| ||
|
You are logged in as a guest. ( logon | register ) |
Startanje F1A po jakom vjetru Moderators: Leki Jump to page : < 1 2 3 4 5 6 ... > Now viewing page 1 [15 messages per page] | View previous thread :: View next thread |
Natjecanja -> F1A,B,C,H | Message format |
Tarik |
| ||
Extreme Veteran Location: Visoko - Nisko | Je li dovoljno 12 kg da bi se boglo normalno voziti po vjetru od 10 m po sec | ||
Site Sponsor | my ad code here... | ||
elmin-KERKO |
| ||
Elite Veteran Location: BiH -Visoko-Ljetovik 27. | Eh dobra tema,U mene je na oprugi po "DINAMOMETRU" 8 kg ako nelaze!! Startao sam po vjetru ali opet nije sigurno!! Pa bi molio "ISKUSNIJE PROFESIONALCE" da malo prokomentarisu!! POZDRAV ----- SVIJET VOLI POBJEDNIKE!!! BiH F-076 First planning,second altitude !!! Sto vise treniras, treba ti manje srece !! E K | ||
Tarik |
| ||
Extreme Veteran Location: Visoko - Nisko | e ta ti je dobra | ||
Tarik |
| ||
Extreme Veteran Location: Visoko - Nisko | neki dan sam razbio model zbog jakog juznog vjetra *8 - 12 m/s* al sve je sredjeno i nadam se da se nece ponoviti Kuka ispod 20 Kg ne dolazi u obzir | ||
Leki |
| ||
Elite Veteran Location: Zaprešić | Tarik - 17/3/2008 22:21 neki dan sam razbio model zbog jakog juznog vjetra *8 - 12 m/s* al sve je sredjeno i nadam se da se nece ponoviti Kuka ispod 20 Kg ne dolazi u obzir .?? kojih 20 kg. Koliko je meni poznato kvalitetne kuke (M˛K) maksimalno su 12KG.. Kuku od 20kg još nisam vidio. Lijepo da se trenira...samo probajte po vjetru za početak bez bunta...manje se razbija. Pozdrav ----- Moja životna filozofija (by Vikac): Napravio sam avion kojeg pustiš i on leti dok ne padne na zemlju!!! | ||
elmin-KERKO |
| ||
Elite Veteran Location: BiH -Visoko-Ljetovik 27. | To je tvoje misljenje "ISPOD 20 kg" ja mislim da treba i veca sila na oprugi da bude!! Sta je ovo samo ja i ti pricamo.Hajde Darijo,Leki,Haris,Soniboj.......itd recite sta mislite koliko je dovoljno kg!! POZDRAV ----- SVIJET VOLI POBJEDNIKE!!! BiH F-076 First planning,second altitude !!! Sto vise treniras, treba ti manje srece !! E K | ||
Tarik |
| ||
Extreme Veteran Location: Visoko - Nisko | Malo sam preuvelicao 20kg!!!! ali 10 ,, 12 kg treba za svaki slucaj | ||
elmin-KERKO |
| ||
Elite Veteran Location: BiH -Visoko-Ljetovik 27. | Sala nemojte bi zamjerit!! ----- SVIJET VOLI POBJEDNIKE!!! BiH F-076 First planning,second altitude !!! Sto vise treniras, treba ti manje srece !! E K | ||
Tarik |
| ||
Extreme Veteran Location: Visoko - Nisko | ok 12 kg je dovoljno mislim za jak vjetar!!.............. | ||
Leki |
| ||
Elite Veteran Location: Zaprešić | Ma, i ja bi najradije cca 15 KG. kuku..ali nema Vjetar je sranje...svi lomimo (ili uopće ne letimo). Oni koji lete u tim uvjetima kažu bit je reglaže na sajli..kuka nije problem 10 kg je dovoljno, e sad..nisam maher da bi znao. ----- Moja životna filozofija (by Vikac): Napravio sam avion kojeg pustiš i on leti dok ne padne na zemlju!!! | ||
Tica |
| ||
Extreme Veteran Location: SFRJ | Pozdrav, zanimljiva tema.Ono što ja znam je nekih 14-15 kg na kuki ,koliko ima Jari Valo.Pričao sam sa njim tako da je to informacija od njega.Mislim da je 10-12max. za "normalne".Ono što sam video kod Pankova je da na modelu za vetar ima kuku nekih 10kg ali isto tako,kuku ima mogućnost pomeriti napred za nekih 5,6mm.Verovatno zna po kojoj kad brzini vetra to radi. Ono što ja lično mislim o vetru je sledeće.Skoro da je beskorisno vrteti po takvom vetru,izuzev za otkačinjanje,odnosno bant.Po meni,treba uskladiti vuču(bolje reći trčanje prema modelu),osloboditi ga toliko da sa njim "zmajarite"(sajla nije skroz zategnuta,kuka je u prednjem položaju samo od njene težine) i kad model neshvatljivo,sam od sebe krene levo desno,skoro sigurno tu je stub.ako može odma gore,ako ne brz okret i pucaj.Nema provere inače ode stub. | ||
Leki |
| ||
Elite Veteran Location: Zaprešić | Sve si dobro rekao. Samo ostaje sitnica kako to sprovesti u djelo...definitivno zmajarenje je jedini izlaz na 8+ vjetru. Sad trimanje...svi kažu trening, podesiti vitoperke krila, položaj kuke i smjer vertikalca. Po svemu što sam čuo zmajarenje je uspješno moguće sa svim modelima (elektronika posebno). Osobno sam zmajario jednom (Ukrajina vjetar tko zna koliko) i uspjevaš i po 10-15 min zmajariti, ali mene uvijek shebe turbulencija gdje model počinje akrobacije. Il je do modela ili do mog neznanja..netreniranja.. Englezi imaju uzrečicu. Vjetar, ma nema problema, dođi kod nas i za par tjedana naučiti češ..samo stvar treninga. E jebat trening ak razbijem ovu bjedu koju imam. ----- Moja životna filozofija (by Vikac): Napravio sam avion kojeg pustiš i on leti dok ne padne na zemlju!!! | ||
elmin-KERKO |
| ||
Elite Veteran Location: BiH -Visoko-Ljetovik 27. | Za pocetnike kao "ja" najbolje je probat voziti model bez bunata,kao sto je Leki rekao!! Ali u pocetku kad model krene na start po vjetru,taj pocetak je zafrkan jer odmah model krene gore a sajla ostane zategnuta,to sam jednom imao priliku vidjet,kuka se otkacila knips proradio i bunt MODEL oborio prema dolje i model se slomio,iako je bilo viska sajle u rukama!! To je meni kao pocetniku zafrkano-odnosno neznam sta treba uradit!! Pa bi molio komenter-objasnjenje!! POZDRAV ----- SVIJET VOLI POBJEDNIKE!!! BiH F-076 First planning,second altitude !!! Sto vise treniras, treba ti manje srece !! E K | ||
Tarik |
| ||
Extreme Veteran Location: Visoko - Nisko | najbolje je da po vjetru(jakom) spakujes model i cekas bolja vremena ,, jer inace nepise ti se dobro..... | ||
Tica |
| ||
Extreme Veteran Location: SFRJ | elmin-KERKO - 18/3/2008 13:21 Za pocetnike kao "ja" najbolje je probat voziti model bez bunata,kao sto je Leki rekao!! Ali u pocetku kad model krene na start po vjetru,taj pocetak je zafrkan jer odmah model krene gore a sajla ostane zategnuta,to sam jednom imao priliku vidjet,kuka se otkacila knips proradio i bunt MODEL oborio prema dolje i model se slomio,iako je bilo viska sajle u rukama!! To je meni kao pocetniku zafrkano-odnosno neznam sta treba uradit!! Pa bi molio komenter-objasnjenje!! POZDRAV Pa vidi,onaj koji ti pušta model mora to uraditi pod malim uglom kako bi mu ti sajlom dao inicijalno brzinu.a ti ka modelu i tako,polako se skuplja i odpušta sajla.Bio sam pre mesec dana sa Bobijem na treningu.on skoro da nije ni vrteo uopšte do tada.To sam pokusao ga naučiti i mislim da je uspelo | ||
Jump to page : < 1 2 3 4 5 6 ... > Now viewing page 1 [15 messages per page] |
Search this forum Printer friendly version E-mail a link to this thread |
(Delete all cookies set by this site) | |
Running MegaBBS ASP Forum Software © 2002-2024 PD9 Software | |