija » Slobodni prelet performanse i pravila raspravuBMFA - Tehnologija i FAI FF natjecanje Slobodni prelet Pozadina FAI Free let natjecanje aeromodelling je tehnološki sport. Tehnologije i dalje ići dalje i sada je glavni fokus na razini međunarodnog natjecanja. Pitanje je da tehnologija danas postaje sve više i više, iznad arching vozač FAI slobodnog leta natjecanje. Mi ne možemo staviti genie tehnologije natrag u bocu, moramo se naučiti živjeti s njom, ali dolazi vrijeme kada ćemo morati "upravljanje" ga. Tehnologija je ono što motivira puno od interesa u našem sportu, no ona mora biti pod kontrolom. Bez nekih mjera kontrole, problemi će se pojaviti - u stvari, to je već počeo. Osim promjene su se nametnuti nam faktorima izvan modela leti. Dok u isto vrijeme postoji unutarnji lobi grupa koja se osjeća svi problemi mogu riješiti promjenama organizacijske postupke. Daljnje skupine korist ograničava performanse ima drugih koji će sve ostaviti netaknute. Međutim, opći osjećaj većine letak je da je pokret smo izgubili put dok je pokušavao da ispravi probleme. Način mijenjanja i donijeti te različitih pogleda zajedno mora biti pronađena. RješenjeU prošlosti CIAM / FFSC je gledao naprijed. To je bio CIAM / FFSC koji je kreirao za Svjetsko prvenstvo, to je bio centar nadahnuo ideja. Trebamo još jedan poticaj da nam se naprijed u upravljanju tehnologije. Moramo uzeti u obzir promjene u načinu na koji uspijemo naš sport, da bi odražavala trenutno stanje. U Velikoj Britaniji British Model Flying Association (BMFA) upravlja Slobodan prelet preko svojih Slobodni prelet Tehnički odbor (FFTC). Rano u ovom desetljeću FFTC shvatio da sličnu tehnologiju i upravljanje problemima imali nastala u britanskom Slobodni prelet pokreta i da se nešto radikalno je trebalo biti učinjeno kako bi ispraviti te. Rezultat je razvoj kohezivnog plan koji bi: •Provesti ograničenja na performanse i razvoj tehnologije, ali ne i spriječiti takav razvoj, ili izraditi modele koji se oslanjao na napredak u tehnologiji suvišan. •Base ograničenja za nastup na premisi da leti stranice su dobivanje teže pronaći i bili su uglavnom manji nego prethodnih godina. •Uvesti niske tehnologije alternative koje bi dati "ekvivalent" u izvedbi (sada izvedba ograničeno) neograničen pristup tehnologiji. •Alter kalendar događanja, tako da je dobra ravnoteža letenje stare i nove tehnologije i jednakih mogućnosti za sve pristupe da bude uspješan. •Potražite načine kako potaknuti sudionike iz širokog spektra dobne skupine, a cilj za rast, nego zatvorenost. Naša dosadašnja iskustva je da je provedba ovog plana je u velikoj mjeri uspjelo. Specifikacije sada provedena u Velikoj Britaniji su utvrđene u Aneks 1 i Aneks 2 na kraju ovog rada. Postoji još nekoliko problema koje treba riješiti, ali oni nemaju utjecaj na sveukupni koncept. Iznad svega naučili smo da radikalne promjene mogu biti uvedeni, a da nakon što je shvatio da nema alternative, "novi" proizvodi mogućnosti stvoriti ponovno buđenje entuzijazma. Nadalje je pojačan zahtjev potrebu za proaktivno upravljanje. Konkretno da promjene treba da predlaže "upravljanje" unaprijed kako bi izbjegli potencijalni problemi. UK Slobodni prelet upravljanje (FFTC) su nastavka ovog procesa, a bit će drži konferencije početkom 2009 prezentirati dodatne ideje i okupiti više od mišljenja fliers sebe. Ovaj rad ukazuje na način izrade sličnih promjena unutar klase FAI specifikacije u nastojanju da se matične "neograničenih Tehnologija Problem" i postignu slične ciljeve onima koji u Velikoj Britaniji FFTC je postavio za sebe. Također će predložiti način na koji budući problemi svibanj biti spriječeno proaktivno planiranje i praćenje. Pitanja na adresu A.Ne postoji ništa inherentno loše u Tehnologija per-se, ili nastavlja svoj razvoj. Međutim, trenutno tog razvoja je ostalo uglavnom neobuzdan dok nastaje kriza. Kada takva kriza dođe korektivnih akcija je poduzeta. Akcija, kao reaktivan, često izaziva još više ekstremnih kretanja uzeti mjesto. Začarani krug razvoja i reaktivne kontrole je stvorio. Nadalje, tijekom posljednjih godina taj razvoj je stekla komercijalne ulaz - makar na "radinost nivo". To je rezultiralo osjećaj među modellers letak i općenito da mi mogle bi se staviti budućnost sporta u rukama proizvođača komercijalnih i programere. B.Povlačenju graditelj modela vladavine je dopušteno onih na periferiji, bez potrebne vještine ili pristup materijalima za sudjelovanje, a to je pozitivno dobro. Model izvedba je općenito poboljšan te je dostupna za kupnju Međutim, neke od tehnologija uključenih sada takve složenosti da je samo tvornica može proizvesti, tako smo dobili ono što smo mi "dati". Ostati u utrci letak imaju da "ulaganja". U procesu smo svibanj imati trguje mnogo vještina graditelja za letak vještina, zanat aspekt sporta mogao biti umiranje daleko i onda tko će, ili bi mogli, stvoriti buduće ideje te ih napredak? C.Trenutni glavni klasa specifikacije (F1A, B, C i E) čini se temelji isključivo na ono što je potrebno na "prvenstvu" razini. S obzirom na činjenicu da glavni prvenstva čine oko 3 do 4% od međunarodnog kalendara i da je manje od 1% od ukupno glavnih FAI klase leti po cijelom svijetu je ovo zaista nije razuman temelj za pravila u razredu / specifikacije? Učinak tih "prvenstva orijentiran Specifikacije" je smanjiti općenito, pojedine zemlje na temelju sudjelovanja i push naš sport izvan dohvata i interes mnogih fliers. Mi bi trebali imati strukturu natjecanje Svjetskog prvenstva, gdje je vrhunac, ali pristupačan vrh. Pristup bi trebao biti otvoren za mješavinu resursa i talenata. D.Svjetski kup je bio u korist pozitivna stimulacija za međunarodnu konkurenciju. Na negativne strane mnogih fliers međunarodne klase, unutar zemalja članica, sada gledati na ovim natjecanjima ne kao vrhunac dostižan, ali kao nešto što je samo unutar dosega "malo" sa dovoljno vremena i novca sudjelovati. Zbog toga one bez takve znači - velika većina - gubi se interes za međunarodne klase. Neto rezultat je ukupno smanjenje od sudjelovanja na međunarodnim klasama ne povećava. Mnogi su nam snage poduzeti kako bi se naše sadašnje pozicije, ali sve iznad ilustriraju da promjene i ne može imati i pozitivne i negativne koristi. To služi da bi te mjere da situacija nije jednostavan i sukobljenih argumenti postoje, razmatranje tih sukoba mora se uzeti u obzir. Ukratko, moramo pokušati zaustaviti začarani krug i stvoriti vrli jedan u svoje mjesto, mi smo sebe naslikao u kutu, a mi moramo pronaći izlaz. Ciljevi •Za umjerene posljedice razvoj tehnologije. •Da biste ograničili trenutne performanse na razini gdje je prihvatljiv unutar ograničenja letenja mjesta koja su općenito dostupni širom svijeta. •Za formulirati "manje tehnološki kompleks" alternativne specifikacije koje proizvode "ekvivalent", nastup na ograničeno trenutnu razinu izvedbe. •Postavite proaktivno planiranje i praćenje aktivnosti u okviru sadašnje CIAM / FFSC strukture koje će spriječiti buduće "Runaway" situacije. PlanZa postizanje navedenih ciljeva ideja je da mi zapravo omogućiti razvoj nastaviti. Međutim, tu je cijenu koju treba platiti za nastavak takvog tehnološkog razvoja, kako bi zadržali razinu polja. Cijena je da smo "hendikep" pristup tehnologiji, a za izravnavanje polja dopuštajući "ekvivalentan performance" koje treba postići, s low-tech alternativne specifikacije. To će biti do spekulacija odlučiti koji pristup odabrati. Ključno ove alternativne specifikacije navedene u nastavku, nisu zasebne razrede. Namijenjeni su svima bila sliven kao jedan razred. U Velikoj Britaniji to glavni je poznat kao "kombinirani" klase, a naše iskustvo je da to radi vrlo dobro. Različite letak odlučiti da je jedan pristup je više privlačan nego drugi, oscilira obzirom na svoje interese i iskustva. Ipak, u stvarnosti bilo pristupa može proizvesti isti rezultat. To je posao za "upravljanje" kako bi se osiguralo da se ukupna razina performansi je prihvatljivo na prvom mjestu, i da je svaki alternativni pristup doista je ekvivalent, te da ona ostaje na taj način kroz praćenje i nastavio mijenjati. Specifikacija promjene Oni su kratki i samo u strukturnom, siromaštvo ispunjavanjem detaljno u kasnijoj fazi. Ipak bit ispravne "balans" u izvedbi je tu: F1A F1A / 1.Flapped krilo modela, ili drugim razvoj neograničen, dopušteno je na trenutni težina i prostor specifikacije, ali moraju biti flown od 40 metra liniju. F1A / 2.Strnadica i krug tow modeli su dozvoljeni na trenutnu težinu i područje specifikacije su dozvoljeni, ali se moraju letjeti od 50 metarskim liniju. F1A / 3. Modeli ograničena na fiksne, samo ravno vučne kuke, jednostavan Auto kormila i DT jedini. Trenutni područje specifikacije, ali ne i najmanje težine. Pritjecanje od 60 metara liniju. F1B F1B / 1. Neograničeno tehnologija dozvoljeno tekuće mase i prostora, ali specifikacije Gumeni težine ograničeno na maksimalno 30 grama. F1B / 2. Modeli ograničena na fiksne pitch / promjer propelera jedinica, jedan rep pokreta (single VIT) i Auto kormila, tekuće površine i težine specifikacije; Gumeni težine 35 grama. F1B / 3. Modeli ograničena na samo DT (ne funkcionira uopće). Trenutni područje specifikacije, ali ne i najmanje težine. Gumeni težina 40 grama. F1C F1C / 1 Neograničeno tehnologija dozvoljeno po trenutnim težina, prostor i moć specifikacije motora, ali ograničeno na 4 sekunde. F1C / 2 Modeli po trenutnom području, težinu i moć specifikacije, ali je ograničena na direktnim pogonom motora i "fiksne geometrije"; motora 5 sekundi. F1C / 3 Modeli ograničena na DT i Auto kormila samo (nema drugih promjena trim dozvoljeno). Maksimalna površina specifikacija 35sq. decimetres ali ne i najmanje težine. Motor ograničena na direktnim pogonom, klizni ležaj, maksimalna veličina 2,5 cm3. Motora 10 sekundi. F1E F1E / 1 Neograničeno tehnologija dozvoljeno po trenutnim specifikacijama. (Napomena: trenutno specifikacije proizvesti prihvatljiv performanse, ali ne zaposliti prihvatljiva razina tehnologije.) F1E / 2 Modeli ograničena na "konvencionalne" magnet jedinica (elektronički pogoni ne dozvoljeno). Mehanički programiranih pokreta kormila dopuštena, ali rep pokreta ograničeno samo na DT. Vrijeme rezultati postignuti množe za 1,1 prije "postotaka", primjenjuju se do konačni broj bodova. F1Q F1Q / 1 Neograničeno tehnologija dozvoljeno uz smanjenu specifikaciju baterija težina od 100 grama za vrste nikla i 60 grama za lithium vrste, 15 sekundi i maksimalnu motornih pokrenuti. F1Q / 2 Modeli ograničena na "Brušeni Motori" trenutno baterija ograničenja. 20 sekundi motornih pokrenuti. U obje kategorije F1Q Fly-off motor pokreće će biti umanjena za 5 sekundi u svakom krugu u najmanje 5 sekundi za Kategoriju 1, i 10 sekundi za kategoriju 2. Razvoj, kroz ovaj mehanizam specifikacija za upravljanje, nije zaustavio, ali pod kontrolom. Postojeći modeli nisu napravili suvišne. Buduće inovacije smatraju se i regulira u skladu s tim. Fliers ne sidelined tako da mu ni po cijeni ili inženjer off leti polje. Natječaj je otvoren na taj način do one koji vole letjeti glavne međunarodne klase, ali su odgodi, ili oni koji su prestali natjecati zbog trenutne razine tehnologije potrebna. Komercijalni poslovnice može nastaviti i homebuilder može natjecati na izravnati polje. Tu je, dakle, više različitih modela i izbor opcija. Nadalje predlažemo da se u Velikoj Britaniji smo eksperimentirati sa skupa alternativnih kategorije specifikacija (alternativa za trenutnu razinu performansi i specifikacijama koji je) za vlastitu FAI specifikacija natjecanja. Rezultati naših pokusa može se hraniti na dati činjeničnih osnova za raspravu. Planiranje i praćenje U praćenje učinka već postoji - to je sve letak uzeti bilješka razvoja odvija, pa čak i pokrenuti vlastitu. Naravi natjecanja nalažu da koriste ove podatke kako bi se formulirali svoj odgovor. Što je potrebno, od administrativne pozicije, je da se podaci koriste za izradu plana za nastavak ", organizaciju i kupca razvoja". Trenutačno procesa promjena osigurava kupca promjene u "reakcija" na situacije koje su već dogodio. Što je potrebno je da upravno tijelo daje prijedloge unaprijed zahtjeva. Ukratko, da postane proaktivan. Kao što ne postoji formalni mehanizam prisutan kako bi osigurao ove "PROACTION", predlažemo sljedeće: Taj rad stranke postaviti iz članstva CIAM / FFSC. Ovaj idealno bi trebao sastojati od manjeg broja (6 ili tako) članova čiji je zadatak da "formulirati" buduće organizacije i specifikacija promjena prije njihove zahtjeve. Grupa bi trebao temeljiti ove predložene promjene na podatke dobivene od promatranja smjera razvoja tehnologije (i visoke i niske) održava. Neki od ovih informacija neminovno će doći iz svojih osobnih iskustava, ali većina bi trebala dobiti od interakcije s "drugim" fliers. Grupa bi trebala također aktivno platnu "pogleda" iz šireg raspona letak od ostali slobodan let klase, ostale aeromodelling disciplina i administratora, pa čak i različite sportske - za pristup "sveukupnom osjećaju" onoga što je poželjno / potrebna. Potonji bi u stvari obliku većina posla koji su uključeni. Tkanje temeljen i / ili e-mail komunikacija mogla čine osnovu ovog, ali dodatnih puni FFSC sastanku također bi mogle biti potrebne. Kao što smo otkrili u Velikoj Britaniji da "obje" od tih komponenti na plan su potrebni kako bi se osiguralo da je uspjeh. To zahtijeva mnogo rada i svibanj zaista potrebna dodatna pomoć - bilo extra članova na FFSC ili pomoć iz FAI je puno radno vrijeme administracije. Bez obzira na sve to je potrebno, ako međunarodnim slobodan let je preživjeti i, važnije, proširiti. Raspored i stadiji Rok mora biti u obzir. Zadatak lako mogao ići na i na neodređeno vrijeme ako je dopušteno da to učinite. Moramo postaviti ograničenje vremena, ali u isto vrijeme biti realni. Fazama koje zahtijeva proces će, u velikoj mjeri određuju okvir vremena. Predlažemo obris Latencije ispod: 2009 1.Sporazum je FFSC da je potrebna "promjena". 2.Debata je započela u specifikaciji stvarne promjene i alternative potrebne. 3.Počeo raspravu o tome kako proaktivno planiranje i praćenje funkcije mogu se postaviti. 4.Javnost prijedloge i detalja u Nacionalni Aero klubova. 5.Točno prijedloga / plana objavljen. 6.Feed back i rasprava proces započeo. 7.Konačni plan je najavio za implementaciju siječnja 2010. 2010 1.Provedba. ZaključakŠto smo predstavila je plan za kontrolu tehnološkog razvoja. U isto vrijeme sredstva za pružanje alternativni put do sličnih performansi je detaljan, istovremeno pružajući način kontrole i praćenja napretka. Ove ideje uzeti zajedno, vjerujemo, pružiti rješenje za smanjenje razine sudjelovanja na međunarodnim Slobodni prelet. Plan uzima u svijet međunarodne slobodnog leta prema naprijed. Mjerenje uspjeha ili neuspjeha će biti jednostavan kriterij postizanja veće sudjelovanje u međunarodnom natjecanju slobodnog leta. Da li mislimo da su ove ideje će biti odgovor? Odgovor je da! Da li mislimo da ostavljajući stvari samo bi bilo bolje, odgovor je ne. Mi pohvaliti ovaj papir na razmatranje. BMFA FFTC prosinac 2008 Aneks 1 - BMFA Kombinirani Nastava U Velikoj Britaniji Kombinirane Klasa natjecanja su vodili zajedno leteći raznim 'pojedine' razreda svi njihovim individualnim specifikacijama klase u isto vrijeme i na isti max. Svaki od pojedinih razreda imaju svoje specifikacije prilagođene za izradu 'slične' performanse. Tako Vintage Glider letjeli na 100 m linije trebao bi imati performanse ekvivalent za trenutni F1A letjeli na 50 metarskim liniju. Slično BMFA klasa Power model, F1C model i BMFA električni model se također očekuje da imaju slične performanse. Nakon dvije godine vođenja tih natjecanja postalo je jasno iz rezultata koje specifikacije su pravilno postavljena i da imaju različite klase proizvedenih pobjednika. Nema poseban razred je dominirao - to je bio objekt. Velika prednost je da su entuzijasti za svaki razred doći do letjeti ono što oni žele letjeti, i imaju puno veći unose se natjecati protiv. Kao rezultat interesa u natjecanju leti kao cjelini je povećan. Kombinirani Glider F1A Trenutni Specifikacije 50 metarskim užeta BMFA Glider Specifikacije vidi u Dodatku 2. 50/75 metar towlines Classic Glider Modeli iz perioda 1951 - 1960 75 metara uže za vuču Berba Glider Modeli iz perioda do 1950 100 m užeta Kombinirani Gumeni F1B Trenutni Specifikacije 30 grama guma BMFA Gumeni Specifikacije vidi u Dodatku 2. 50 grama guma Classic Gumeni Modeli iz perioda 1951 - 1960 75 grama guma Berba Gumeni Modeli iz perioda do 1950 100 grama guma Kombinirani Power F1C Trenutni Specifikacija 5 Pomočni motor run BMFA Power Specifikacije vidi u Dodatku 2. 5/7/10 drugi motor run Sporo Power Specifikacije vidi u Dodatku 2. 10/12 drugi motor run Classic Power Modeli iz perioda 1951 - 1960 12 Pomočni motor run Berba Power Modeli iz perioda do 1950 18 Pomočni motor run F1Q Električni Trenutni Specifikacije 25 Pomočni motor run BMFA Električni Specifikacije vidi u Dodatku 2. 28 Pomočni motor run Aneks 2 - BMFA Pojedinačna Klasa Specifikacije Imajte na umu da sljedeći nisu 'puni' pravila. Oni su ekstrakti i / ili uređivanja iz knjige BMFA pravilo. Oni su za ilustraciju klase kombinacija svega. BMFA Glider Dvije vrste modela su dopušteni: i.Modeli opremljeni sa guranje pokretanje i / ili krug vučne uređaje - 50 metara užeta. ii.Modeli nije opremljen uređajima dopustiti pokretanje guranje ili vuču krug, automatsko kormilo je dozvoljeno - 75 metara užeta. Osim navedenih postoje nikakva ograničenja u dizajnu, području ili težine modela. BMFA Gumeni Iznosu od gume bit će ograničena na 50 grama (podmazivati). Osim navedenih postoje nikakva ograničenja u dizajnu, području ili težine modela. BMFA Power Maksimalna veličina motora je ograničena na 10 cm3. Maksimalno dozvoljeni mali motor od trenutka objavljivanja model će biti: i.Za modeli opremljeni sa mehanizmima za omogućiti guranje prijelaz iz moć da klize - 5 sekundi. ii.Za modeli nisu opremljena guranje tranziciji, ali opremljen sa drugim koji se kreće - 7 sekundi. iii.Za modeli nisu opremljeni s bilo kojeg kreće trim površinama osim DT - 10 sekundi. Osim navedenih postoje nikakva ograničenja u dizajnu, području ili težine modela. BMFA Sporo Power i.Modeli neće imati vremenski kreće površine osim DT. ii.Dovod goriva mora biti samo sisanje, tj. nema tlaka spremnika ili iz motora ili od sebe pressurising tenk. iii.Motori do najviše 3,5 cm3 svibanj se koristiti, ali oni će imati časopis klizni ležajevi. Folding propeleri nisu dopuštene. iv.Maksimalna motor pokrenuti iz izdanju modela će biti 10 sekundi za sjaj paljenje i 12 sekundi za diesel i iskra za paljenje. Osim navedenih postoje nikakva ograničenja u dizajnu, području ili težine modela. BMFA Elektroenergetski i.Motorna maksimalna veličina 600, brushed upišite samo ii.Maksimalna motor Bježeći od objavljivanja modela 28 sekundi Osim navedenih postoje nikakva ograničenja u dizajnu, području ili težine modela. ----- Efteling | ||
hari |
| ||
Extreme Veteran Location: Bihać | Evo materijala za daljnju raspravu Bobo se potrudio oko prevoda ! | ||
Omi |
| ||
Elite Veteran Location: Karlovac | Mislim da ne treba previše razbijat glavu oko engleskih prijedloga. Ljudi su mahom predani i izvanredni modelari koji su u tome cijeli život ali... ... stari su.U njihovoj repki je valjda najmlađi Phill Ball koji ima oko 60 godina a prosjek im je oko 70. Iz te perspektive bi se moglo tumačit zahtjev promjena.Prije svega nitko od njihove generacije teško da može potjerat flapera. I bunt predstavlja problem tako da se vitage opcije čini najpovoljnija. ----- __________________ Veseli i zdravi bili | ||
Leki |
| ||
Elite Veteran Location: Zaprešić | sony - 29/11/2009 12:39 Kategorija F1 - slobodni let Za modele slobodno letece kategorije karakteristicno je da nakon starta tj. polijetanja modela više ne postoji veza izmedu modela i modelara, te nakon toga model leti potpuno samostalno. *** e hebiga sad,, ode ti na fitilje ! I kako se to moze uticat na let modela sa knipsom i fitiljom KAD ga jednom pustiš ?Gdje je daljnja veza ili moguča veza ? Pa sama detema nije,,, nit je ikada bila problem ,, nego način ostvarivanja iste !!!!! Radio det ,,, ostvaren je kontakt sa modelom !!( valjda ,,ili nije ?? -- ) Ma ,,, LOBI-ji su čudna stvar ,naročito kad se gore u Fai,u glasa za nešto ! (valjda se sad razumijemo ) PS****** a jednom kad dodjem sa kamion na neku tekmu,,, uključiću ovih par stanica i pojačalo (500w ) ,,, biče perja po ledini ,,neče vam dalekovodi trebat !! Kako si u prvoj rečenici napisao onda ispada da je i zatvorena "ruska" kuka također veza natjecatelja s modelom koja utječe na let nakon poljetanja, zar ne. To dal će netko skinut model s determom ista je stvar.... al je dozvoljeno, uostalom i ta determa je tu da bi spasila model, nekad i pomogne nekad ne... Možeš ti Sony i s 5000 W na tekmu, bez brige skinuti ćeš teško ikoga. Lakše bi bilo s kosilicom na tekmu pa će zioher perje frcat na sve strane Bit svega je u onome što je Tica rekao, a to je poštenje natjecatelja da se drži pravila. ----- Moja životna filozofija (by Vikac): Napravio sam avion kojeg pustiš i on leti dok ne padne na zemlju!!! | ||
Bobo |
| ||
Extreme Veteran Location: Arnhem-Nederland | Omere ne brisi mi postove,pojest cu ti cvarke!! ----- Efteling | ||
sony |
| ||
Expert Location: Mostar | E ode i ti Leki u filozofe . Moglo bi ovo moglo bi ono,,,,, Nego ,mo čemo ispred saveza Herceg bosne ,predlozit nova pravila i poslat ciam,u..;; Dio iz novih pravila- prijedlog :: Broj pokušaja za FF-Rc,jaše : 4 (u sakom turnusu ) 1.Let se moze ponoviti ako takmičar napravi let manji od 20 sek ! 2, let se moze ponoviti ako takmičar , uportjebi RDt bilo kad u trajanju sl , leta i ne napravi max. 3. let se moze ponoviti ako takmičar ne napravi max , a poznaje ili je "dobar " sa nekim od proizvodjača RDt ili sl RC opreme 4, ,,,,, pretpostavlja se da če od četvrtog puta nešto uspjeti ,,, ali nikad ne reci ,,,,,,,,,, ****(A da ,, Svaki sudac koji se usudi provjeravati ima li kakvih čudnih uređaja u trupu,, bit če izviždan , kamenovan, ismijan, i neče više suditi ) **** **** B ,,, Za sve ostale ( FF ) ,,,predlažemo pravila ""kao i do sada "" Edited by sony 1/12/2009 23:48 ----- | ||
Leki |
| ||
Elite Veteran Location: Zaprešić | sony - 1/12/2009 23:22 E ode i ti Leki u filozofe . Moglo bi ovo moglo bi ono,,,,, Nego ,mo čemo ispred saveza Herceg bosne ,predlozit nova pravila i poslat ciam,u..;; Dio iz novih pravila- prijedlog :: Broj pokušaja za FF-Rc,jaše : 4 (u sakom turnusu ) 1.Let se moze ponoviti ako takmičar napravi let manji od 20 sek ! 2, let se moze ponoviti ako takmičar , uportjebi RDt bilo kad u trajanju sl , leta i ne napravi max. 3. let se moze ponoviti ako takmičar ne napravi max , a poznaje ili je "dobar " sa nekim od proizvodjača RDt ili sl RC opreme 4, ,,,,, pretpostavlja se da če od četvrtog puta nešto uspjeti ,,, ali nikad ne reci ,,,,,,,,,, ****(A da ,, Svaki sudac koji se usudi provjeravati ima li kakvih čudnih uređaja u trupu,, bit če izviždan , kamenovan, ismijan, i neče više suditi ) **** **** B ,,, Za sve ostale ( FF ) ,,,predlažemo pravila ""kao i do sada "" Nema smisla s tobom, daj još jednom pročitaj kakve gluposti pišeš. Iduči puta dodaj još 200 € pa češ i ti imati igračku RCDT, i onda budeš zasigurno prvak. Tvoj proizvođač modela ti je to nudio al ti nisi dao pare...tj. dao si velike pare, al na RDT-u si uštedio. Do danas je RDT dozvoljena i ja ću je koristiti, skinuti ću model prije vremena ili pustiti ću da leti i duže od 3 minute jer to je dozvoljeno, a meni čuva model. Bez obzira što ti mislio. Ne vidim poantu daljnje rasprave o DALJINSKOJ DETERMI u temi o novo predloženim pravilima od strane Engleza. Tko želi simple modele svakako može i sad s njima tekmat. Tko želi iz naftalina vadit 30 godina stare modele a ne želi se tekmat protiv modela novije generacije neka se teka u oldtimer kategoriji koja isto tako postoji. Interesantno da se protiv modenih modela bune najviše oni koji takve hi-tech modele kupuju gotove. Jel Vam žao potrošenih para, jel Vam žao kaj budete opet morali za par godina ulupat hrpu para u nove tehnologije? Kaj se mene tiče tak Vam i treba jerbo kupujete gotovo-izreglirano i radi Vas proizvođači izmišjaju nove điđe-miđe za prodaju. Pa u k.. ispada da jedino Cucla i ja branimo takve modele a jedni smo od zadnjih koji svoje modele rade sami??? Ispada da smo ludi! ----- Moja životna filozofija (by Vikac): Napravio sam avion kojeg pustiš i on leti dok ne padne na zemlju!!! | ||
Omi |
| ||
Elite Veteran Location: Karlovac | William Shakespeare bi rekao "Much Ado About Nothing" Kod nas naslov tog djela preveli kao "Puno vike nizašto" Znam da je sezona kiselih krastavaca ali pokušajte se orjentirat na činjenice i stajališta. Urlikanje je za lavove i tigrove. ----- __________________ Veseli i zdravi bili | ||
Leki |
| ||
Elite Veteran Location: Zaprešić | ???? očeš brisat ----- Moja životna filozofija (by Vikac): Napravio sam avion kojeg pustiš i on leti dok ne padne na zemlju!!! | ||
sony |
| ||
Expert Location: Mostar | A dobri ste Vi zagorci !!! Nedate se , Ali eto dobro je da i drugi o tome pričaju !!!! A valja pročitat ,,,,Do kraja ! http://www.faifreeflight.org/index2.php?option=com_content&do_pdf=1... (sram ih bilo ,, ) Edited by sony 2/12/2009 18:32 ----- | ||
sony |
| ||
Expert Location: Mostar | Ja ,,,kad bi sad napravio anketu medju modelarima sa pitanjem :: Da li bi koristili novi model (link u prilogu ) Suvremena tehnologija , elektronika , može na struju i na baterije,,,, pogodno za sve "električare " koje teže novim zadovoljstvima letenja "medju oblacima " (xxxxxx.jpg) Attachments ---------------- xxxxxx.jpg (29KB - 296 downloads) ----- | ||
sony |
| ||
Expert Location: Mostar | Ja ,,,kad bi sad napravio anketu medju modelarima sa pitanjem :: Da li bi koristili novi model (link u prilogu ) Suvremena tehnologija , elektronika , može na struju i na baterije,,,, pogodno za sve "električare " koje teže novim zadovoljstvima letenja "medju oblacima " Ili bo radije ostali kod staih dobrih modela ,, : di determa ne zakazuje ,,bar kod mene !! http://images.google.hr/imgres?imgurl=http://www.fashion.hr/img/rep... ----- | ||
sony |
| ||
Expert Location: Mostar | sony - 2/12/2009 22:06 Ja ,,,kad bi sad napravio anketu medju modelarima sa pitanjem :: Da li bi koristili novi model (link u prilogu ) Suvremena tehnologija , elektronika , može na struju i na baterije,,,, pogodno za sve "električare " koje teže novim zadovoljstvima letenja "medju oblacima " Ili bo radije ostali kod staih dobrih modela ,, : di determa ne zakazuje ,,bar kod mene !! http://images.google.hr/imgres?imgurl=http://www.fashion.hr/img/rep... Sory EFENDIJA,, kad sam vidio ove STAREmodele malo sam se ,,,,,,pa sam ih ""kliknuo "" više puta !! ----- | ||
Omi |
| ||
Elite Veteran Location: Karlovac | Sve 5 možete vi mene pilat i u četvero ali ko će onda plijevit kad izniknu gnomi? ----- __________________ Veseli i zdravi bili | ||
Jump to page : 1 2 3 4 5 6 Now viewing page 4 [15 messages per page] |
Search this forum Printer friendly version E-mail a link to this thread |
(Delete all cookies set by this site) | |
Running MegaBBS ASP Forum Software © 2002-2024 PD9 Software | |