| ||
|
You are logged in as a guest. ( logon | register ) |
Invigorator Jump to page : 1 Now viewing page 1 [15 messages per page] | View previous thread :: View next thread |
Aeromodelarstvo - razno -> Modelarske aktivnosti | Message format |
Diogen |
| ||
Elite Veteran Location: Gornji Grad-Medveščak | Zna li neko nešto o tome, tj. ima li iskustva sa primjenom na FF modelima ? LP, Diogen ----- Naš hangarčić: http://web.vip.hr/385915861879.vip/Index.html | ||
Site Sponsor | my ad code here... | ||
buki |
| ||
Extreme Veteran Location: Zaprešić | Mi u Zaprešiću na gotovo svim FF modelima koristimo invigatore, uz puno testiranja i detaljne reglaže modela se dobiva na planiranju, koliko? od modela do modela ovisi. Mogu ti poslati postotke i dimenzije ako ih nemaš. | ||
Diogen |
| ||
Elite Veteran Location: Gornji Grad-Medveščak | Invigorator, invigator, valjda je isto, u oba slućaja na Internetu nema niš' konkretno. Vidio sam ih na vašim ff modelima i uvijek sam se pitao ima li neke koristi od toga. Tnx, zainteresiran da mi pošalješ postotke ! Ide i slika koja me zainteresirala... LP, Diogen (inv.gif) Attachments ---------------- inv.gif (13KB - 18 downloads) ----- Naš hangarčić: http://web.vip.hr/385915861879.vip/Index.html | ||
buki |
| ||
Extreme Veteran Location: Zaprešić | Eto modelari postotaka za turbulator i invigatore ( neki kažu inviguatori a neki invigatori- mislim da je lakše reći invigatori). Od napadne ivice: 5% dimenzije: š-0.8 x v-0.5 ostali invigatori su 0.8 x 0.2 a postoci su 31%; 42%; 53%; 65%; 74%. Tak sam ja slagao. Prednji turbulator nemora biti kockasti može se i flaks ili neka sajla promjera 0,5mm staviti. He he a sada si vi mislite dali sam istinu napisao | ||
Diogen |
| ||
Elite Veteran Location: Gornji Grad-Medveščak | buki - 19/8/2007 16:41 Eto modelari postotaka za turbulator i invigatore ( neki kažu inviguatori a neki invigatori- mislim da je lakše reći invigatori). Od napadne ivice: 5% dimenzije: š-0.8 x v-0.5 ostali invigatori su 0.8 x 0.2 a postoci su 31%; 42%; 53%; 65%; 74%. Tak sam ja slagao. Prednji turbulator nemora biti kockasti može se i flaks ili neka sajla promjera 0,5mm staviti. He he a sada si vi mislite dali sam istinu napisao Hvala Buki ! Kako bi rekli - što sam i htio to sam i dobio Sada mi preostaje naći odgovore na pitanja poput - koji profil - za koje uvjete - kako to sve provjeriti - .... Ispada da bi za jedan model morao napraviti dva para istih krila, pa na jedan staviti invigatore i onda to isprobavati, reglirati. Što se tiće 'istine' prema slici koja se pojavila na netu ovih dana ispada da si rekao - istinu LP,Diogen (inv.jpg) Attachments ---------------- inv.jpg (25KB - 23 downloads) ----- Naš hangarčić: http://web.vip.hr/385915861879.vip/Index.html | ||
buki |
| ||
Extreme Veteran Location: Zaprešić | E sada ti preostaje raditi i trenirati i mozgati kaj je bolje, hehe najbolje u modelarstvu | ||
Diogen |
| ||
Elite Veteran Location: Gornji Grad-Medveščak | buki - 19/8/2007 20:05 E sada ti preostaje raditi i trenirati i mozgati kaj je bolje, hehe najbolje u modelarstvu Jedino suvislo što sam pronašao na netu je jedan zanimljiv pokus: http://www.standardcirrus.org/12-07-02oiltests.html Treba samo izračunati kojom se brzinom kreće model.... :-) LP,Diogen ----- Naš hangarčić: http://web.vip.hr/385915861879.vip/Index.html | ||
Vilim |
| ||
Veteran Location: Karlovac | Diogen - 19/8/2007 19:10 kako to sve provjeriti - .... Ispada da bi za jedan model morao napraviti dva para istih krila, pa na jedan staviti invigatore i onda to isprobavati, reglirati. Najlakše bi bilo slijepo vjerovati, staviti to gore i letjeti sa uvjerenjem da je model sada bolji nego prije. Velika većina to radi i nikada si ne postavi pitanje ''zašto?''. Kolega Lovac i ja smo svojevremeno puno eksperimentirali sa kojekakvim turbulatorima, pretkrilcima, vingletima, bočnim pločama itd. Evo što nam je trebalo: dobro izregliran model (za planiranje- veliki krug), dobra livada i totalno miran zrak- dakle rano ujutro ili kasno navečer. Napravimo par startova da se uvjerimo da su vremena leta ujednačena. Onda počnemo sa eksperimentima ALI SAMO NA JEDNOJ POLOVICI KRILA. Promatranjem modela i mjerenjem vremena vidi se što se događa sa otporima i uzgonom. Ako nam se činilo OK napravimo promjene i na drugom krilu pa štoperica pokaže svoje. Nas je ova metoda dobro služila iako je zahtjevala dosta vremena i strpljenja ali mislim da bez toga ni jedna metoda ne prolazi. E, da, Lovac je uvijek zapisivao sve promjene i rezultate. Tko će se kasnije sjetiti ''gdje je ono bila najbolja pozicija turbulatora i koji promjer''? Pozdrav Vilim | ||
Jump to page : 1 Now viewing page 1 [15 messages per page] |
Search this forum Printer friendly version E-mail a link to this thread |
(Delete all cookies set by this site) | |
Running MegaBBS ASP Forum Software © 2002-2024 PD9 Software | |