| ||
|
You are logged in as a guest. ( logon | register ) |
6. Memorial V.Kmocha Moderators: Leki Jump to page : < ... 4 5 6 7 8 9 10 11 > Now viewing page 10 [15 messages per page] | View previous thread :: View next thread |
Natjecanja -> F1A,B,C,H | Message format |
Diogen |
| ||
Elite Veteran Location: Gornji Grad-Medveščak | Digitus - 23/7/2008 20:22 recimo u kategoriji F3J posoji pojam ; "opasnog leta" , tj. iznad šatora organizatora nije dozvoljen prelet modela ispod neke visine , i ako se to dogodi moguća je kazna prema natjecatelju .. toga nema u F1C .. Zaštitni koridor postoji i u F5.... mislim da prelijetanje njega na visini manjoj od tri metra nosi kaznu. Jedino što, ako model nije izgubio R-kontrolu postoji mogućnost izbjegavanja ljudi upravljanjem i naravno gašenje motora ako je u fazi polijetanja. Taj penjač sa crvenim krilima tresnuo je u Bp desetak-dvadesetak metara od moje grupe juniora sa kojima sam radio iza startne linije: Sve se je dogodilo jako brzo, kada sam vidio da kreće u looping prema nama djelić sekunde nisam znao što da uradim, a onda je udartac o tlo bio tako jak da je čak i moja 'malenkost' osjetila vibraciju tla. Damir ----- Naš hangarčić: http://web.vip.hr/385915861879.vip/Index.html | ||
zzechner |
| ||
Elite Veteran Location: Sisak, Hrvatska | Postoje sigurnosna pravila i za F1C, dostavljeno prije koju godinu organizatorima WC natjecanja - "trebaju udaljenoscu startnog mjesta biti odvojeni od ostalih" - no to je tesko provedivo/predvidivo kolika je ta udaljenost, (mislim da se na tom raspravljalo na CIAM - u nakon EP u Rumunjskoj kad je penjac prosao kroz stopalo covjeku). Nadalje, omogucavanje aktiviranja daljinske determe u toj fazi starta, uvedeno lani, itd...Mislim da bi moj imenjak Lulic u svojim zapisima sa CIAM-a nasao ponesto. No, kako Omi kaze, penjaci su takva kategorija, najbolje ih je "imati na oku" koliko je to moguce...Inace, Konrad Janžekovič nije neiskusan natjecatelj - ganjao je on to jos dok sam ja bio klinac. Edited by zzechner 24/7/2008 06:02 ----- Lic. No CRO F-053 / FAI 70026 | ||
Omi |
| ||
Elite Veteran Location: Karlovac | zzechner - 24/7/2008 06:01 (mislim da se na tom raspravljalo na CIAM - u nakon EP u Rumunjskoj kad je penjac prosao kroz stopalo covjeku) To je bilo na europskom u Mađarskoj. I zamislite ko su bili akteri: Model je bacio Gabor Zsengeller,a žrtva je bio njegov kolega iz repke Oskar MAczko. Gabor nije neiskusan natjecatelj,vozi penjače preko 30 godina,ali u ono doba ga nije išlo,drobio je nemilice sve što baci. Dakle,samo kao mlad treba steći refleks,kad čuješ paljenje penjača,isprati let do kraja. ----- __________________ Veseli i zdravi bili | ||
zzechner |
| ||
Elite Veteran Location: Sisak, Hrvatska | Omi - 24/7/2008 09:55 QUOTE] Dakle,samo kao mlad treba steći refleks,kad čuješ paljenje penjača,isprati let do kraja. Naravno, sto gotovo spada u "osnove kucnog reda i ponasanja na aerodromu/letjelistu", kao i nedavno spomenuto skupljanje/namatanje sajli F1A/H. Edited by zzechner 24/7/2008 10:46 ----- Lic. No CRO F-053 / FAI 70026 | ||
Diogen |
| ||
Elite Veteran Location: Gornji Grad-Medveščak | zzechner - 24/7/2008 10:46 kao i nedavno spomenuto skupljanje/namatanje sajli F1A/H. Što 'netko' iz AMK Sisak nije usvojio, pa su nekidan juniori morali mene otpetljavati iz sajle. NHF Damir ----- Naš hangarčić: http://web.vip.hr/385915861879.vip/Index.html | ||
Breza |
| ||
Regular Location: Sisak | Ima takvih i iz Trešnjevke | ||
Diogen |
| ||
Elite Veteran Location: Gornji Grad-Medveščak | Breza - 24/7/2008 11:22 Ima takvih i iz Trešnjevke Napad je najbolja obrana, obrana kolege ili nešto treće? Sajla je nakon starta u 5. turnusu pala na mene i oko mene i nitko se nije obazirao , pa smo je morali sami skloniti. Ostala je nakon 5. turnusa na livadi. Trešnjevčan koji je u Pribislavcu odbio namotati sajlu, više ne ide sa nama na takmičenja. Za namotavanje sajle odgovaram ja, onaj tko to nije uočio na livadi, s obzirom na moje fizičke dimenzije, treba hitno okulisti !. Damir Edited by Diogen 24/7/2008 11:29 ----- Naš hangarčić: http://web.vip.hr/385915861879.vip/Index.html | ||
sony |
| ||
Expert Location: Mostar | Dakle,samo kao mlad treba steći refleks,kad čuješ paljenje penjača,isprati let do kraja. -- Ovo ti je omi veoma pametno i istinito ,,ali,,,,u praksi ,kako ispratiti let 5 da nekažem 15 penjača odjednom ?? J,,bte,,,ko da si pod rafalnom paljbom !! Ajd sad pogadjaj,,,koji če ,,doooole !?? Edited by sony 24/7/2008 17:05 ----- | ||
banjac |
| ||
Veteran | Evo konačno malo vremena za kratki osvrt Bilo je super. Bez ikakvog uvlačenja bilo kome ali dosada najbolje organizirana tekma u mome ne kratkom modelarskom životu i to ne na području ljepe naše nego u usporedbi sa svim tekmama na kojima sam bio po bijelom svjetu. Zašto? Sve je bilo iznad standarda svih tekmi na kojima sam bio a vrhunac je bio besplatna ponuda vode iz aparata na terenu. Zaprešičanci - svaka vam dala. Livada ponovno izazazov. Ko bi gori sada je doli. Još nakon državnog sam pisao ovdje kako me veseli situacija u CRO gumićima. Nakon ove tekme to ponavljam. Hrvatska ima dobru i stabilnu grupu F1B letaća. Fali nam svima samo jedno - trening na vjetru i model regliran samo za vjetar. Svi smo u tome slabi, što je i normalno jer nitko od nas nema teren da može trenirati po takvom vremenu. No budemo se nas četiri našla negdje na samo i na nekoj pustopoljini i na vjetrušini otklonili zadnju prepreku. Malo sam se bavio statistikama i ukupni rezultat 3 najbolja Rvatska gumića na ovogodišnjim tekmama uspoređiva sam sa rezultatima prošlih svjetskih i europskih prvenstava - komentar: da nemam uši osmjeh bi mi bio oko glave. I sada nešto što će izazvati hrpu negativnih reakcija - da mene netko pita ili da sam ja team manager Franić bi u Bugarskoj bio No.3 u repki F1B. Ne radi se tu o Franiću nego o Hrvatskoj repki. I da sam ja neki k..... u javnom životu pokrenuo bi peticiju za preimenovanje tj. ono brdo gdje je crkva zvalo bi se Franića brdo. Ponovno je isto htjelo uzeti jedan model i ponovno zbog greške modelara (a ne dimenzije livade). I ponovno brdo nije uspjelo. Sada je isto brdo pobjedio onaj otkaćeni ljepotan iz Nove Gorice. Roland svaka čast - to što si napravio nisam vidio tako skoro. Pojašnjenje - Švabi zajašio model na Franića brdo a naš ljepotan da ga nitko nije ništa pitao niti tražio zajahao na motorić i fiju nestade sa livade. Navečer na povratku sretnem jednog tipa sa njemu tradicionalnim osmjehom kako se vozi na motoriću i drži model na ramenu i nevino kaže "Bilo mi žao čovjeka pa ja krenuo" Finalno - razgovarao sam svima na tekmi i gledao sam to je.... Bjelopolje sa svih strana i mjerkao sve i svašta - NA TOJ LJIVADI MOŽE BITI SP DA ITKO BILO ŠTO IMA ZA PRIGOVORITI | ||
Breza |
| ||
Regular Location: Sisak | Istina, Franiću svaka čast što se letenja tiće i trebao bi biti u repki kad im vec fali treći, a i žalosno bi bilo da imamo samo 2 reprezentativca u F1B! Ja sam bio prisutan kada je Roland rekao Lekiju da je vidio smjer u kojem je taj gumenjak od švabe otišao iza brda i rekao je da će ga otići potražiti.Na svu sreću po švabu , našao ga je!Rolande svaka ti čast! A što se livade tiće, čuo sam svakakvih prića, ali nisam nikad bio na njoj do MVK ove godine i mogu reći da mi je livada u potpunosti dobra i da ću dogodine doći ponovno! | ||
agolubic |
| ||
Extreme Veteran Location: Koprivnica | Ove godine na MVK sam upoznao Rolanda, stvarno je spreman svakome pomoći i čak se par puta provozao onim djelom livade gdje sam ja zadnji put vidio model. Već sam jednom rekao MVK je stvarno bil organiziran predobro i uvjek ću se vračati sa zadovoljstvom. Andrija ----- Andy G Kum | ||
elmin-KERKO |
| ||
Elite Veteran Location: BiH -Visoko-Ljetovik 27. | Malo je ljudi kao sto su Roland...hvala mu za sve sto je ucinio za mene.. ----- SVIJET VOLI POBJEDNIKE!!! BiH F-076 First planning,second altitude !!! Sto vise treniras, treba ti manje srece !! E K | ||
toni |
| ||
Extreme Veteran Location: Split | Zdravi i veseli bili!!! Prvo da zahvalim na čestitkama i na lipim rićima. Rekli bi mi JUŽNI HRVATI triba stat na balun,mislim da malo pretjerujete šta se tiće repke,mislim da bi svaki modelar u repki trebao biti na ti sa svojim modelima,a ja još drćem ka tele na pločicama prije starta i za vrime starta,mislim da ste svatili sta oću reć. Još nešto za kraj VINKO velika ti hvala,da te nema tribalo bi te izmislit!!!!!!!!! | ||
banjac |
| ||
Veteran | Toni Ja balun čvrsto držim na zemlji (glava) preko 20 godina, ali i jebeno jako driblam (srce). Situacija je ovakva. Repka F1B za Bugarsku je trebala biti Tuta, Sokol i ja. Ja sam zbog činjenice da od početka 2008 radim van Hrvatske i da kući dolazim svaki drugi tjedan te da radim u takvom tipu industrije gdje je 6,7,8 i 9 mjesec top proizvodnje i prodaje rekao Lekiju da nema teoretske šanse da mogu odvojiti 5 - 6 dana za odlazak u Bugarsku. I Leki je prijavio dva člana repke za Bugarsku. Nakon toga početkom natjecateljske sezone ti si se pojavio na nekoliko tekmi i tada sam vidio sljedeće: imaš dobre modele, imaš svu potrebnu opremu, imaš ponašanje timskog igraća, hoćeš poslušati. Nemaš puno iskustva, ali imaš mentora (Vinka) kojeg hoćeš poslušati i ne ku.... se. To da drćeš kao tele na pločicama je više nego vidljivo tj. ja bi rekao da se skoro usereš prije i za vrijeme svakog starta. Ali to nije ništa posebno i ništa neobično tj negativno. To da se sa bratom i UFO-m skoro potučeš i da svi u isti glas vičete jedan na drugoga nije ništa posebno i ništa neobično meni čak simpatično. To se kroz godine (iz glave) da izlječiti. Nemoj misliti da i Vinko i Sokol i ja nismo bili isti i da još do danas nismo uspjeli sve izlječiti (dobar primjer je 6 start u Bjelopolju gdje smo Vinko i ja zajedno u istom trenutku zasrali jer još nismo skroz sve rasčistili po pitanju nervoze , stabilnosti na tekmi itd.) Ti uz slušanje Vinka i Sokola i uz pomoć F1A letača koji uvijek idu po modele F1B (gdje se očekuje da i vi idete njima po modele kada oni tekmaju tj. nemaš potrebe trčati i tražiti model) možeš napraviti +90% od max. Preostalih 10% se zove free flight (ili ti sreća) a +90% je reprezentaciju puuuuuuunooooooo više nego +0% ako trećeg nema. I još jednom ću ponoviti moje statistike - sve tekme ove godine uzimao sam tri najbolja Cro gumića po tekmi i njihov zbroj uspoređiva sa Svjetskim i Europskim prvenstvima koji su imali najbliže meteo uvjete i ponavljam da nemam uši osmjeh bi mi bio oko glave I sve gore napisano vodi k tome da ne pretjerujem - a po svim regulama postoji i Team manager koji ti može osigurati Pampersice ako će ti one pomoći ali može se i izderati na tebe da nebi drhtao ko tele na pločicama ili može te smirivati i motivirati cjelo vrijeme da nebi drhtao ko tele na pločicama Sve ovisi o tebi tj kako se ti želiš ponašati kao član repke - repka je jedna velika i ljepa familija i nije mjesto za kur.... i samodokazivanje i kada tako funkcionira onda i dobar rezultat nije upitan. Moguće je da i unatoć harmoniji rezultat i nije najbolji (onih jebe.... 10%). Tada se najčešće na ovom forumu javljaju anonimci pljuvaći i provokatori (primjer prošlo FF svjetsko) ali koliko ljudi toliko čudi - mi smo išli i otišli još jedan korak naprijed. Banjac | ||
darijo |
| ||
Elite Veteran Location: Zagreb | Ma Toni ima dobre modele, dobro leti i voli popiti. Kad se to složi rezultati su neizbježni. Što se tiče penjača od g. Konrada po onom kutu koji se vidi na slici mislim da rep nije iskočio iz ležišta od udarca kapom , već da bant mehanizam nije dobro nategnut te je model pušten sa kutom za bantanje, jer mislim da rep na slici ima prevelik ugao. To se meni dogodilo prije par godina na tekmi u Karlovcu. To što je slomio dva modela nije ništa strašno jer kad te krene niz brdo onda te stvarno krene. Penjači u ljudskom mozgu izazivaju malu nelagodu zbog buke i mase koja kad krene nekontrolirano izgleda neugodno. I ostale kategorije mogu biti isto tako neugodne (sjetimo se kad je Butkovića čukac , mislim na lučkom, udario u vrat i skora ga oborio sa nogu). Zato bi bilo puno bolje ne raspravljati o tome koliko je koja kategorija opasna ( sjećam se kad je u Livnu ili Mostaru natjecatelj motao gumu za gumenjaka i kad mu je u trupu puknuo štift, guma mu je protresla ,trbuh i genitalije i samo ga je hitna odpeljala ), već kako u slučaju takvih neželjenih događanja postupiti, kako se osigurati od eventualnih fizičkih povreda nanešenih od strane modela nekoj drugoj osobi ili ono što je dosta čest slučaj da netko modelom razlupa šajbu , krov ili nešto drugo na autu ,samo dođe i ispriča se. Što uraditi tada i ko snosi odgovornost za tu nastalu štetu. | ||
Jump to page : < ... 4 5 6 7 8 9 10 11 > Now viewing page 10 [15 messages per page] |
Search this forum Printer friendly version E-mail a link to this thread |
(Delete all cookies set by this site) | |
Running MegaBBS ASP Forum Software © 2002-2024 PD9 Software | |