| ||
|
You are logged in as a guest. ( logon | register ) |
flaperi u F1A i dostizanje 90m Moderators: Leki Jump to page : 1 2 3 4 Now viewing page 1 [15 messages per page] | View previous thread :: View next thread |
Natjecanja -> F1A,B,C,H | Message format |
banjac |
| ||
Veteran | Raspravu o flaperima smo prošli i vidjeli smo kuda društvo ide. Istovremeno je jedna grupa ljudi okupljena oko jednog Kanada boy koji radi na aerodinamici TGV i koji ima vremena i pristup tunelima i software za profile uzela jedan drugi pristup - tj. idemo razviti profil koji netreba mehanički lomiti i koji će nam omogučiti veću visinu u bunt-u i koji će nam dati planiranje. Prvi uradak je pred vama. Smjer mi se sviđa jer je jednostavniji i svakome dostupan. Model mi se ne sviđa jer geometrija (čitaj ind.otpori) nije za veće visine. Ja ću se sa ovim profilom igrati na svome novom F-1-Q, a mislim da isti nije za baciti ni u F-5-J. Naručio sam koordinate i kada ih dobijem - postam ih ovdje. Ako oni lažu mene lažem i ja vas ali oni kažu da ova kanta je završila na 85 m. Obečavajuće. Ko voli nek izvoli - igrajte se, gradite, probjate, letite Banjac (pa_80077_small_887.jpg) Attachments ---------------- pa_80077_small_887.jpg (37KB - 54 downloads) | ||
Site Sponsor | my ad code here... | ||
Omi |
| ||
Elite Veteran Location: Karlovac | bez obzira što piše da je profil Verbitski,meni to liči na nekog Vortmanna. Visoko bi moglo ić zbog malog raspona i profila,za planiranje nisam tako siguran. Ali jesam siguran da u termici razvaljuje. ----- __________________ Veseli i zdravi bili | ||
Bombek |
| ||
Veteran Location: Zaprešić | U F1A se voze profili stari po 10-20godina neki i više, napokon da se krenulo u razvijanje novih. Samo ovi koraci su veoma drastični mislim da su otišli u extreme ili je to samo neka zajebancija. ----- I kamen leti kad ga baciš. F1A, F5J | ||
Omi |
| ||
Elite Veteran Location: Karlovac | Evo jel nisu slični Ovaj na slici je star svojih .. 50ak godina Wortmann FX 60-100 (fx60100.gif) Attachments ---------------- fx60100.gif (12KB - 36 downloads) ----- __________________ Veseli i zdravi bili | ||
banjac |
| ||
Veteran | ima odje još jako puno sličnih stvari koje pucaju u ovom smjeru http://www.ae.uiuc.edu/m-selig/ads/coord_database.html | ||
banjac |
| ||
Veteran | a i ovo mi se više sviđa od "lomljenja" krila i kopiranja rusa + ima promjenu položaja težišta što uz smanjenje otpora mora dati visinu od koje boli glava - e da imam vremena - ako ništa drugo biti ću zadovoljan ako nekoga navučem da radi i da se igra (vit.jpg) Attachments ---------------- vit.jpg (66KB - 31 downloads) | ||
banjac |
| ||
Veteran | pa kada smo kod dostizanja visina - ovo je stupid simple za provjeriti u HLG - a za ovo imam i sam vremena pa ću probati u F1B (hwl%20prof[1]..jpg) Attachments ---------------- hwl%20prof[1]..jpg (21KB - 47 downloads) | ||
buki |
| ||
Extreme Veteran Location: Zaprešić | Gledao sam cca 6 startova Makarova u Bugarskoj, pred fly off je reglirao i podešavao, prva 2 starta su bila u stranu prema dole... Ali 4 starta poslije jao nama.......... nema tog profila koji bude dosegao te visine bez te tehnike a finesa planiranja ostala zadovoljavajuča. To što je Makarov popušio fly off to je druga stvar (koliko znam krenuo je u pumpanje nakon bunta pa je tako i završio). Razlika u buntu između Pere Findhala i Makarova je velika. Makarov putuje u vertikali ko raketa za razliku od Pere koji jako sporo penje u vertikali ali mi se čini sigurnije možda zato kaj je više utreniran. Makarov je letio s novim manjim rasponom flapera jer je velikog par dana prije rastepao. Dostizanje visina 90+ bez flapera mi se čini nemogučom misijom Koliko sam čuo na Sisci-a kupu u fly off-u Ronaldinjo je opeglao 81m s klasičnim modelom. a ako s flaperom potegneš na 90 ili 95 + metara znate koliko je to u planiranju razlika. Edited by buki 24/9/2008 11:14 | ||
Leki |
| ||
Elite Veteran Location: Zaprešić | buki - 24/9/2008 11:07 Gledao sam cca 6 startova Makarova u Bugarskoj, pred fly off je reglirao i podešavao, prva 2 starta su bila u stranu prema dole... Ali 4 starta poslije jao nama.......... nema tog profila koji bude dosegao te visine bez te tehnike a finesa planiranja ostala zadovoljavajuča. To što je Makarov popušio fly off to je druga stvar (koliko znam krenuo je u pumpanje nakon bunta pa je tako i završio). Razlika u buntu između Pere Findhala i Makarova je velika. Makarov putuje u vertikali ko raketa za razliku od Pere koji jako sporo penje u vertikali ali mi se čini sigurnije možda zato kaj je više utreniran. Makarov je letio s novim manjim rasponom flapera jer je velikog par dana prije rastepao. Dostizanje visina 90+ bez flapera mi se čini nemogučom misijom Koliko sam čuo na Sisci-a kupu u fly off-u Ronaldinjo je opeglao 81m s klasičnim modelom. a ako s flaperom potegneš na 90 ili 95 + metara znate koliko je to u planiranju razlika. Potpisujem u potpunosti. Nakon Fuzajeva i njegovog penjača s Makaraov F1A profilom koji je već godinama superioran raznoraznim raketama koje dostižu kudikamo veće visine u odnosu na njega, a on jednostavno nepobjediv jer planira i planira i planira. Svi ostali trude se s novim profilima oji su optimalizirani za penjanje-planiranje (kompromis) i nemaju šanse. Filing mi je da je ista stvar i kod F1A. To što radi Allnutt je lijepa stvar, tip radi nešto svoje nešto simpl, iako ne vidim neki veliki problem onome koji zna napraviti klasično F1A karbonsko krilo da isti napravi i flaps. Drugi i najveći problem je tehnika, jer očiti iako flaper F1A rade već godinama MK su jedini probili 90m (idu na 95) i to je stvar tehnike. Btw Roland je prošli tjedan probio 90m i ide dalje u razvoj tehnike starta. ----- Moja životna filozofija (by Vikac): Napravio sam avion kojeg pustiš i on leti dok ne padne na zemlju!!! | ||
roby |
| ||
Extreme Veteran Location: Banja Luka | Istina da taj Allnutt laminarni profil s kojim smanjuje otpor i moze da dodje do velike visina,a i planiranje mu nije slaba strana,kao i da su slicni profili stari i do 50g.Novi profili su tanji i savrseniji zbog materijala koji su nam dostupni zadnjih 15 god.Zato flaperi raspona od 2500 mm dolaze do 90m. | ||
Laca |
| ||
Veteran Location: Beograd | Mozda treba razmisliti o jednom vec davno zaboravljenom profilu Go 495. Ja imam veoma lepa iskustva sa tim profilom. Istina najvise sam ga koristio kod F1B ali smatram da bi on mogao da pomiri dve suprotnosti bant i planiranje. Pozdrav Laca, (goe495.gif) Attachments ---------------- goe495.gif (12KB - 36 downloads) | ||
Tica |
| ||
Extreme Veteran Location: SFRJ | [. Potpisujem u potpunosti. Nakon Fuzajeva i njegovog penjača s Makaraov F1A profilom koji je već godinama superioran raznoraznim raketama koje dostižu kudikamo veće visine u odnosu na njega, a on jednostavno nepobjediv jer planira i planira i planira. Svi ostali trude se s novim profilima oji su optimalizirani za penjanje-planiranje (kompromis) i nemaju šanse. Filing mi je da je ista stvar i kod F1A. To što radi Allnutt je lijepa stvar, tip radi nešto svoje nešto simpl, iako ne vidim neki veliki problem onome koji zna napraviti klasično F1A karbonsko krilo da isti napravi i flaps. Drugi i najveći problem je tehnika, jer očiti iako flaper F1A rade već godinama MK su jedini probili 90m (idu na 95) i to je stvar tehnike. Btw Roland je prošli tjedan probio 90m i ide dalje u razvoj tehnike starta. Da,ali je u drugom fly off-u imao najveću i visinu.Planiranje mu je stvarno besprekorno ----- Mića Tica | ||
elmin-KERKO |
| ||
Elite Veteran Location: BiH -Visoko-Ljetovik 27. | Leki,a sjecas se poslije flay offa kad ti je Roland rekao ovdje je bolji (mislim na mjesto gdje je bio flay off) zrak nego dole.....znaci ima i tu nesto.... Edited by elmin-KERKO 25/9/2008 09:49 ----- SVIJET VOLI POBJEDNIKE!!! BiH F-076 First planning,second altitude !!! Sto vise treniras, treba ti manje srece !! E K | ||
banjac |
| ||
Veteran | a ovo kaže onaj koji je sam napravio, probao i nema namjere raditi business od toga a BTW u njegove kompetencije nitko nemože sumljati jer ih potvrđuje rezultatima Attachments ---------------- A first flapper is built part1.doc (26KB - 140 downloads) | ||
banjac |
| ||
Veteran | nastavak Attachments ---------------- A first flapper is built part2.doc (83KB - 200 downloads) | ||
Jump to page : 1 2 3 4 Now viewing page 1 [15 messages per page] |
Search this forum Printer friendly version E-mail a link to this thread |
(Delete all cookies set by this site) | |
Running MegaBBS ASP Forum Software © 2002-2024 PD9 Software | |