| ||
|
You are logged in as a guest. ( logon | register ) |
FF World Championship 2007-Odesa Moderators: Leki Jump to page : 1 2 3 4 5 6 Now viewing page 6 [15 messages per page] | View previous thread :: View next thread |
Natjecanja -> F1A,B,C,H | Message format |
Igor |
| ||
Expert Location: Rijeka | Valjda bude još koja slikica | ||
Igor |
| ||
Expert Location: Rijeka | igor1 - 8/6/2007 12:44još malo... http://www.wffc2007.com I napokon sređeni rezultati na gornjem linku | ||
Dražen |
| ||
Expert Location: Jarun / ZG | pardon, ispravljam link: http://www.wffc2007.com ----- . fala q_cu i Zaprešić ima Svjetskog Prvaka... . | ||
zzechner |
| ||
Elite Veteran Location: Sisak, Hrvatska | igor1 - 4/7/2007 14:17 Valjda bude još koja slikica evo jos poneka slicica http://modelar.proboards77.com/index.cgi?board=tekme&action=display... | ||
Rale |
| ||
Veteran Location: Novi Sad - Vojvodina - Srbija | ... Edited by Rale 29/7/2010 23:06 | ||
Dražen |
| ||
Expert Location: Jarun / ZG | DAMJAN vam svima maše sa raba i šalje zaostale slike sa aparata... naravno, slike su snimljene u zemlji jakih vjetrova... (darijo.jpg) (trezvenjaci.jpg) Attachments ---------------- darijo.jpg (78KB - 25 downloads) trezvenjaci.jpg (79KB - 23 downloads) ----- . fala q_cu i Zaprešić ima Svjetskog Prvaka... . | ||
Dražen |
| ||
Expert Location: Jarun / ZG | PRENESENO SA SRPSKOG FORUMA: [quote author=watt1992 board=freeflight thread=1184189045 post=1184530358]Damjane kad si vec naceo temu oko organizacije svetskog prvenstva u Odesi, moram da kazem nekoliko reci. Mislim da smo svi u rukama modelarske mafije na cijem je celu Viktor Stamov , Oleg Kulakovski i drugi. Odrzali su dva prvenstva jedno za drugim, Evropsko i Svetsko na terenu koji nije primeren za ovakvu vrstu takmicenja. Teren je nadomak mora, vetar ubija, a i ruza vetrova je takva da vetar, iako jak, u toku dana cesto menja smer. Organizator Viktor Stamov je za gomilu od 500 ljudi, predvideo dva drvena WC-a, bez cisterne sa vodom, bifeom i recimo rostiljom gde bi takmicari mogli nesto i da prezalogaje. Prosto mi je bilo zao onih vojnika koji su setali onaj usrani WC po livadi i kopali nekakve rupe, posle druge selidbe su odustali i od toga. Kad smo pitali Stamova zasto nije angazovao hemijske WC-e rekao je da su skupi!!!. Pa sta organizator treba da obezbedi za 250 Evra kotizacije, da ne govorim sta mo dobili za 45 Evra koliko je kostao banket.. Mi smo bili smesteni u hotelu gde sobe nisu imali kupatila, nego su WC i kupatila bila zajednicka na spratu za sve sobe. Naravno WC-su cucavci, pa smo svi doziveli surovi povratak u Socijalizam. Kada smo jos saznali da se Stamov na ovu cenu ugradio sa 50% stekao sam potpunu sliku o ovom Svetskom prvenstvu i Viktoru Stamovu. Cilj im je bio da po svaku cenu ostanu svetski prvaci, tako sto njihove sudije nece videti druge modele. Nas su ostetili za 2 starta a Hrvate 3 starta. Naravno svoje su sve videli, tako da su u F1B sva od 4 u fly ofu, 3 bili Ukrajinci, cak i onaj cetvrti koji se takmicio za Nemacku. Najveca provala je bila kada su Verbickom umesto 145 upisali maksimum, pa su na intervenciju takmicara koji su to slucajno videli napisali 145 sekundi. Sudijski kadar je 97% bio Ukrajinski a bilo je i stranaca 2 Rusa i jedan Bugarin. Naravno ni za medjunarodne sudije Stamov nije imao para. A ova 3 medjunarodna jadnika su bili smesteni u nekakvoj kasarni u zatvorskim uslovima. Sta reci, nego da smo u kandzama modelarske mafije, koja je pored lepih para od kotizacije, uzeti pare, prodavajuci modele, jer oni su svetski prvaci. Bez obzira sto Ukrajinci imaju neke dobre i postene modelare, ne smemo dozvoliti da nas ponovo preveslaju sa organizacijom nekog Svetskog prvenstva. Svakako treba otvoreno i na sav glas, reci i u FAI-u, da je organizacija ovog prvenstva bila sramotno losa. Pozdrav Boca ----- . fala q_cu i Zaprešić ima Svjetskog Prvaka... . | ||
Leki |
| ||
Elite Veteran Location: Zaprešić | izvješće je podneseno na prvoj sjednici Modelaske komisije nakon Svjetskog prvenstva
Izvješće o nastupu Hrvatske reprezentacije na Svjetskom prvenstvu 2007 g. u Odesi, Ukrajina
Članovi reprezentacije: Damir Rogoz – AK Karlovac Roberto Barić - AK Krila Istre Robert Leško – MK Zaprešić Kategorija F1B Danko Sokolić – AK Osijek Vinko Tomljanović – AK Osijek Nenad Banjac – AK Karlovac Kategorija F1C Darijo Jermol – F1C Team manager Robert Leško – MK Zaprešić Ovogodišnje Svjetsko prvenstvo u kategorijama F1A, F1B, F1C održavalo se u Ukrajini, grad Odesa od 24. Lipnja do 1. Srpnja. Uz loša iskustva s Europskog prvenstva 2006. godine koje se održavalo na istome mjestu stav većine kandidata za reprezentaciju bio je su natjecateljski uvjeti u Ukrajini gotovo nemogući. Teren na kojem se održava natjecanje izuzetno je težak i nepristupačan, meteo uvjeti s jakim naletima vjetra natjecanja dovode do ruba regularnosti. Najveći problem predstavlja izuzetno dug, težak te nesiguran put kroz Ukrajinu. Iz svega navedenog došlo se do zaključka da bi u takovoj situaciji bili izuzetno teško organizirati i provesti nastup reprezentacije u ovoj godini. Krajem Ožujka ove godine sve nas je razveselila vijest da je na sjednici CIAM-a pri FAI-u Hrvatska je dobila organizaciju Svjetskog prvenstva u slobodnom letu za 2009. godinu. Sukladno tome nastala je i obaveza nastupa na Svjetskom prvenstvu u Ukrajini pošto nam je to bila dužnost i protokolarna obaveza prema FAI-u. Od tog trenutka pristupilo se planiranju nastupa reprezentacije na Svjetskom prvenstvu. Osobno se želim zahvaliti predsjedniku Modelarske komisije g. Bojanu Stürmeru na svoj pomoći i podršci kako bi se nastup proveo u djelo. Također žalim zahvaliti g. Dariju Jermolu na pomoći u pripremi odlaska, te g. Nenadu Banjcu koji je za reprezentativce pribavio odjevne predmete s prepoznatljivim nacionalnim obilježjima. Od strane svih reprezentativaca najveća zahvala je Hrvatskom Zrakoplovnim Savezu na financijskoj pomoći gdje su svi minimalni troškovi nastupa podmireni u cijelosti. Prema planu na put se krenulo iz Zaprešića u Petak 14.06. u poslijepodnevnim satima.Sedam članova reprezentacije (svi natjecatelji) putovalo je u iznajmljenom kombiju. Put je prošao bez većih problema te smo na odredište stigli u Subotu u poslijepodnevnim satima nakon više od 20 sati neprestanog puta. Do večeri uspjeli smo pronaći povoljan smještaj za narednih nekoliko dana. Slijedeća dva dana bili su ispunjeni tehničkim pregledom, sastancima te ceremonijom otvaranja prvenstva. Na tehničkom pregledu modela sve je prošlo bez ikakvih problema. Kod registracije organizator nas proziva zbog zakašnjele uplate startnina. Kako se ne bi plaćali penali od dodatnih 50% pristali smo da Ukrajinskoj reprezentaciji omogućimo iste uvjete uz maksimalni popust na slijedećem Svjetskom prvenstvu u Bjelopolju. Za Danka Sokolića organizator prihvaća uplatu startnine u punom iznosu na licu mjesta. Uz želju da isprobano teren, trening gotovo da i nije bio moguć zbog neprestanog vrlo jakog vjetra. Naša reprezentacija bila je jedna od rijetkih koja je kroz ta dva dana pokušavala trenirati. Sam teren Chabanka dio je Ukrajinske vojne baze, nepristupačan s rijetkim i lošim putovima, te je većina terena pod usjevima pšenice. Utorak 26.06.2007. U 7:00 počelo je natjecanje u Kategoriji F1A. Na samoj startnoj liniji vladala je velika gužva pošto je prostor za start bio ograničen malenim dijelom pokošene pšenice što se pokazalo kobno za Damira Rogoza koji je odmah prvi start imao sudar prilikom starta te nažalost nepopravljivo oštećen model. Nažalost uz model oštećen na treningu dan ranije, te oštećenja i na trećem modelu našao se u vrlo teškoj natjecateljskoj situaciji. Roberto Barić je prvi start izletio 199 sekundi, što je 11 sekundi ispod maksimuma iako je sam start bio korektno izveden. Vjetar je iz sata u sat pojačavao i uz jake turbulencije samo natjecanje je bilo van regularnosti. Robert Leško u četvrtom startu uslijed turbulencija razbija model, te u ponovljenom letu par minuta prije završetka turnusa ne uspijeva izletjeti maksimum. Uz mnoštvo razbijenih modela i nemogućih uvjeta natjecanje se prekida nakon 4 leta. Uz vjetar koji je bio van granica regularnosti glavni razlog prekida natjecanja bio je i napad lokalnih poljoprivrednika na pojedine natjecatelje zbog gaženja usjeva. Nažalost nitko od F1A ekipe nije uspio ostvariti maksimalni učinak koji bi omogućavao nastup u flyoff-u. Organizator je najavio nastavak natjecanja u F1A kategoriji za neki od naredno slobodnih dana. Srijeda 27.06.2007. Započinje natjecanje u kategoriji F1B. Od samom početka uz lošu vidljivost bilo je gotovo nemoguće uspješno letjeti. Sam podatak da su prvi start od gotovo 100 natjecatelja maksimum uspjeli izletjeti samo njih 10-ak govori sam za sebe. Ubrzo vjetar je toliko pojačao da suci više nisu mjerili vremena leta pošto bi se modeli gubili iz vida. Let modela praćen dalekozorima bio je mjeren do dvije / dvije i pol minute jer nakon toga modeli više nisu bili vidljivi. Za ilustraciju start modela Vinka Tomljanovića nakon tri minute leta završio je više desetaka kilometara od startne linije. Srećom model je pronađen nakon sati i sati trčanja kroz polja u drugom gradu, luka Yužni. Cestom od starta pa do pada modela put iznosi 30-ak kilometara. Samo natjecanje je prekinuto kada je livadu zahvatilo nevrijeme s olujnim vjetrom i kišom. Isto je nastavljeno pred večer istog dana kada su se meteo uvjeti poboljšali. Uz borbu s vjetrom, problemima s vračanjem modela, borbu s sucima naši reprezentativci su u datim uvjetima odletjeli vrlo dobro. Izuzetno veseli rezultat Danka Sokolića i Vinka Tomljanovića koji su plasmanom na 30 i 33 mjesto u konkurenciji 99 natjecatelja svakako dokazali da i u F1B ekipi imamo razloga za optimizam. Nenad Banjac zauzeo je 91. mjesto. Svakako je pohvalno da su svi usprkos uvjetima do kraja završili nastup i ekipno zauzeli 20 mjesto od 33 reprezentacije. Četvrtak 28.06.2007. Nastavljeno je natjecanje u kategoriji F1A. Svi članovi startali su do kraja iako su uvjeti za let i dalje bili vrlo teški. Po završetku natjecanja u konkurenciji 105 natjecatelja Robero Barić zauzeo je odlično 23 mjesto samo 11 sekundi dijelilo ga je do fly-offa, Robert Leško zauzeo je 51. mjesto, dok je Rogoz Damir završio 94-ti. Ekipno osvojeno je 19 mjesto u konkurenciji 39 zemalja. Ostatak dana ekipa je provela u višesatnom traženju modela Roberta Barića koji samo pukom srećom nije završio u moru. Pronađen je svega nekoliko metara od obale. Velika zahvala g. Hribaru članu Slovenske F1B reprezentacije koji je nesebično pomogao u traženju modela. Nastavak dana proveden je u traženju novog smještaja pošto postojeći smještaj više nismo mogli koristiti zbog najavljenog dolaska novih gostiju koji su imali rezervacije. Novi smještaj pronalazimo 25 km od terena i uspijevamo dogovoriti Boravak do Nedjelje. Petak 29.06.2007. Natjecanje u F1C. U F1C kategoriji nastupio je samo jedan natjecatelj iz Hrvatske, Darijo Jermol. Od samog početka smjer vjetra pričinjavao je mnoštvo poteškoća natjecateljima pošto su modeli završavali na drveću, električnim vodovima i na samim bojnim poligonima vojske. Usprkos lomovima modela prilikom sletanja po drveću Darijo Jermol uspio je završiti natjecanje s maksimalnim brojem sekundi leta i izboriti nastup u Fly-offu. Odličnim letom prolazi prvi krug fly-offa od 5 minuta i pridružuje se 15-orici natjecatelja u drugome krugu. Nakon drugog kruga letom od 327 sekundi Darijo zauzima 9. mjesto u konkurenciji 70 natjecatelja. Ovim nastupom Jermol je potvrdio svoj odličan prošlogodišnji plasman na Europskom prvenstvu i dokazao da spada u sam vrh Svjetske F1C kategorije. Subota 30. Slijedilo je pakiranje stvari i pripreme za povratak kući. Održana je ceremonija zatvaranja prvenstva te proglašenje pobjednika. Hrvatska je službeno preuzela zastavu FAI-a kao domaćin narednog Svjetskog prvenstva. Uputili poziv svim učesnicima da za dvije godine budu gosti Hrvatske na Svjetskom prvenstvu u slobodnom letu u Bjelopolju. Na put prema Hrvatskoj krenulo se u ranojutarnjim satima u Nedjelju. Put je protekao bez većih problema sve do Ukrajinsko-Mađarske granice gdje smo od strane Mađarske carine poslani u stranu i gotovo osam sati čekali na pregled bez i jedne riječi objašnjenja. Krajnjim snagama u 10:00 u Ponedjeljak stigli smo u Zaprešić. Nastup svih reprezentativaca bio je uspješan. Nažalost vremenski uvjeti koji se rijetko susreću na našim natjecanjima bili su preteški za naše reprezentativce. Osobit problem predstavljala je i bolest, tip zaraze gdje ne pomažu nama poznati lijekovi kojoj su podlegli neki članovi našeg tima pa je njihov nastup uz temperaturu i dijareju bio na rubu iznemoglosti. Meteo uvjeti na natjecanju bili su van regularnosti, kao i sama organizacija koja jednostavno u pojedinim fazama natjecanja nije bila na nivou Svjetskog prvenstva. Izbornik F1ABC reprezentacije: Robert Leško
----- Moja životna filozofija (by Vikac): Napravio sam avion kojeg pustiš i on leti dok ne padne na zemlju!!! | ||
Jump to page : 1 2 3 4 5 6 Now viewing page 6 [15 messages per page] |
Search this forum Printer friendly version E-mail a link to this thread |
(Delete all cookies set by this site) | |
Running MegaBBS ASP Forum Software © 2002-2024 PD9 Software | |