| ||
|
You are logged in as a guest. ( logon | register ) |
Opa aa Eto promjena!! Moderators: Leki Jump to page : 1 2 3 4 5 6 Now viewing page 1 [15 messages per page] | View previous thread :: View next thread |
Natjecanja -> F1A,B,C,H | Message format |
sony |
| ||
Expert Location: Mostar | Zna li ko Engleski ?? Promjene su na vidiku !! (ode flaper na 40m sajle !! ) http://www.fai.org/aeromodelling/book/export/html/87 Edited by sony 22/11/2009 22:32 ----- | ||
Site Sponsor | my ad code here... | ||
modricl |
| ||
Veteran Location: Zaprešić | bome da... F1A F1A/1.Flapped wing models, or other unlimited developments, are allowed at current weight and area specifications but have to be flown off a 40 metre line. F1A/2.Bunting and Circle tow models are allowed at current weight and area specifications are allowed but have to be flown off a 50 metre line. F1A/3. Models restricted to fixed, straight tow only hooks, simple Auto Rudder and DT only. Current area specifications but no minimum weight. Flown from a 60 metre line. | ||
roby |
| ||
Extreme Veteran Location: Banja Luka | sony - 22/11/2009 22:27 Zna li ko Engleski ?? Promjene su na vidiku !! (ode flaper na 40m sajle !! ) http://www.fai.org/aeromodelling/book/export/html/87 Eto penjaca oldtimera na 10s motora | ||
Omi |
| ||
Elite Veteran Location: Karlovac | Samo sam na brzaka preletio tekstom ali mislim da je to prijedlog BMFA. AKo se ne varam,u slobodnom letu još uvijek vrijedi 4 godine supenzije primjene. znači da sutra usvoje sve ovo,tek se za 4 godine počinje primjenjivat. Doduše nisam u modelarstvu aktivno već preko 3 godine pa se ovo možda u međuvremenu promijenilo ----- __________________ Veseli i zdravi bili | ||
Leki |
| ||
Elite Veteran Location: Zaprešić | a englezi....kod njih uvijek mora bit nešto drugačije, sad tri kategorije..tko zna sutra možda i 5-7-20. Bit tehničkog sporta je da se razvoj honorira, a ne sputava. No dobro slažem se da bi trebalo nekaj napravit, al ideje da se kao omogući modelima iz predhistorijskog doba da budu konkurentni je totalna besmislica...ovaj prijedlog F1A/3 je smijeh totalni.
----- Moja životna filozofija (by Vikac): Napravio sam avion kojeg pustiš i on leti dok ne padne na zemlju!!! | ||
sony |
| ||
Expert Location: Mostar | Leki - 23/11/2009 11:01 a englezi....kod njih uvijek mora bit nešto drugačije, sad tri kategorije..tko zna sutra možda i 5-7-20. Bit tehničkog sporta je da se razvoj honorira, a ne sputava. No dobro slažem se da bi trebalo nekaj napravit, al ideje da se kao omogući modelima iz predhistorijskog doba da budu konkurentni je totalna besmislica...ovaj prijedlog F1A/3 je smijeh totalni.
Mozda je ovo prvo ili jedno od rijetkih mišljenja gdje se ja i ti nebi složili,,i to samo u dijelu "o predhistoriji " Več davno sam čitao na Njemačkom forumu kako tamo polemišu i rade na tome da se vrate neke "stare postavke " kako bi masa starijih modelara mogla i dalje tekmati a uglavnom se svodilo na --recimo,,, jedrilice bez nekog pretjeranog karbona i maksimalno ona stara fina Ruska kuka ! Vjerovatno se u još saveza ,država, (klubova ) o tome pričalo i pisalo FAI,u,,,,jer nisu u pitanju samo "starci" i prahistorija nego i dosta ,dosta ,mladjih koji "hebiga"nemaju po nekoliko tisuča eura na raspolaganju kad inm se prohtije kupit ili redy to fly ili takodje vrlo skup materijal!!(Ooo mama,mila ,,,kolko njih sad to zna složit ili imat mentora sa VREMENOM da mu pokaze ) Neka se svako zapita :: kolko mu je momaka otišlo-- pobjeglo iz kluba ,kad su vidjeli (čuli )kolko šta košta ! Osobno mislim da su ovo vrlo dobri prijedlozi,,naravno uz logične korekcije (sajla -guma -rad motora )!Ima ko sto Leki reče i pomalo smiješnih! Po meni ,,naprimjer-drvenjak penjač-F1C sa Rossijem i 7 sek.rada motora neče ni malo zaostajati u visini za ovim "raketama " **još nisam najbolje pročitao misle li sve te nove i stare kategorijee strpati u jednu tekmu ili da idu odvojeno,, svaka za sebe ? Ako bi išle zajedno ,na tekmama bi se brzo povečala masa pa bi se org,,, fatali za glavu ,,,,,zbog ,,,,svima znanih problema!! Edited by sony 23/11/2009 13:43 ----- | ||
darijo |
| ||
Elite Veteran Location: Zagreb | Je što se tiče cijene ovi modeli su dosta skupi, ali mislim da današnja večina mladih modelara ne da nema novaca za modele već im ona druga znatno jeftinija verzija, da sami rade karbonske modele nepaše.Na tekmama se daju kupiti dobra krila koja koštaju kao jedan prosječan mobitel koji sad svi klinci imaju. Za dobra karbonska krila treba duplo manje novaca kad ih sam praviš nego kad ih kupuješ. S druge strane npr. karbonski penjač je puno jeftiniji od penjača od balze , jer za oba penjača trebaju motori, tajmeri cijelu zimu ga radiš i mala greška saspeš ga u prah dok karbonske možeš popravljati i dugovječniji su. A što se tiče napretka mislim da tu lova nije prvenstvena. Model od Makarova je savršen , ali ipak mislim da njegov novi flaper nije produkt njegove povoljne financiske situacije već rezultat prvenstveno mašte, znanja , truda i bilo bi glupo sad ga ograničiti i reći da sve baci u vodu ili njegov rad uništiti skračivanjam sajle na 40 m , a neku ljenčinu koja ima stari model od pradjeda nagraditi i stimulirati njegov nerad sajlom od 60m i onda kako to biva da ti još pije mozak i govori da ti ništa neznaš , da su modeli za k.... , da su stare tehnologije puno bolje. Nije to razlog stagniranja broja ljudi u FF , iako mislim da se sad povečava , već ogroman broj drugih natjecateljskih kategorija u modelarstvu Edited by darijo 23/11/2009 15:15 | ||
sony |
| ||
Expert Location: Mostar | Ti Dario sve nekako "u jednini "!! 1 krila ,1 motor,,,, i stace klinac kad kupi ta jedna krila ???Pitat čaču za još 4 mobitela da kupi ,parasol ,cjev, rep, kuku, knips,,,,,ili elektroniku ::servoe,radio determu,,,, i od kad je karbonski penjač jeftiniji od drvenog?? amo izracunat ali prvo saberi kolko tebe košta jedan ,počev od izrade kalupa za krila,karbona,smole,trakica,(i to samo za krila ) A da za oba penjaca trebaju motori,to stoji ! Samo nije valjda ista cjena jednog Verb,, Nelsona i nekog starog Rossija ili mvvs! ,, Na k raju ispada da če makarov startat sam,,,, ustvari bitče tu još njh 10ak ,,Findal ,stamov,Kimo, ,,,i sa duznim stovanjem Leki ! E sad ! jesu li ljencine ovi sto imaju stare modele ili iste mogu napraviti(jer in tako uvjeti diktiraju )ili ovi drugi,,,,,,sinovi bogatih očeva,,,, Ma nekako me zaboli ,,,(ono ),,,ali po meni radi se tu o stvaranju jednakih (bar priblizno )uvjeta za sve! Ako ih nemamo na zemlji ,možemo ih imati bar u zraku!! Tamo čemo ih (kad odletimo svoje )svakako imati ! ----- | ||
darijo |
| ||
Elite Veteran Location: Zagreb | 1. koliko godina traje drveni penjač, a koliko karbonski 2. Elektronski tajmeri su jeftiniji od seligovih koje nikada nisi mogao nabaviti u ono vrijeme 3. Nelson klasični je 300 $ za razliku od rosija koji su u vrijeme kad si ih mogao kupiti u trstu bili 500DM , a onda je dolar bio kao marka. 4. ako si htio dobra krila morao si imati smrekove letvice koje nisu onda bile ništa jeftinije od današnjih karbonskih 5 I za one modele si morao imati kalupe. 6 jedini koji je prodavao cijevi za trupove bio je Talijan koji je bio dosta skup. 7 svječica rosijeva je bila 10 dm, što je bilo onda 10 $ , a sad je svječica za nelsona 4,5$ 8 I ONDA JE BILO SVE SKUPO; SAMO ŠTO SMO OD KLUBOVA DOSTA TOG DOBIJALI, PA NAS CIJENA NIJE INTERESIRALA. 10 FF ne tekmaju djeca bogataša već bolesnici koji će si od kruha uzeti samo da si kupi ili napravi ono što voli 11. uvjeti i vremenski i propozicijski su za sve isti. 12. znam dobro da je 80-tih stanica za rc koštala koliko i fićo, pa su ljudi kupovali | ||
Leki |
| ||
Elite Veteran Location: Zaprešić | Darijo s potpisujem sve što si rekao. Problem klinaca nije prvenstveno cijena vrhunskih modela već fiksacija nih samih da moraju imati isti model kao i jedan svijetski šampion. Klinci nek se bave A1, nek se bave malim penjačima... a svaki vrhunski model se može s vremenom izraditi, pa isto tako i flaper i folder. Svi mi radimo greške pa klicima želimo omogučiti najbolji model ali tu griješimo. Gotovo mogu garantirati da s novim pravilima na tekmi neće biti ni jedan klinac više...ustvari krivo je pisati klinac točnije bi bilo mladi modelar. Najveći problem je u modelarima samima jer svatko želi pobjedu a svoj neuspjeh pripisuje nedostatku novaca za bolji model (čitaj model od svijetskog prvaka). Pustimo priče o mladim modelarima jer oni koji ta pravila pišu nisu mladi modelari već stari lisci koji se srame da ih mladi otekmavaju pa traže način da sa svojim neradom i dalje budu u vrhu najsofisticiranijih kategorija. Takvi ta pravila predlažu slijepo vjerujući da će onda biti konkurentniji. Kako sam rekao postoji potreba da se performanse modela smanje,, ali glupo je unutar iste kategorije raditi hendikep "naprednima". Ovakva pravila bila bi rasulo od tekme..tko bi provjeravao glavčinu gumenjaka recimo... Ionako s ovim promjenama se ne dira 99% sadašnjih natjecatelja te se samim time performanse ne smanjuju (a to je kao glavni cije ovog prijedloga). Najviše me nasmijalo ovo F1A3, jer ako se dobro pogleda prijedlog "modeli bez minimalnog opterećenja" pitam se tko meni onda brani hi-tech model s 3 metra raspona i 200 grama...može li to još netko napravit od balze i lipe??? ja bi napravil od ultra skupog karbona i onda se s tim padobranom smijao ljudima koji ulažu godine rada u tehnički razvoj modela. Kad se pogleda trenutno su F1ABC kategorije već godinama u porastu broja natjecatelja (osim kod ovih koji ove promjene predlažu). ----- Moja životna filozofija (by Vikac): Napravio sam avion kojeg pustiš i on leti dok ne padne na zemlju!!! | ||
Damjan |
| ||
Extreme Veteran Location: Novo mesto | Ja imam još jednu jedrilicu F1A sa francuskom kukom. Predlažem 108 m sajle. Možda ču tako jednom pobjediti Rolanda u fly offu. Kupiču još jednu PRIMU F1B od Vivchara i predlažem 60 g gume. Tako ču i ja za male novce postati konkurentan velikima. ----- Damjan, Aeroklub KRKA | ||
elmin-KERKO |
| ||
Elite Veteran Location: BiH -Visoko-Ljetovik 27. | sony - 23/11/2009 16:08 Ti Dario sve nekako "u jednini "!! 1 krila ,1 motor,,,, i stace klinac kad kupi ta jedna krila ???Pitat čaču za još 4 mobitela da kupi ,parasol ,cjev, rep, kuku, knips,,,,,ili elektroniku ::servoe,radio determu,,,, i od kad je karbonski penjač jeftiniji od drvenog?? amo izracunat ali prvo saberi kolko tebe košta jedan ,počev od izrade kalupa za krila,karbona,smole,trakica,(i to samo za krila ) A da za oba penjaca trebaju motori,to stoji ! Samo nije valjda ista cjena jednog Verb,, Nelsona i nekog starog Rossija ili mvvs! ,, Na k raju ispada da če makarov startat sam,,,, ustvari bitče tu još njh 10ak ,,Findal ,stamov,Kimo, ,,,i sa duznim stovanjem Leki ! E sad ! jesu li ljencine ovi sto imaju stare modele ili iste mogu napraviti(jer in tako uvjeti diktiraju )ili ovi drugi,,,,,,sinovi bogatih očeva,,,, Ma nekako me zaboli ,,,(ono ),,,ali po meni radi se tu o stvaranju jednakih (bar priblizno )uvjeta za sve! Ako ih nemamo na zemlji ,možemo ih imati bar u zraku!! Tamo čemo ih (kad odletimo svoje )svakako imati ! i Roland Koglot... ----- SVIJET VOLI POBJEDNIKE!!! BiH F-076 First planning,second altitude !!! Sto vise treniras, treba ti manje srece !! E K | ||
sony |
| ||
Expert Location: Mostar | darijo - 23/11/2009 16:39 1. koliko godina traje drveni penjač, a koliko karbonski 2. Elektronski tajmeri su jeftiniji od seligovih koje nikada nisi mogao nabaviti u ono vrijeme 3. Nelson klasični je 300 $ za razliku od rosija koji su u vrijeme kad si ih mogao kupiti u trstu bili 500DM , a onda je dolar bio kao marka. 4. ako si htio dobra krila morao si imati smrekove letvice koje nisu onda bile ništa jeftinije od današnjih karbonskih 5 I za one modele si morao imati kalupe. 6 jedini koji je prodavao cijevi za trupove bio je Talijan koji je bio dosta skup. 7 svječica rosijeva je bila 10 dm, što je bilo onda 10 $ , a sad je svječica za nelsona 4,5$ 8 I ONDA JE BILO SVE SKUPO; SAMO ŠTO SMO OD KLUBOVA DOSTA TOG DOBIJALI, PA NAS CIJENA NIJE INTERESIRALA. 10 FF ne tekmaju djeca bogataša već bolesnici koji će si od kruha uzeti samo da si kupi ili napravi ono što voli 11. uvjeti i vremenski i propozicijski su za sve isti. 12. znam dobro da je 80-tih stanica za rc koštala koliko i fićo, pa su ljudi kupovali 1.ja sam se nagledo samo ove godine penjača koji su jako malo trajali (nije se isplatilo ni otič po njh ) 2 .ja neznam kako vi u ZE ?? Mi smo ih imali dovoljno i sad ih imam par ,,, 3Pa kako one cjene u ono vrijeme sa ovima poredis ,, onda je bilo,,,,ma bio je Q sad ,, sve sam ,,,,,,, 4,OOko je jos to kupovao ,, mi smo svračali u pilane ,,uleti i proberi i na klubskom cirkularu ,,,opleti !! **** nego da se mi nebi prepirali oko bezvezarija,,, ja sam samo svoje misljenje rekao !!!Mada sam 100% siguran da ova novotarija od FAIa nikad zazivit neče iz čisto praktičnih razloga ! Sto reče Leki ,,ko ce to iskontrolirat,,i kad na tekmu dodje bar za 2/3 vise ljudi ,,ko ce to sudit !! ?? Morače se iz Kine uvozit sudije,,,, ----- | ||
Tica |
| ||
Extreme Veteran Location: SFRJ | E dragi moji prijatelji,što bi predsednik skupštine sa početka prošlog veka rekao dvojci dijametralno suprostavljenih poslanika,da su obojca u pravu,tako i ja sad kažem da su i Dari i Soni u pravu. Razumem Darija jer je jedan (kao i Leki) od onih modelara ,malo ,koji sami rade i sad modele. E Sonjo baš i o tome priča. O izradi modela.Skupo bi bilo deci i to. To je bilo modelarstvo ,i modelarstvo je to što rade Darijo i Leki a masovna komercijalizacija modela već po malo gubi od "modelastva". A da je ranije bilo lakše,bilo je ,jer su klubovi imali finansije. Tako na postavljeno pitanje šta je bilo pre,kokoška ili jaje? Pre je bilo svega! Pozdrav ----- Mića Tica | ||
sony |
| ||
Expert Location: Mostar | darijo - 23/11/2009 16:39 . 10 FF ne tekmaju djeca bogataša već bolesnici koji će si od kruha uzeti samo da si kupi ili napravi ono što voli Spisak siromašne i bolesne djece koja jadna nemaju ni za kruha jer su "crno iza nokta" dali da kupe ili naprave modele ma daj Dario,,,, nemoj zajebavat *** 1 Oskar Findahl SWE 153 VK-1 SH-1 HL-1 SL-2 BC-2 MM-4 2 Anrijs Plume LAT 151 BC-1 DK-1 SE-1 EF-1 ES-3 VK-6 3 Nikolay Bardarov BUL 150 IC-1 SF-1 TB-1 DZ-1 MR-3 SM-4 BU-1 4 Ambroz Vrtovec SLO 126 KC-1 PZ-2 VK-3 MR-2 5 Daniel Rossler CZE 124 MS-1 PO-2 VS-3 VK-9 6 Aliaz Ferjancic SLO 121 FV-1 EU-1 SL-6 KC-5 7 Alina Sychova UKR 115 BL-2 ES-2 VJ-3 MR-5 KC-6 8 Matej Betak SVK 110 SU-1 VJ-2 VS-8 9 Luca Aringer AUT 110 EF-2 EU-2 PT-3 10 Martin Bohus ** 1 Aleksandra Warakomska POL 153 ES-1 VS-1 SU-1 PZ-1 MR-1 BL-2 2 Tomas Mackus LTU 151 BL-1 BC-1 HL-1 ES-2 PZ-2 EF-3 3 Paul Coutineau FRA 150 VK-1 PT-1 SL-1 EU-1 4 Oskar Findahl SWE 150 MM-1 SH-1 SE-1 VJ-1 5 Maryana Savova BUL 150 IC-1 SF-1 TB-1 BU-1 6 Bartolomej Skrbycki POL 140 DZ-1 FV-1 SU-2 SL-3 PO-3 7 Mirko Peselj SRB 140 MS-1 SA-1 DZ-2 8 Haris Jusufbasic BIH 100 SM-1 IK-1 MS-2 9 Oleksandr Kulakovsky UKR 90 ZM-1 VK-2 AN-3 10 Philipp Seifert ----- | ||
Jump to page : 1 2 3 4 5 6 Now viewing page 1 [15 messages per page] |
Search this forum Printer friendly version E-mail a link to this thread |
(Delete all cookies set by this site) | |
Running MegaBBS ASP Forum Software © 2002-2024 PD9 Software | |