|
|
Veteran
| Raspravu o flaperima smo prošli i vidjeli smo kuda društvo ide. Istovremeno je jedna grupa ljudi okupljena oko jednog Kanada boy koji radi na aerodinamici TGV i koji ima vremena i pristup tunelima i software za profile uzela jedan drugi pristup - tj. idemo razviti profil koji netreba mehanički lomiti i koji će nam omogučiti veću visinu u bunt-u i koji će nam dati planiranje. Prvi uradak je pred vama. Smjer mi se sviđa jer je jednostavniji i svakome dostupan. Model mi se ne sviđa jer geometrija (čitaj ind.otpori) nije za veće visine. Ja ću se sa ovim profilom igrati na svome novom F-1-Q, a mislim da isti nije za baciti ni u F-5-J. Naručio sam koordinate i kada ih dobijem - postam ih ovdje. Ako oni lažu mene lažem i ja vas ali oni kažu da ova kanta je završila na 85 m. Obečavajuće.
Ko voli nek izvoli - igrajte se, gradite, probjate, letite
Banjac
(pa_80077_small_887.jpg)
Attachments ---------------- pa_80077_small_887.jpg (37KB - 54 downloads)
|
|
Site Sponsor | my ad code here... |
|
|
Elite Veteran
Location: Karlovac | bez obzira što piše da je profil Verbitski,meni to liči na nekog Vortmanna.
Visoko bi moglo ić zbog malog raspona i profila,za planiranje nisam tako siguran.
Ali jesam siguran da u termici razvaljuje. ----- __________________
Veseli i zdravi bili |
|
|
|
Veteran
Location: Zaprešić |
U F1A se voze profili stari po 10-20godina neki i više, napokon da se krenulo u razvijanje novih.
Samo ovi koraci su veoma drastični mislim da su otišli u extreme ili je to samo neka zajebancija. ----- I kamen leti kad ga baciš.
F1A, F5J |
|
|
|
Elite Veteran
Location: Karlovac | Evo jel nisu slični
Ovaj na slici je star svojih .. 50ak godina
Wortmann FX 60-100
(fx60100.gif)
Attachments ---------------- fx60100.gif (12KB - 36 downloads)
----- __________________
Veseli i zdravi bili |
|
|
|
Veteran
| ima odje još jako puno sličnih stvari koje pucaju u ovom smjeru
http://www.ae.uiuc.edu/m-selig/ads/coord_database.html
|
|
|
|
Veteran
| a i ovo mi se više sviđa od "lomljenja" krila i kopiranja rusa + ima promjenu položaja težišta što uz smanjenje otpora mora dati visinu od koje boli glava - e da imam vremena - ako ništa drugo biti ću zadovoljan ako nekoga navučem da radi i da se igra
(vit.jpg)
Attachments ---------------- vit.jpg (66KB - 31 downloads)
|
|
|
|
Veteran
| pa kada smo kod dostizanja visina - ovo je stupid simple za provjeriti u HLG - a za ovo imam i sam vremena pa ću probati u F1B
(hwl%20prof[1]..jpg)
Attachments ---------------- hwl%20prof[1]..jpg (21KB - 47 downloads)
|
|
|
|
Extreme Veteran
Location: Zaprešić | Gledao sam cca 6 startova Makarova u Bugarskoj, pred fly off je reglirao i podešavao, prva 2 starta su bila u stranu prema dole... Ali 4 starta poslije jao nama.......... nema tog profila koji bude dosegao te visine bez te tehnike a finesa planiranja ostala zadovoljavajuča.
To što je Makarov popušio fly off to je druga stvar (koliko znam krenuo je u pumpanje nakon bunta pa je tako i završio).
Razlika u buntu između Pere Findhala i Makarova je velika. Makarov putuje u vertikali ko raketa za razliku od Pere koji jako sporo penje u vertikali ali mi se čini sigurnije možda zato kaj je više utreniran.
Makarov je letio s novim manjim rasponom flapera jer je velikog par dana prije rastepao.
Dostizanje visina 90+ bez flapera mi se čini nemogučom misijom
Koliko sam čuo na Sisci-a kupu u fly off-u Ronaldinjo je opeglao 81m s klasičnim modelom. a ako s flaperom potegneš na 90 ili 95 + metara znate koliko je to u planiranju razlika.
Edited by buki 24/9/2008 11:14
|
|
|
|
Elite Veteran
Location: Zaprešić | buki - 24/9/2008 11:07 Gledao sam cca 6 startova Makarova u Bugarskoj, pred fly off je reglirao i podešavao, prva 2 starta su bila u stranu prema dole... Ali 4 starta poslije jao nama.......... nema tog profila koji bude dosegao te visine bez te tehnike a finesa planiranja ostala zadovoljavajuča. To što je Makarov popušio fly off to je druga stvar (koliko znam krenuo je u pumpanje nakon bunta pa je tako i završio ). Razlika u buntu između Pere Findhala i Makarova je velika. Makarov putuje u vertikali ko raketa za razliku od Pere koji jako sporo penje u vertikali ali mi se čini sigurnije možda zato kaj je više utreniran. Makarov je letio s novim manjim rasponom flapera jer je velikog par dana prije rastepao. Dostizanje visina 90+ bez flapera mi se čini nemogučom misijom Koliko sam čuo na Sisci-a kupu u fly off-u Ronaldinjo je opeglao 81m s klasičnim modelom. a ako s flaperom potegneš na 90 ili 95 + metara znate koliko je to u planiranju razlika. Potpisujem u potpunosti. Nakon Fuzajeva i njegovog penjača s Makaraov F1A profilom koji je već godinama superioran raznoraznim raketama koje dostižu kudikamo veće visine u odnosu na njega, a on jednostavno nepobjediv jer planira i planira i planira. Svi ostali trude se s novim profilima oji su optimalizirani za penjanje-planiranje (kompromis) i nemaju šanse. Filing mi je da je ista stvar i kod F1A. To što radi Allnutt je lijepa stvar, tip radi nešto svoje nešto simpl, iako ne vidim neki veliki problem onome koji zna napraviti klasično F1A karbonsko krilo da isti napravi i flaps. Drugi i najveći problem je tehnika, jer očiti iako flaper F1A rade već godinama MK su jedini probili 90m (idu na 95) i to je stvar tehnike. Btw Roland je prošli tjedan probio 90m i ide dalje u razvoj tehnike starta. ----- Moja životna filozofija (by Vikac):
Napravio sam avion kojeg pustiš i on leti dok ne padne na zemlju!!!
|
|
|
|
Extreme Veteran
Location: Banja Luka | Istina da taj Allnutt laminarni profil s kojim smanjuje otpor i moze da dodje do velike visina,a i planiranje mu nije slaba strana,kao i da su slicni profili stari i do 50g.Novi profili su tanji i savrseniji zbog materijala koji su nam dostupni zadnjih 15 god.Zato flaperi raspona od 2500 mm dolaze do 90m. |
|
|
|
Veteran
Location: Beograd | Mozda treba razmisliti o jednom vec davno zaboravljenom profilu Go 495. Ja imam veoma lepa iskustva sa tim profilom. Istina najvise sam ga koristio kod F1B ali smatram da bi on mogao da pomiri dve suprotnosti bant i planiranje.
Pozdrav Laca,
(goe495.gif)
Attachments ---------------- goe495.gif (12KB - 36 downloads)
|
|
|
|
Extreme Veteran
Location: SFRJ | [. Potpisujem u potpunosti. Nakon Fuzajeva i njegovog penjača s Makaraov F1A profilom koji je već godinama superioran raznoraznim raketama koje dostižu kudikamo veće visine u odnosu na njega, a on jednostavno nepobjediv jer planira i planira i planira. Svi ostali trude se s novim profilima oji su optimalizirani za penjanje-planiranje (kompromis) i nemaju šanse. Filing mi je da je ista stvar i kod F1A. To što radi Allnutt je lijepa stvar, tip radi nešto svoje nešto simpl, iako ne vidim neki veliki problem onome koji zna napraviti klasično F1A karbonsko krilo da isti napravi i flaps. Drugi i najveći problem je tehnika, jer očiti iako flaper F1A rade već godinama MK su jedini probili 90m (idu na 95) i to je stvar tehnike. Btw Roland je prošli tjedan probio 90m i ide dalje u razvoj tehnike starta.
Da,ali je u drugom fly off-u imao najveću i visinu.Planiranje mu je stvarno besprekorno ----- Mića Tica |
|
|
|
Elite Veteran
Location: BiH -Visoko-Ljetovik 27. | Leki,a sjecas se poslije flay offa kad ti je Roland rekao ovdje je bolji (mislim na mjesto gdje je bio flay off) zrak nego dole.....znaci ima i tu nesto....
Edited by elmin-KERKO 25/9/2008 09:49
----- SVIJET VOLI POBJEDNIKE!!!
BiH F-076
First planning,second altitude !!!
Sto vise treniras, treba ti manje srece !!
E K |
|
|
|
Veteran
| a ovo kaže onaj koji je sam napravio, probao i nema namjere raditi business od toga a BTW u njegove kompetencije nitko nemože sumljati jer ih potvrđuje rezultatima
Attachments ---------------- A first flapper is built part1.doc (26KB - 140 downloads)
|
|
|
|
Veteran
| nastavak
Attachments ---------------- A first flapper is built part2.doc (83KB - 200 downloads)
|
|
|
|
Veteran
| nacrt
Attachments ---------------- Lord flash 1.doc (124KB - 131 downloads)
|
|
|
|
Veteran
Location: Beograd | Jedno iskustvo iz Bugarske.
Milos Bordjoski i ja smo reglirali dva tipa jedrilica od Stamova. Malu sa klasicnim Stamovim profilom i veliku koja je po mom misljenju imala profil slican B6356b ali odozdo u zadnjem delu po prilicno zakrivljen. Rezultati su sledeci. Mala jedrilica je ispucavana na 75 pa i vise metara dok je velika jedva na 65m. Vise od 10 m razlike. Tih 10 m ne moze da se kompenzuje ni sa jednim profilom, po gotovo sto visina automatski znaci i bolje drzanje.
Pozdrav Laca,
|
|
|
|
Elite Veteran
Location: Zaprešić | banjac - 25/9/2008 11:08 a ovo kaže onaj koji je sam napravio, probao i nema namjere raditi business od toga a BTW u njegove kompetencije nitko nemože sumljati jer ih potvrđuje rezultatima Jedini problem je što mu modele radi uglavnom Kantipaylo. tako je ovaj flaper premekan i nemože s njim ići full, dešava mu se flater (Kmoch memorijal)... s tim modelom teško može ići preko 80m. Informaciju (nepotvrđenu) koju mi je rekao Roland ni MK ne namjeravaju komercijalizirati flapera već im je namjera napraviti nešto poput fuzejeva te model letjeti na velikim tekmama i biti u prednosti pred ostalima.. Ekipo treba nekaj delat, pa onda bude rasprava imala smisla, ovak samo trkeljamo i svatko misli po svom. Zanima me dal itko planira raditi flapera? Pogotovo sad kad više nitko ne sumnja u prednost flapera. ----- Moja životna filozofija (by Vikac):
Napravio sam avion kojeg pustiš i on leti dok ne padne na zemlju!!!
|
|
|
|
Veteran
| leki
nije mi bila namjera da trkeljam ili provociram ili zajebavema - samo sam htio podjeliti neke dokumente koje imam sa svima, jer mi smo to vidjeli, razgovarali - a puno ljudi ima na ovom forumu koji sada i detaljno mogu vidjeti o čemu se radi |
|
|
|
Elite Veteran
Location: Zaprešić | banjac - 25/9/2008 14:31 leki nije mi bila namjera da trkeljam ili provociram ili zajebavema - samo sam htio podjeliti neke dokumente koje imam sa svima, jer mi smo to vidjeli, razgovarali - a puno ljudi ima na ovom forumu koji sada i detaljno mogu vidjeti o čemu se radi Nisam ni ja ništa rekao kontra tvog angažmana , pa ti si i pokrenuo temu zar ne. Valjda smijem i ja svoje mišljenje reci po temi flapera? Samo sam želio znati planira li itko nešta i raditi ili samo rapravljamo teorije. ----- Moja životna filozofija (by Vikac):
Napravio sam avion kojeg pustiš i on leti dok ne padne na zemlju!!!
|
|
|
|
Expert
Location: Mostar | Ma upravu ste Vas oba a i ostali ! Naravno da treba raditi a i pričati o tome ,uostalom o svemu što je novo, bolje suvremenije !
Ali kad je "raditi " u pitanju , moje je mišljenje da na ovim prostorima ima možda samo 4-5 ljudi ,koji bi i znali to uraditi ( a da taj-ti modeli lete
onako kako bi trebeli da lete ) Sada opet od tih nekoliko modelara koliko njih ima ?:vremena ,love , interesa , živaca za raditi nešto ,, što (po meni )
i ne garantira neku veliku prednost na tekmama , s obzirom i na ostale uvjete koje bi trebalo ispuniti, a znate ih svi!! (vrijeme , spremnost , utreniranost,,,,
i naj važniji faktor sreća-peh ! I kako Leki reče ova 2 ,MiK, neče to komercijalizirati ,vjerovatno iz razloga što su svjesni da bi ih malo i prodali zbog sigurno
velike cjene(ako neko zna kolika je nek napiše )
Maravno da svi ovi vrhunski modelari,natjecatelji (još ako su i graditelji ko Leki ) oče da ovaj faktor sreče svedu na minimun, gradnjom ili kupovinom
svega suvremenog a stim i boljeg, ali mislim da je ovo zbog komplikovanosti izrade , vremena izrade, cjena ,itd veoma kratka vjeka i da če se razvoj
ove -ovih kategorija odvijati u sasvim drugom pravcu,, !! -----
|
|
|
|
Extreme Veteran
Location: SFRJ | Stamov će navodno to komercijalizovati. ----- Mića Tica |
|
|
|
Extreme Veteran
Location: Arnhem-Nederland | Tica - 25/9/2008 15:50
Stamov će navodno to komercijalizovati.
Eto navalite ....Cekat te redu ----- Efteling
|
|
|
|
Extreme Veteran
Location: Visoko - Nisko | Tica - 25/9/2008 15:50
Stamov će navodno to komercijalizovati.
pa vec je stavio na cjenovnik , a tamo gdje treba da bude cijena stoje ????
-----
|
|
|
|
Extreme Veteran
Location: Banja Luka | Ja sam nacuo da se flaperi prodaju na ko da vise. |
|
|
|
Extreme Veteran
Location: SFRJ | Bobo - 25/9/2008 16:11
Tica - 25/9/2008 15:50
Stamov će navodno to komercijalizovati.
Eto navalite ....Cekat te redu
Nisam zainteresovan za taj red. ----- Mića Tica |
|
|
|
Extreme Veteran
Location: Visoko - Nisko | Laca - 25/9/2008 11:39
Jedno iskustvo iz Bugarske.
Milos Bordjoski i ja smo reglirali dva tipa jedrilica od Stamova. Malu sa klasicnim Stamovim profilom i veliku koja je po mom misljenju imala profil slican B6356b ali odozdo u zadnjem delu po prilicno zakrivljen. Rezultati su sledeci. Mala jedrilica je ispucavana na 75 pa i vise metara dok je velika jedva na 65m. Vise od 10 m razlike. Tih 10 m ne moze da se kompenzuje ni sa jednim profilom, po gotovo sto visina automatski znaci i bolje drzanje.
Pozdrav Laca,
Kako to da samo penje 65, ja sam neki dan na treningu penjao 69-72 kako kad, ali to da kratke idu visocije je tacno , ali slabije su kad treba izvuci koju sekundu. -----
|
|
|
|
Veteran
| zbogom pameti - ode ovo predaleko a što je najgore ide u smjeru kojeg samo nekolicina može pratiti
http://www.freeflight.org/phpBB2/viewtopic.php?t=827&postdays=0&pos...
|
|
|
|
Veteran
Location: Beograd | Tarik, model koji si kupio od Milosa je izvanredan. Mislim da smo ga dobro izreglirali. Po mom misljenju, na toj jedrilici je profil previse zakrivljen, pe mu to smanjuje visinu pri bantu. Moje misljenje je da ipak treba forsirati visinu na racun planiranja. Jedno od resenja su laminarni profili koji bi mogli da spoje dve suprotnosti.
Pozdrav Laca,
|
|
|
|
Elite Veteran
Location: BiH -Visoko-Ljetovik 27. | Laca - 3/10/2008 09:01
Tarik, model koji si kupio od Milosa je izvanredan. Mislim da smo ga dobro izreglirali. Po mom misljenju, na toj jedrilici je profil previse zakrivljen, pe mu to smanjuje visinu pri bantu. Moje misljenje je da ipak treba forsirati visinu na racun planiranja. Jedno od resenja su laminarni profili koji bi mogli da spoje dve suprotnosti.
Pozdrav Laca,
Ja kako znam, mislim bio sam sa Tarikom na treningu model je letio ali ne kako treba jer je krilo pogresno spustano bilo i vertikalac previse u stranu.....Kad je Tarik ispravio te greske model je normalno letio.......onda po mom misljenu model nije dobio uregliran.............
Edited by elmin-KERKO 3/10/2008 14:38
----- SVIJET VOLI POBJEDNIKE!!!
BiH F-076
First planning,second altitude !!!
Sto vise treniras, treba ti manje srece !!
E K |
|
|
|
Expert
Location: Rijeka | Omi - 23/9/2008 22:55
Evo jel nisu slični
Ovaj na slici je star svojih .. 50ak godina
Wortmann FX 60-100
I gospodin Mitsuru koristi sličan profil krila na svome F1N http://www.aeromodelarstvo.net/Forum/forums/get-attachment.asp?atta... |
|
|
|
Veteran
| ovi ili nemaju struje kod kuće ili kradu struju |
|
|
|
Veteran
|
(peglanje flapera 1.jpg)
(peglanje flapera 2.jpg)
(peglanje flapera.jpg)
Attachments ---------------- peglanje flapera 1.jpg (79KB - 35 downloads) peglanje flapera 2.jpg (79KB - 22 downloads) peglanje flapera.jpg (80KB - 26 downloads)
|
|
|
|
Extreme Veteran
Location: Arnhem-Nederland | Poserem mu se na model kad ga peglom moze vitoperit,pa makar to bio i sam M&K... ----- Efteling
|
|
|
|
Extreme Veteran
Location: Visoko - Nisko | nemogu da vjerujem da pegla na ovom mjestu u sred sume!!!! -----
|
|
|
|
Member
Location: Karlovac | Dobro da se na dalekovod u šumi nije priključil. |
|
|
|
Elite Veteran
Location: Zagreb | Jebo mater kolko love ima i bijednik radi sa Džirlo peglom |
|
|
|
Expert
Location: Jarun / ZG |
možda mu je to službena, iz firme...
----- .
fala q_cu i Zaprešić ima Svjetskog Prvaka...
. |
|
|
|
Elite Veteran
Location: BiH -Visoko-Ljetovik 27. | Ovaj se lijevi frajer smije,,,a i nevjerujem da je moguce da na ovom prikljucnom ormaru bude uticnica....ovo je malo da se ljudi nasmiju....... ----- SVIJET VOLI POBJEDNIKE!!!
BiH F-076
First planning,second altitude !!!
Sto vise treniras, treba ti manje srece !!
E K |
|
|
|
Veteran
| ovo nije montirano niti režirano ovo je jebena stvarnost koja se dogodila početkom lipnja u St Petersburgu (Lenjingradu) na njihovoj domačoj tekmi pod nazivom Bijele Noći - takma je inaće znana po tome da se banket i podjela nagrada odvija na brodu restoranu koji plovi kanalima St Petersburga - inače taj brod zovu Brod Smrti jer prema navodima prisutnih Šaran svake godine toliko zaroni u alkohol da je strava i svi misle da će odapeti ali ništa od toga ali onda nakon mjesec dana izbaci neku novu F1C pizdariju - ako su lagali mene ja lažem vas |
|
|
|
Extreme Veteran
Location: Banja Luka | Ova kutija na banderi mi prije lici na telefonski ormaric.
|
|
|
|
Extreme Veteran
Location: SFRJ | roby - 13/11/2008 14:31
Ova kutija na banderi mi prije lici na telefonski ormaric.
E još će ispasti da pegla telefonom.
----- Mića Tica |
|
|
|
Extreme Veteran
Location: Banja Luka | Kad vidim ovo nebi se iznenadio,s ovim peglafonom mo vise lici na Baltazara. |
|
|
|
Expert
Location: Jarun / ZG | banjac - 13/11/2008 12:43
... onda nakon mjesec dana izbaci neku novu F1C pizdariju - ako su lagali mene ja lažem vas
...lagali su te, osim toga makarov mi je rekao da presvlači krila u kalupu, a ne na banderi...
----- .
fala q_cu i Zaprešić ima Svjetskog Prvaka...
. |
|
|
|
Extreme Veteran
Location: SFRJ | Ali ti nije rekao da mu za kalup koristi bandera.Mozda je bas to tajna uspeha.Bandere,karbon....
Edited by Tica 13/11/2008 19:12
----- Mića Tica |
|
|
|
Elite Veteran
Location: BiH -Visoko-Ljetovik 27. | Tica - 13/11/2008 19:11
Ali ti nije rekao da mu za kalup koristi bandera.Mozda je bas to tajna uspeha.Bandere,karbon....
....nista ne reci......... ----- SVIJET VOLI POBJEDNIKE!!!
BiH F-076
First planning,second altitude !!!
Sto vise treniras, treba ti manje srece !!
E K |
|
|
|
Veteran
| ova konstrukcija mi je najbolja od svih koje sam dosada vidio (flaps kao Dbox)
(flaper.jpg)
(flaper1.jpg)
Attachments ---------------- flaper.jpg (45KB - 26 downloads) flaper1.jpg (36KB - 19 downloads)
|
|
|
|
Veteran
| a i ova Štefova teorija o vrsti profila za flapere "pije vodu" - doljnji je prihvatljiviji
(Flapper3.jpg)
Attachments ---------------- Flapper3.jpg (28KB - 27 downloads)
|
|
|
|
Elite Veteran
Location: BiH -Visoko-Ljetovik 27. | Jel ovo domaca proizvodnja,ili je uvezeno........ ----- SVIJET VOLI POBJEDNIKE!!!
BiH F-076
First planning,second altitude !!!
Sto vise treniras, treba ti manje srece !!
E K |
|
|
|
Extreme Veteran
Location: Visoko - Nisko | Zna li iko koliko kosta jedan ovj flapper,(ne mislim da se prodaju vec onako ???) -----
|
|
|
|
Elite Veteran
Location: BiH -Visoko-Ljetovik 27. | Poslao sam ja nekoliko e-mailova,,,,,pa cekam odgovor na cijene.......... ----- SVIJET VOLI POBJEDNIKE!!!
BiH F-076
First planning,second altitude !!!
Sto vise treniras, treba ti manje srece !!
E K |
|
|
|
Extreme Veteran
Location: SFRJ | elmin-KERKO - 20/11/2008 21:08
Jel ovo domaca proizvodnja,ili je uvezeno........
Domace ----- Mića Tica |
|
|
|
Extreme Veteran
Location: Visoko - Nisko | Kosta oko 2500-3000 eura dok ga poletis
Edited by Tarik 23/11/2008 14:13
-----
|
|
|
|
Extreme Veteran
Location: Banja Luka | He,he,vidim ja da cemo mi postati skuplji od bijelog sporta.
|
|
|
|
Expert
Location: Jarun / ZG |
ma odavno već... kad si kod nas čuo za neku akcijsku prodaju??
http://www.hervis.hr/hervis_hr/cfm/index.cfm?fuseaction=Template.vi...
----- .
fala q_cu i Zaprešić ima Svjetskog Prvaka...
. |
|
|
|
Extreme Veteran
Location: Visoko - Nisko | ¸I mislim da je neces nikad ni cuti ni vidjeti.... moze samo kad neko od nas "amatera" prodaje...... -----
|
|
|