Posted 25/11/2008 01:55 (#11317 - in reply to #11314) Subject: RE: Flapper F1a
Member
dont have photo of wings, didnt done flapper wings before, but i can do! You may choose what construction and type of wings you want and i will do. for Quality i answer! I will try to publish here some sktches what type on conctructions I can do. Price may slightly differs from variuos of construction.
Posted 25/11/2008 13:40 (#11327 - in reply to #11321) Subject: RE: Flapper F1a
Elite Veteran
Location: BiH -Visoko-Ljetovik 27.
Leki - 25/11/2008 10:30
Ajmo frajeri koji kažete lova nije problem..kupiš i letiš.
BTW nije fejk..čovijek se javlja iz Litve
Ja idem na sigurno,,ovaj covjek prodaje ova flapper krila za pracke do 70m,,,,ja sam to davno proso, idemo na 90m i cekam jos razvijanje flapper krila !!!! nije ovo siguro nikako po mom misljenju.... ----- SVIJET VOLI POBJEDNIKE!!!
Posted 25/11/2008 14:36 (#11328 - in reply to #11327) Subject: RE: Flapper F1a
Elite Veteran
Location: Zaprešić
flapper variatons of construction. or you can suggest by your own construction.
valjda znate prevesti ovu rečenicu kjoju je covijek napisao. Pa gdje ceš bolje nego da ti napravi krila točno po tvojim željama i ukusu (znanju). I gdje vidite da se spominje 70m??? ako znaš kako doci na 90 metara sve što ti treba je 350E za krila i tvoj vlastiti nacrt.
----- Moja životna filozofija (by Vikac):
Napravio sam avion kojeg pustiš i on leti dok ne padne na zemlju!!!
Posted 25/11/2008 14:39 (#11329 - in reply to #11328) Subject: RE: Flapper F1a
Elite Veteran
Location: BiH -Visoko-Ljetovik 27.
Leki - 25/11/2008 14:36
flapper variatons of construction. or you can suggest by your own construction.
valjda znate prevesti ovu rečenicu kjoju je covijek napisao. Pa gdje ceš bolje nego da ti napravi krila točno po tvojim željama i ukusu (znanju). I gdje vidite da se spominje 70m??? ako znaš kako doci na 90 metara sve što ti treba je 350E za krila i tvoj vlastiti nacrt.
Daj ba Leki ,pa znas samo koliko je R.platio svoja krila pa opet nisu kako treba, jos mu Rusi radili krila !!!!! ----- SVIJET VOLI POBJEDNIKE!!!
Posted 25/11/2008 14:48 (#11330 - in reply to #11314) Subject: Re: Flapper F1a
Elite Veteran
Location: Koprivnica
znaš kako je s rusima..kad su ameri gledali migove su prigovarali kako sve zakovice, ovo, ono strši, kak oni imaju to sve bolje i aerodinamičnije..a rusi odgovorili da zato oni imaju 1000 konja jači motor nego je potrebno.. tako je i s ruskim flaperima ----- Luka Krušec, CRO 1722
www.atelierfly.com
Posted 25/11/2008 15:26 (#11333 - in reply to #11314) Subject: RE: Flapper F1a
Member
I use dboxes and and other composite part such as ribs, trailing edges from Ukrainian dealer. I just asembling wings. Can offer short,long or extra long modifications. You choose modification and construction of reinforcing wings. Right now I am making Real example of variation construction. Will publish foto in few days. price of wings will be 350-400€ depends on modification. For these who think that its a joke i Must say NO! it isnt!
Posted 25/11/2008 20:34 (#11340 - in reply to #11329) Subject: RE: Flapper F1a
Elite Veteran
Location: Zaprešić
elmin-KERKO - 25/11/2008 14:39
Leki - 25/11/2008 14:36
flapper variatons of construction. or you can suggest by your own construction.
valjda znate prevesti ovu rečenicu kjoju je covijek napisao. Pa gdje ceš bolje nego da ti napravi krila točno po tvojim željama i ukusu (znanju). I gdje vidite da se spominje 70m??? ako znaš kako doci na 90 metara sve što ti treba je 350E za krila i tvoj vlastiti nacrt.
Daj ba Leki ,pa znas samo koliko je R.platio svoja krila pa opet nisu kako treba, jos mu Rusi radili krila !!!!!
Daj ba Kerko nemoj lupetat Rolandu su oba krila radili Ukrajinci, a po čemu ti znaš da nisu krila u redu.. . Pa sva ekipa koja nešto zanaci u F1A ionako samo crta a grade im ljudi poput ovog koji se javio. 350e je vrlo dobra cijena.
----- Moja životna filozofija (by Vikac):
Napravio sam avion kojeg pustiš i on leti dok ne padne na zemlju!!!
Posted 25/11/2008 21:29 (#11341 - in reply to #11340) Subject: RE: Flapper F1a
Elite Veteran
Location: BiH -Visoko-Ljetovik 27.
Leki - 25/11/2008 20:34
elmin-KERKO - 25/11/2008 14:39
Leki - 25/11/2008 14:36
flapper variatons of construction. or you can suggest by your own construction.
valjda znate prevesti ovu rečenicu kjoju je covijek napisao. Pa gdje ceš bolje nego da ti napravi krila točno po tvojim željama i ukusu (znanju). I gdje vidite da se spominje 70m??? ako znaš kako doci na 90 metara sve što ti treba je 350E za krila i tvoj vlastiti nacrt.
Daj ba Leki ,pa znas samo koliko je R.platio svoja krila pa opet nisu kako treba, jos mu Rusi radili krila !!!!!
Daj ba Kerko nemoj lupetat Rolandu su oba krila radili Ukrajinci, a po čemu ti znaš da nisu krila u redu.. . Pa sva ekipa koja nešto zanaci u F1A ionako samo crta a grade im ljudi poput ovog koji se javio. 350e je vrlo dobra cijena.
Sta ste se na mene okomili......ja sam samo svoje misljenje rekao,,a ako je tebi dobra cijena i proizvođac kupi onda !!!! ----- SVIJET VOLI POBJEDNIKE!!!
Posted 26/11/2008 22:26 (#11358 - in reply to #11314) Subject: RE: Flapper F1a
Extreme Veteran
Location: Bihać
Kao što Kerko i sam reče:"First planing,second altitiude!"
And after that = third, collecting of all model parts after "third bunt" !
odabir ,crtanje,sklapanje,sastavljanje,regliranje ,2-3 bunt-a preko 90,flater,i na kraju već pomenuta "third fase"
je`l to to Kerko jarane jedini te "svatam" š`a si htio reći,zar ne?!
Posted 26/11/2008 22:57 (#11359 - in reply to #11358) Subject: RE: Flapper F1a
Extreme Veteran
Location: Visoko - Nisko
hari - 26/11/2008 22:26
Kao što Kerko i sam reče:"First planing,second altitiude!"
And after that = third, collecting of all model parts after "third bunt" !
odabir ,crtanje,sklapanje,sastavljanje,regliranje ,2-3 bunt-a preko 90,flater,i na kraju već pomenuta "third fase"
je`l to to Kerko jarane jedini te "svatam" š`a si htio reći,zar ne?!
Takva je situacija: neko se protivi flaperima, neko je skeptik, neko je zainteresovan ,neko ih hvali , neko ih crta i neko ih pravi
itd ,itd pa i to je normalno
Posted 27/11/2008 15:28 (#11363 - in reply to #11358) Subject: RE: Flapper F1a
Elite Veteran
Location: BiH -Visoko-Ljetovik 27.
hari - 26/11/2008 22:26
Kao što Kerko i sam reče:"First planing,second altitiude!"
And after that = third, collecting of all model parts after "third bunt" !
odabir ,crtanje,sklapanje,sastavljanje,regliranje ,2-3 bunt-a preko 90,flater,i na kraju već pomenuta "third fase"
je`l to to Kerko jarane jedini te "svatam" š`a si htio reći,zar ne?!
Neznam sta bi ti rekao.....samo znam da je jos rano pricat o gotovim flapper modelima,koliko ih ima u svijetu,koji lete, mozes na prste prebrojat i jos ti ostanu 2 prazna prsta !!!! a koliko modelara ima u svijetu !!! al eto neka se pravi,crta,reglira,pracka.......... ----- SVIJET VOLI POBJEDNIKE!!!
Posted 29/11/2008 01:01 (#11402 - in reply to #11314) Subject: RE: Flapper F1a
Extreme Veteran
Location: Koprivnica
rupesu na svim rebrima kaj su zaljepljene pod 90stupnjeva na izlaznu a ova poprecna rebra je vjerovatno delal dok je zalepil kepove na ova rebra pod 90 stupnjeva je zalepil komad balze i to šlajfal dok nije dobil željeni profil. ----- Andy G
Kum
Posted 3/12/2008 14:59 (#11521 - in reply to #11314) Subject: Re: Flapper F1a
Elite Veteran
Location: Zaprešić
evo malo nacrta, teksta..kome ruski i čirilica nije problem ima mnogo za pručiti.
Kaže Roland stavi link na forum da ljudi vide rad prvaih majstora flaper F1A sporta.
Ima 24 MB ali zanimljivo.
uživajte http://www.fasr.ru/docs/model2.rar ----- Moja životna filozofija (by Vikac):
Napravio sam avion kojeg pustiš i on leti dok ne padne na zemlju!!!
Posted 2/1/2009 17:55 (#12116 - in reply to #11314) Subject: Re: Flapper F1a
Elite Veteran
Location: Gornji Grad-Medveščak
fly - 1/1/2009 22:22
nije problem napraviti flaper krila. problem je napraviti sistem da sve to funkcionira
Ima jedna stara eng. poslovica: 'Ništa nije nemoguće za onoga tko to ne mora i sam napraviti'.
Kako moj mentor za FF elektroniku ima prinovu u obitelji, snalazim se sam i trebalo mi je cijelo popodne da iskorigiram burek-jednostavan program za DT.
Zašto to pišem? Zato jer nam mora biti jasno da projekt flapper podrazumijeva složenu mehaničku izvedbu krila i komplicirani program za elektroniku koja svim time upravlja da bi bilo od ikakve koristi za FF.
Kako do sada nitko u ovoj temi nije objasnio barem jednu od te dvije komponente (osim onih Rusa koji su prikazali jednu realizaciju) , sve mi to izgleda kao dr***e .
'Return' na prvu rečenicu mog odgovora !
Posted 2/1/2009 21:32 (#12120 - in reply to #11314) Subject: Re: Flapper F1a
Elite Veteran
Location: Koprivnica
ja nisam rekel da bum to radil nego da nije problem napravit..naprave se normalna krila bez zadnjeg djela i on se selotejpom zaljepi ko eleroni normalno..i neznam u čem je onda problem napravit?
samo sistem da funkcionira je problem ----- Luka Krušec, CRO 1722
www.atelierfly.com
Posted 2/1/2009 21:53 (#12121 - in reply to #12120) Subject: Re: Flapper F1a
Elite Veteran
Location: BiH -Visoko-Ljetovik 27.
fly - 2/1/2009 21:32
ja nisam rekel da bum to radil nego da nije problem napravit..naprave se normalna krila bez zadnjeg djela i on se selotejpom zaljepi ko eleroni normalno..i neznam u čem je onda problem napravit?
samo sistem da funkcionira je problem
Daj ba Luka,cuj selotejpom zalijepit,a cvrstoca krila,torzija krila,remenjaca,i da nisu teska od selotejpa....... ----- SVIJET VOLI POBJEDNIKE!!!
Posted 2/1/2009 21:57 (#12122 - in reply to #12120) Subject: Re: Flapper F1a
Extreme Veteran
Location: Visoko - Nisko
fly - 2/1/2009 21:32
ja nisam rekel da bum to radil nego da nije problem napravit..naprave se normalna krila bez zadnjeg djela i on se selotejpom zaljepi ko eleroni normalno..i neznam u čem je onda problem napravit?
samo sistem da funkcionira je problem
Luka ak hoces dodji kod mene u Visoko i radi po urneku ,, svakako nisu presvucena flaps se fino vidi , pa mozes detaljno izuciti kako to rade velemajstori -----
Posted 2/1/2009 22:00 (#12124 - in reply to #12122) Subject: Re: Flapper F1a
Elite Veteran
Location: BiH -Visoko-Ljetovik 27.
Tarik - 2/1/2009 21:57
fly - 2/1/2009 21:32
ja nisam rekel da bum to radil nego da nije problem napravit..naprave se normalna krila bez zadnjeg djela i on se selotejpom zaljepi ko eleroni normalno..i neznam u čem je onda problem napravit?
samo sistem da funkcionira je problem
Luka ak hoces dodji kod mene u Visoko i radi po urneku ,, svakako nisu presvucena flaps se fino vidi , pa mozes detaljno izuciti kako to rade velemajstori
Imas i od mene poziv,pa eto dodji da vidis,kako se sa karbonom plankira....... ----- SVIJET VOLI POBJEDNIKE!!!
Posted 2/1/2009 22:38 (#12127 - in reply to #11314) Subject: Re: Flapper F1a
Elite Veteran
Location: Koprivnica
hvala na pozivu, vidjet ću sa štefkom...dečki pa ja ne kažem da bi to bilo najbolje, kažem samo da POSTOJI MOGUĆNOST, NE I DA BI TO BILO NAJBOLJE RJEŠENJE...ah da nema Kerkija, Tarika i mene, nebiste imali kaj čitat ----- Luka Krušec, CRO 1722
www.atelierfly.com
Posted 5/1/2009 02:58 (#12169 - in reply to #11314) Subject: Re: Flapper F1a
Elite Veteran
Location: Koprivnica
lako napravit, ne tako lako postić veču visinu s tim, a da se ne pogorša puno planiranje, a i da nebude velika razlika u težini ----- Luka Krušec, CRO 1722
www.atelierfly.com
Posted 13/3/2009 14:33 (#13384 - in reply to #13379) Subject: Re: Flapper F1a
Veteran
Tko je bio na Svjetskom u Livnu davnih 80 mogao je vidjeti identičnu impulsnu kuku - jel se netko još toga isto može prisjetiti bez Ginka - potražit ću među starim c/b fotkama istu - a sada se idem spremati put Mursku
Posted 14/3/2009 00:19 (#13393 - in reply to #13388) Subject: Re: Flapper F1a
Elite Veteran
Location: Zaprešić
ja samo znam po pričama, jeste li vi sigurni da je Kineska kuka radila na impuls ili je ipak radila na položaj modela..olovo-težište na kuki. ----- Moja životna filozofija (by Vikac):
Napravio sam avion kojeg pustiš i on leti dok ne padne na zemlju!!!
Posted 31/3/2009 18:04 (#13661 - in reply to #11314) Subject: Re: Flapper F1a
Location: Čohi
....a to je kalup za flaperja? .....js sem ga napravil že pred pol leta in povem ne bodite preveč navdušeni, če želite zadevo delati, v slogu, kot se dela F3J modele. Zadeva je silno zahtevna! ----- Moj tič pa najbolš leti...
Posted 13/4/2009 12:50 (#13796 - in reply to #13785) Subject: Re: Flapper F1a
Elite Veteran
Location: Gornji Grad-Medveščak
Leki - 12/4/2009 19:27
>evo nakon dva cijela dana šmirglanjapo 12 sati "CNC by hand" jedan centroplan gotov..površina se sjaji ko jaca...fotke s mobitela...
Leki, ako sam dobro shvatio, cijelo ovo kolinje oko mediapana je za flapper krila ? E, sada, interesantan sam znati kako napreduje hw&sw koji bi sve to uglazbio u neku suvislu cjelinu , ili možda tvoj najnoviji sa rdt ima i flapper opciju ?
Damir ----- Naš hangarčić: http://web.vip.hr/385915861879.vip/Index.html
Posted 13/4/2009 16:03 (#13797 - in reply to #13793) Subject: Re: Flapper F1a
Elite Veteran
Location: Zaprešić
bit će modelara i od Kerka...samo tako nastavi. Bravo ----- Moja životna filozofija (by Vikac):
Napravio sam avion kojeg pustiš i on leti dok ne padne na zemlju!!!
Posted 13/4/2009 16:06 (#13798 - in reply to #13791) Subject: Re: Flapper F1a
Elite Veteran
Location: Zaprešić
Bobo - 12/4/2009 21:15 ....,dobar ,samo mi se cini da je se malo iskrivio ili je to sto je slikano sa mobitelom
Zavaljujuci tvojoj donaciji stvari su se i poravnale...cca 80g smole po jednoj strani kalupa se upije u medijapan...nakon toga kalupi se poprilično izravnaju... )
----- Moja životna filozofija (by Vikac):
Napravio sam avion kojeg pustiš i on leti dok ne padne na zemlju!!!
Posted 13/4/2009 16:08 (#13799 - in reply to #13796) Subject: Re: Flapper F1a
Elite Veteran
Location: Zaprešić
Diogen - 13/4/2009 12:50
Leki - 12/4/2009 19:27 >evo nakon dva cijela dana šmirglanjapo 12 sati "CNC by hand" jedan centroplan gotov..površina se sjaji ko jaca...fotke s mobitela...
Leki, ako sam dobro shvatio, cijelo ovo kolinje oko mediapana je za flapper krila ? E, sada, interesantan sam znati kako napreduje hw&sw koji bi sve to uglazbio u neku suvislu cjelinu , ili možda tvoj najnoviji sa rdt ima i flapper opciju ? Damir
naravno...ma može flaper i na stari timer (3 serva).
Novi timer podržava 4 servo motora koje možeš u potpunosti neovisno štelati kroz sve faze (17 faza). Koliko mi je poznato za sad jedini timer na svijetu koji to podržava, tak da nema zime novi timer može sve i svašta
----- Moja životna filozofija (by Vikac):
Napravio sam avion kojeg pustiš i on leti dok ne padne na zemlju!!!
Posted 14/4/2009 12:36 (#13809 - in reply to #11314) Subject: RE: Flapper F1a
Location: Čohi
Wing izrađene matrice, to je svakako dobra ideja. Mene osobno nije uvjeren, jer se težina ne dolazi preko. Krila, koja je na slici, ugljika i ima najveći oprez i obračun minimalne epoxija mjesto dozi 115-120g. Konstrukcija je ugljični oplati ne smisla. Bol Predlažemo, međutim, izgradnju krilo oplati od heraxa ili deprona. Debljina, koristili smo 0,8 mm depron, a ja upravo napravio uško, što je 8-10g lakši od ugljika u uho! Pritom, ja bih preporučio da se, u kalup prvi prestati 25g staklene tkanine i potom odmah joj se vozilo od ugljika. Zatim dodati herax ili depron na nosač s prednje i stražnje. Sve zajedno sa 25g sam preplastil staklo krpom. Ovaj svibanj dati maximalno guste glasnoće. Problem građevina u krila F1A matrica je da imamo vrlo mali profil, pa tako ne možemo dobiti dovolšne trdnosto krila.
Još jedan hint: Spremite svaku stvar s na povećati težinu od datuma na krilima!
Posted 14/4/2009 18:15 (#13813 - in reply to #13809) Subject: RE: Flapper F1a
Elite Veteran
Location: Zaprešić
Bez brige Črni...za težinu kak bu bu..ali F1A izdelana na klsičen RC način nema smisla. To sam ti povedal kad si startal z izdelavo svojega flaperja. Ma piši po slovenskom lakše nam bude--nije nikakav problem
Pokušali budemo napraviti nekaj drugačujeg..koliko meni poznato slično nije napravio još nitko...nadamo se masi 200g...vrlo vjerojatno bude 220g. napominjem izrade na klasičan RC način kalupljenja nema šanse napravit model ispod 250g...a i čvrstiča je upitna.
Kak se veli sve kaj smo do sad u 20 let konstruirali... sve leti, u principu fulanih projekata nije bilo...vjerujem da i ovaj put nebu bil čorak
----- Moja životna filozofija (by Vikac):
Napravio sam avion kojeg pustiš i on leti dok ne padne na zemlju!!!
Posted 15/4/2009 09:02 (#13819 - in reply to #11314) Subject: Re: Flapper F1a
Location: Čohi
Ja se opravičujem za jezik......sicer pa tema ni temu namenjena.
Glede kalupa ter izdelave krila, kot je način za izdelavo F3J kril ni zako slab, vendar je potreba dobiti pravo razmerje, kaj ustaviš v krilo in koliko. Zadeve morajo biti preračunane ne le "od oka" ampak dejansko z izračuni, glede na maso, površino ter obremenitev ki nastane. V izračunih sem uporabil še hitrost, ki se pojavi pri prački ter faktor preobremenitve (max load factor). Uško, ki sem jo delal z 0,8mm deprona je po masi prišla 12g, kar pomeni, da je za ostali del krila potrebnih še približno 88-90g. (nosilec 45g+ oplate iz deprona, končane in zlaminirane 45g.). Krilo mi je po izračunih, ki sem jih napravil po principu g/m2 prekrivnosti epoxija prišlo težko 105g. Pri tem sem uporabil izračun za nosilec karbon 13700 (ki sem ga dobil v nemčiji-karbon za znanstvene namene in ni naprodaj). Ideja s kalupom ni slaba in je uresničljiva, vendar je potreba biti zelo pazljiv, saj vsak gram šteje. Sicer pa me je prepričala sedanja gradnja, da je klasična konstrukcija F1A krila najboljša.
Leki in ekipa kar tako naprej....vem, da boste napravili dober izdelek
Posted 19/4/2009 00:31 (#13880 - in reply to #13876) Subject: Re: Flapper F1a
Elite Veteran
Location: Zaprešić
Črni - 18/4/2009 21:32 Leki kakšen profil ste uporabili?...ali je to skrivnost?
M&K modificiran---zadebljan, malo zaglađen ...etc... na kraju dodatno rukom modificiran da bude još bolji
nakon preko 60 sati šmirglanja centroplani su u biti gotovi... od danas 7 dana valjda budem i uške završil... heben posel ali ispalo je vrlo vrlo točno, iznenađujuce precizno.
Sad samo dočekat da stigne ostatak materijala za krila i skoro budemo videli jel ideja imala smisla... i jesam li dobil okladu o 120 metri banta
----- Moja životna filozofija (by Vikac):
Napravio sam avion kojeg pustiš i on leti dok ne padne na zemlju!!!
Posted 12/5/2009 13:56 (#14233 - in reply to #11314) Subject: Re: Flapper F1a
Elite Veteran
Location: Zagreb
Ako je istina onda je stvarno teški fanatik. Gil Moris ma 80 godina i napravio je foldera - flapera sa dvije elise, reduktorska i na njoj obična elisa ( umjesto šarafa)
(Gil Moris.JPG)
Attachments ---------------- Gil Moris.JPG (134KB - 19 downloads)