|
|
Elite Veteran
Location: Sisak, Hrvatska | Raspis u privitku. Pozdrav i dobrodosli, ZZ ----- Lic. No CRO F-053 / FAI 70026 |
|
Site Sponsor | my ad code here... |
|
|
Elite Veteran
Location: Sisak, Hrvatska | Hm, nije bas uvijek pametno raditi u "sitne sate". Vidim da nema attachementa, no nitko ne reagira do Bojana; a i on na poticaj Dakle, evo u ponovljenom pokusaju. Poz, ZZ
Attachments ---------------- 1. sisaaÄki elektro kup_Raspis.doc (98KB - 80 downloads)
|
|
|
|
Veteran
Location: Sisak | u privitku karta za lakse snalaženje
(sasna greda.JPG)
Attachments ---------------- sasna greda.JPG (32KB - 43 downloads)
|
|
|
|
Member
Location: VG | Ak dolazim iz Gorice onda Kroz Sisak, pa Kutinska ulica pa iza Sela Palaneckog prva desno ili ... ??? |
|
|
|
Elite Veteran
Location: Gornji Grad-Medveščak | mifi - 11/5/2008 23:46
Ak dolazim iz Gorice onda Kroz Sisak, pa Kutinska ulica pa iza Sela Palaneckog prva desno ili ... ???
Mifi g. Zechner je dao odličan opis kako doči , tako dobar da sam čak i ja od prve pronašao:
''
Evo kratkog opisa mogućih ruta, ne mozete zalutati:
1. OD AUTOCESTE - izlaz Popovaca, vozi se (na zapad) prema Sisku cca 18 km kroz sela Potok i Struzec, zadnja dionica kroz šumu Brezovicu (cca 6 km). Nakon izlaska iz sume vozi se cca 1,5 - 2 km do prvog velikog raskrizja i skrece se lijevo (na jug) - prema Juznoj industrijskoj zoni. Nakon cca 2 km, na prvom slijedecem raskrizju se skrece lijevo (na istok) i vozi se uskom asfaltiranom cestom (paznja mjestimicno ostecen asfalt). Suma je s desne strane. Kad prestane suma, s lijeve strane je letjeliste, ulaz nakon cca 600 m.
2. OD VELIKE GORICE do Siska, kroz Sisak samo ravno Zagrebackom cestom (desno su trgovacki centri) i dalje obilaznicom pratiti smjerokaze za autocestu. Od grada do terena je cca 10 km. Prijedje se most na Savi i vozi se kroz naselje Galdovo do gore spomenutog raskrizja cca 4-5 km, te se (logicno) iz smjera zapada skrece na jug desno. Dalje kao u var.1
''
A sve je to iscrtano i na slici GooglEarth ovdje:
http://www.aeromodelarstvo.net/Forum/forums/thread-view.asp?tid=456...
Usput, Mifi, ponesi svog Guppy-a sa F5J-N setupom pa će na tekmi biti još jedan 'mlađi punoljetnik' više
D. ----- Naš hangarčić: http://web.vip.hr/385915861879.vip/Index.html |
|
|
|
Elite Veteran
Location: Sisak, Hrvatska | mifi - 11/5/2008 23:46 Ak dolazim iz Gorice onda Kroz Sisak, pa Kutinska ulica pa iza Sela Palaneckog prva desno ili ... ??? Da! Mislim da točno pise Novo Selo Palanječko.
Edited by zzechner 12/5/2008 06:27
----- Lic. No CRO F-053 / FAI 70026 |
|
|
|
Member
Location: VG | Hvala i g. Diogenu i g. Zechneru. I da ispravno je Novo selo Palanječko. Isprika.
LP,
Mifi |
|
|
|
Extreme Veteran
Location: Ludbreg | Prognoza nam za nedelju i nije baš obečavajuća:
http://prognoza.hr/sedam.php?id=sedam¶m=Hrvatska&code=14240
Mislim da će sisčani morati "žrtvovati" koju djevicu. Ove sezone baš
nemaju sreće s vremenom.
Imali li netko neku bolju prognozu?
Edited by Mimi 15/5/2008 10:21
----- Pozdrav
Mimi |
|
|
|
Veteran
Location: Čakovec | Možda bi već sad trebalo razmišljati o o rezervnom terminu u slučaju da se prognoza vremena za nedjelju ostvari.
Pozdrav, Danijel |
|
|
|
Elite Veteran
Location: Gornji Grad-Medveščak | Vjetar ili oblaci?
http://www.windguru.com/int/index.php?sc=10322
D. ----- Naš hangarčić: http://web.vip.hr/385915861879.vip/Index.html |
|
|
|
Veteran
Location: Čakovec | Ma imali budemo mi gemišt, ali ne u čaši, već gemišt od vremena. Malo sunca, malo kiše, malo vjetra. Za svakoga ponešto.
Danijel |
|
|
|
Elite Veteran
Location: Gornji Grad-Medveščak | Kada usporedim prognoze, našu i i Windguru vidim da se poklapaju: vjetar i preko 6m/sec i nebo zastrto 100% oblacima. Termike dakle -ne. Sada bi iskusni F5 maheri trebali savjetovati: tekma ili odgoda ?
Damir ----- Naš hangarčić: http://web.vip.hr/385915861879.vip/Index.html |
|
|
|
Elite Veteran
Location: Zagreb | Danas je četvrtak i do nedjelje se situacija može promijeniti (na bolje ili na lošije). Predlažem da se za konačnu odluku pričeka subota. Ukoliko prognoza i dalje bude loša onda ima smisla odgoditi za jednu od slijedećih nedjelja. Vjerujem da većina natjecatelja prati ovaj forum pa će na vrijeme biti informirani ili direktno ili preko nekoga od kolega. ----- Bojan Stürmer
www.aeromodelarstvo.net |
|
|
|
Extreme Veteran
Location: Ludbreg | Slažem se sa Bojanom da treba još pričekati do subote, a svakako
i pričekati odluku naših domaćina jer oni ipak najbolje znaju kakva
je situacija na njihovom terenu. Inače smo prošle godine imali vjetrovitu
tekmu u Koprivnici, a završilo je tako da je 90% natjecatelja razbilo modele
i na kraju je tekma bila prekinuta.
S druge strane kalendar natjecanja je jako zgusnut i bit će teško naći eventualni drugi termin koji će svima odgovarati.
Predlažem dakle, da pričekamo subotu i odluku domaćina. ----- Pozdrav
Mimi |
|
|
|
Veteran
Location: Sisak | Pratit ćemo prognoze (a ima ih dosta različitih) i krajnju odluku donijeti u subotu.
Stoga vas molim da pratite na forumu gdje ćemo vas na vrijeme informirati.
Po većini prognoza, bit će oblačno do pretežito oblačno, vjetar umjeren (južni), a što se tiče kiše- mjestimični pljuskovi,
sve u svemu i nije tako obeshrabrujuće.
P.S.
Krećemo u potragu za djevicama da nam se ne ponovi kao za F1H (mjestimično i povremeno bez kiše) |
|
|
|
Extreme Veteran
Location: Ludbreg | Ok Tepi, želim nam svima sreću s vremenom,
a vama s djevicama ----- Pozdrav
Mimi |
|
|
|
Veteran
Location: Sisak | Kako bi se mogli pripremiti na vrijeme i da izbjegnemo jutarnju zbrku,
napravljen je raspored kanala po pristiglim prijavama za nedjeljnu tekmu.
Skrećem pozornost na izmjene:
Belović-koristi kanal 68
Triplat- koristi kanal 66
Slatki- mali problem, molio bih Mimija da svoj rezervni kanal 73,ako je moguće posudi Dini,
ako to nije moguće pokušat ćemo pronaći neko rješenje u nedjelju.
Ostali svi su na svojim kanalima i nebi trebalo biti problema.
Pratimo prognoze, pripremamo sve ostalo i očekujemo vas na livadi.
Pozdrav,
tepi
Natjecatelj Kanal
1.Grepl, Željko ZK Mostar 72
2.Markušić, Boris ZK Mostar 80
3.Belović, Ivica AK Rudolf Fizir 68
4.Frančić, Miljenko AK Rudolf Fizir 70
5.Frančić, Nikola AK Rudolf Fizir 77
6.Horvatić, Danijel AK Rudolf Fizir 69
7.Lilek, Alen AK Rudolf Fizir 76
8.Slatki, Dino AK Rudolf Fizir 73
9.Triplat, Marinko AK Rudolf Fizir 66
10.Balanč, Karlo AMK Sisak 189
11.Brkić, Dinko AMK Sisak 61
12.Tepić, Saša AMK Sisak 78
13.Vuković, Antun AMK Sisak 74
14.Vuković, Ivan AMK Sisak 71
15.Štefičar, Danijel CTA Pribislavec 54
16.Štefičar, Igor CTA Pribislavec 57
17.Sacher, Josip MAK Trešnjevka 65
18.Hrastovec, KrešimirMC Varaždin 81
19.Vitić, Denis MC Varaždin 88
20.Bombek, Igor MK Zaprešić 53
21.Pavlić, Dubravko MK Zaprešić 63
|
|
|
|
Extreme Veteran
Location: Ludbreg | Ok, Slatkog ćemo za Sisak opremiti
kanalom 73. ----- Pozdrav
Mimi |
|
|
|
Elite Veteran
Location: Gornji Grad-Medveščak | Iako sam novajlija u F5 predlažem da oni koji imaju synth stanicu i prijemnik to naznače kao raspon kanala od-do u prijavi i time organizatoru olakšaju raspored kanala takmičarima.
D. ----- Naš hangarčić: http://web.vip.hr/385915861879.vip/Index.html |
|
|
|
Elite Veteran
Location: Koprivnica | tepi - 16/5/2008 11:52 Kako bi se mogli pripremiti na vrijeme i da izbjegnemo jutarnju zbrku, napravljen je raspored kanala po pristiglim prijavama za nedjeljnu tekmu. Skrećem pozornost na izmjene: Belović-koristi kanal 68 Triplat- koristi kanal 66 Slatki- mali problem, molio bih Mimija da svoj rezervni kanal 73,ako je moguće posudi Dini, ako to nije moguće pokušat ćemo pronaći neko rješenje u nedjelju. Ostali svi su na svojim kanalima i nebi trebalo biti problema. Pratimo prognoze, pripremamo sve ostalo i očekujemo vas na livadi. Pozdrav, tepi Natjecatelj Kanal 1.Grepl, Željko ZK Mostar 72 2.Markušić, Boris ZK Mostar 80 3.Belović, Ivica AK Rudolf Fizir 68 4.Frančić, Miljenko AK Rudolf Fizir 70 5.Frančić, Nikola AK Rudolf Fizir 77 6.Horvatić, Danijel AK Rudolf Fizir 69 7.Lilek, Alen AK Rudolf Fizir 76 8.Slatki, Dino AK Rudolf Fizir 73 9.Triplat, Marinko AK Rudolf Fizir 66 10.Balanč, Karlo AMK Sisak 189 11.Brkić, Dinko AMK Sisak 61 12.Tepić, Saša AMK Sisak 78 13.Vuković, Antun AMK Sisak 74 14.Vuković, Ivan AMK Sisak 71 15.Štefičar, Danijel CTA Pribislavec 54 16.Štefičar, Igor CTA Pribislavec 57 17.Sacher, Josip MAK Trešnjevka 65 18.Hrastovec, KrešimirMC Varaždin 81 19.Vitić, Denis MC Varaždin 88 20.Bombek, Igor MK Zaprešić 53 21.Pavlić, Dubravko MK Zaprešić 63 prijavljeni smo još Igor Dulikravić i Luka Krušec, par sati nakon objave tepi-jevog posta |
|
|
|
Elite Veteran
Location: Gornji Grad-Medveščak | I bude-nebude tekma? Kakva je odluka organizatora?
D. ----- Naš hangarčić: http://web.vip.hr/385915861879.vip/Index.html |
|
|
|
Extreme Veteran
Location: Ludbreg | Mi iz Ludbrega dolazimo ----- Pozdrav
Mimi |
|
|
|
Veteran
Location: Čakovec | Sisčani, čeka se vaša odluka. Krenuti ili ne krenuti.
Danijel Štefičar |
|
|
|
Elite Veteran
Location: Gornji Grad-Medveščak | Zahvaljujem Siščanima na trudu oko uspješne organizacije 1.elektro kupa. Lijepo druženje ! Posebne čestitke ekipi 'Fizira' na uspjehu, jer jedino su se Igor&Igor 'usudili' umiješati u raspodjelu pehara. Prilažem sliku finalista u fly-offu: svako ima svoj način koncentracije
I nagradno pitanje za detaljiste: tko je pravilno postavio antenu stanice?
Damir
(svako_ima_svoj_nacin.jpg)
Attachments ---------------- svako_ima_svoj_nacin.jpg (89KB - 35 downloads)
----- Naš hangarčić: http://web.vip.hr/385915861879.vip/Index.html |
|
|
|
Veteran
Location: Sisak | Kvalifikacije
------------------------- ---------- ----------------------------------------------------------------------------------------------------
1 | Francic; Nikola 5000 ---R1:1000.00 R2:1000.00 R3:1000.00 R4:1000.00 R5:1000.00 (R6:1000.00)
2 | Bombek; Igor 4991.34199 ---R2:1000.00 R3:1000.00 R4:1000.00 R6:1000.00 R5:991.34 (R1:848.55)
3 | Slatki; Dino 4974.0634 ---R1:1000.00 R2:1000.00 R3:1000.00 R5:1000.00 R6:974.06 (R4:523.67)
4 | Lehkec; Nikola 4872.10899 ---R1:1000.00 R2:1000.00 R5:1000.00 R6:942.36 R4:929.75 (R3:740.69)
5 | Grepl; Zeljko 4829.79163 ---R4:1000.00 R6:997.12 R5:995.53 R3:937.37 R1:899.78 (R2:697.88)
6 | Francic; Miljenko 4775.53342 ---R3:1000.00 R6:1000.00 R5:998.53 R2:923.71 R1:853.29 (R4:635.06)
7 | Hrastovec; Kresimir 4621.39438 ---R5:985.59 R4:983.56 R6:924.45 R3:898.11 R1:829.68 (R2:696.39)
8 | Steficar; Igor 4521.73396 ---R3:991.65 R4:962.64 R6:924.66 R2:892.78 R5:750.00 (R1:706.49)
9 | Triplat; Marinko 4500.12821 ---R1:957.68 R4:932.47 R5:907.65 R3:882.25 R2:820.08 (R6:792.81)
10 | Vitic; Denis 4431.09731 -R6:1000.00 R3:985.94 R4:907.03 R1:792.54 R2:745.58 (R5:507.33)
11 | Sacher; Josip 4358.87984 ---R3:977.15 R2:892.05 R5:860.62 R1:839.80 R6:789.26 (R4:766.44)
12 | Pavlic; Dubravko 4276.89904 ---R4:1000.00 R5:1000.00 R6:972.10 R3:684.05 R1:620.75 (R2:397.03)
13 | Steficar; Danijel 4233.12788 ---R1:1000.00 R6:961.67 R4:844.54 R3:749.63 R2:677.28 (R5:400.29)
14 | Balanc; Karlo 3632.97624 ---R6:897.21 R1:849.35 R4:803.16 R2:562.50 R3:520.75 (R5:488.47)
15 | Lilek; Alen 3518.31683 ---R5:838.62 R2:802.06 R6:691.63 R3:650.94 R1:535.06 (R4:516.27)
16 | Vukovic; Antun 3440.15082 ---R4:947.85 R5:865.66 R2:649.48 R6:599.42 R1:377.74 (R3:365.13)
17 | Vukovic; Ivan 3140.59441 ---R1:694.88 R3:680.58 R5:602.31 R2:590.91 R6:571.92 (R4:530.64)
18 | Brkic; Dinko 2860.86374 ---R4:670.12 R6:630.22 R1:546.19 R3:529.00 R5:485.34 (R2:473.46)
19 | Tepic; Sasa 2670.41748 ---R3:694.34 R2:671.38 R1:485.71 R6:431.41 R4:387.57 (R5:369.47)
Fly-Off
------------------------- ---------- ----------------------------------------------------------------------------------------------------
1 | Francic; Miljenko 2000 R2:1000.00 R1:1000.00
2 | Francic; Nikola 1582.65234 ---R1:880.81 R2:701.84
3 | Bombek; Igor 1557.43499 ---R1:995.96 R2:561.48
4 | Lehkec; Nikola 1463.58254 ---R1:895.96 R2:567.62
5 | Hrastovec; Kresimir 1149.02094 ---R1:611.11 R2:537.91
6 | Grepl; Zeljko 1138.63015 ---R1:621.21 R2:517.42
7 | Slatki; Dino 1020.00537 ---R1:676.77 R2:343.24
I xls u attach-u
Hvala na odazivu na danasnju tekmu (unatoc nepovoljnoj prognozi i jutarnjoj kisi), s nadom da ce nas na svakoj slijedecoj biti i vise.
Pozdrav,
tepi
----- |
|
|
|
Veteran
Location: Sisak | xls
Attachments ---------------- 1 sisak elektro.xls (26KB - 60 downloads)
|
|
|
|
Elite Veteran
Location: Sisak, Hrvatska | http://www.aeromodelarstvo.net/Forum/photos/photo-thumbnails.asp?albumid=44&photoid=1313 Dakle, kako je jednom vidjeti bolje nego tisucu puta cuti - u albumu mozete vidjeti dio atmosfere koja je jucer vladala na nebu iznad letjelista u Sasnoj Gredi, na startnoj liniji, u "boksovima" te na proglasenju. Jedino nitko nije smetao "skljocanjem" u najtezem trenutku - kad smo se primili tamanjenju gulasa, koji je (uzgred receno) istjerao znoj i onim nahladnokrvnijim koji se dotad nisu niti zagrijali Za kraj ozbiljno - jucer je odrzano prvo sluzbeno "elektro natjecanje" u organizaciji AMKS. Imali smo prilike vidjeti sve pozitivno sto je vezano uz ovu kategoriju i stoga zelimo vjerovati da je otvorena nova stranica povijesti sisackog i HR aeromodelarstva. Jos jednom zahvaljujem svim ucesnicima koji su doprinjeli pozitivnoj atmosferi i time u nase zivote ugradili jos jedan nezaboravan dan pun ugodnih dozivljaja. P.S. Nadam se da nitko nece "zamjeriti" na "lirskom" izrazavanju, jednostavno zelim da ono bitno ne prodje nezapazeno...
Edited by zzechner 19/5/2008 07:28
(P5180190.JPG)
Attachments ---------------- P5180190.JPG (57KB - 38 downloads)
----- Lic. No CRO F-053 / FAI 70026 |
|
|
|
Extreme Veteran
Location: Ludbreg | Želio bih se još jednom zahvaliti članovima AMKS što su nam omogučili prekrasno modelarsko druženje koje će
nam svima ostati u lijepom sječanju. Jednostavno je sve štimalo, organizacija čak i predobra jer smo tu i tamo morali
trčati na startno mjesto kako bi na vrijeme stigli startati. Vremenski uvjeti gotovo idealni za tu kategoriju iako je prognoza
neke "skeptike" spriječila da nam se pridruže. Da se više ne ponavljam o potencijalu F5J kod nas, ali mislim da još ima
mjesta napretku. Natjecanje u Sisku je sigurno pridonjelo tome. ----- Pozdrav
Mimi |
|
|
|
Veteran
Location: Zagreb | Evo da i ja kao debitant napišem koju riječ o mojoj prvoj F5J-N tekmi.
Mogu reći da mi se svidjelo. U uvjetima kada nema vjetra i bez izrazite termike, može biti jako zanimljivo. Kad se vjetar malo raspuše postaje malo manje zabavno jer se s ovim modelima uglavnom ne da nikamo otići (odnosno može se otići ali povratak ...) no i u tom slučaju ne može se reći da nije zanimljivo.
Glavna stvar je da si svatko sam može napraviti konkurentan model, a potrebna elektronika i elektrika stvarno nisu skupi (iako, uz cijene u HobbyCityu, ispada da bi sada još jeftinije bilo voziti brushlesse ).
Uglanom, dobio sam volju za doći opet, jedino što si za slijedeći put moram složiti nešto svoje tako da više ne uništavam tuđu imovinu
----- Dubravko |
|
|
|
Elite Veteran
Location: Koprivnica | Dubravko, kad si već spomenuo jeftine brusshlesse iz HobbyCity-ja, mislim da bi bilo fenomenalno kad bismo imali F5J-400/75W kao slovenci, jer mislim da bi to bilo još jeftinije no što je sad, a i konkurencija bi bila veća i time bi bile i tekme zanimljivije |
|
|
|
Veteran
Location: Čakovec | Same pohvale na organizaciji!!!
Ja sam takodjer dobio sitnu volju za tu kategoriju (još nisam potpuno siguran), možda se odlučim napravit svoj model i tekmat...
Btw. ovu tekmu sam letio sa tuđim modelom kojeg sam dobio 6 sati prije polaska u SK, prviput sam ga letio na tekmi... Ima puno razlike između modela sa eleronima i modela bez elerona...
Tako da sam jako zadovoljan sa svojim 4. mjestom...
Pozdrav! ----- Zvezda |
|
|
|
Extreme Veteran
Location: Međimurje | fly - 19/5/2008 20:53
Dubravko, kad si već spomenuo jeftine brusshlesse iz HobbyCity-ja, mislim da bi bilo fenomenalno kad bismo imali F5J-400/75W kao slovenci, jer mislim da bi to bilo još jeftinije no što je sad, a i konkurencija bi bila veća i time bi bile i tekme zanimljivije
Sine, i tata bi... ali za sveopću dobrobit modelarstva neće ići... barem ne još neko vrijeme i o tome uopće nećemo diskutirati, vidjeli smo kuda to vodi kod naših susjeda i umjesto napredka, upropastili su si "malu" F5J kategoriju...
E, da ne zaboravim iskreno čestitati pobjednicima! ----- Što je to EPOXY smola?
EPOXY smola je materija koja s vremenom zamjeni svu balzu na modelu. |
|
|
|
Veteran
Location: Koprivnica | Pohvale organizatoru i naravno čestitke pobjednicima a posebno mi je drago što je ova kategorija u ekspanziji pogotovo što ima sve više juniora. Što se tiće nekih promjena oko pravilnika, mislim da bi još neko vrijeme trebalo ostati kako je i sad, jer bi začas došli do astronomskih cijena modela (neki bi mjenjali motore, neki bi da se mogu dodati kočnice pa eleroni, itd.) i došli bi do toga da onaj ko ima više novaca ima vrlo velike šanse za bolje rezultate a ovako smo svi u startu barem približno isti. Jako dobar primjer nam je vrlo blizu i svi smo vidjeli kud je otišla ta kategorija kod naših susjeda Slovenaca. Pozdrav Marinko |
|
|
|
Veteran
Location: Zaprešić | Pohvale organizatoru na dobro obavljenom poslu. Čestitke pobjednicima i svima koji su sudjelovali.
Ovo je moja prva F5J tekma i veoma sam zadovoljan tom kategorijom koliko je jednostavna a koliko pruža zbave. Što se tiće pravilnika tokom sezone ga nemožemo mijenjati. Ja bi osobno volio da se promijeni sustav natjecanja a ne modeli.
Htio bi da se 1 min penjanja pod motorom može skratiti po želji pilota a ostatak vremena koje je riskirao može imati duži let od drugih, ionako modeli pod 1 min motora idu jako jako visoko a bilo bi i taktiziranja.
POzzz ----- I kamen leti kad ga baciš.
F1A, F5J |
|
|
|
Veteran
Location: Koprivnica | Nisam mislio da se mijenja sustav natjecanja pogotovo ne tjekom sezone već sam mislio na modele, a o Igorovom prijedlogu bi se dalo raspravljati a tokođer i o sustavu bodovanja za Kup, naravno za iduću sezonu a o kojem je bilo dosta rasprave na kraju prošle sezone. Predlažem da se otvori nova tema s prijedlozima za F5J-N kategoriju naravno ako ima zainteresiranih. Pozdrav Marinko.
Edited by Marinko 20/5/2008 14:40
|
|
|
|
Extreme Veteran
Location: Međimurje | Dečki, opet malo da vas prekinem...
Nitko ne pomišlja na obrnutu situaciju, koju donosi da vrijeme rada motora ulazi u vrijeme trajanja? Dodjite na koju tekmu u SLO u kojoj voze po tom sustavu i vidjet ćete, da je to korak unatrag a ne unaprijed. Što se dogadja? Rijetko tko isključuje motor ranije i uglavnom motori rade i više od minute, te tako sigurno svi voze na abnormalno velikim visinama i nema niti J od pravog jedrenja... Bodovi, koji se gube u letu zbog nešto dužeg rada motora, minimalni su i sve se svodi na slijetanje. Zanimljiva situacija se desila u Varaždinu na tekmi kad sam u 1. letu Fly Off-a letio ca. minutu i pol dulje od Mimija ali sletio van 15, a Mimi 0-1 i odnio je čistog soma (ovo navodim samo kao primjer koliko vrijedi sekunda leta, da me nebi netko krivo shvatio...)
Isto tako pomislite što bi to donjelo početnicima? Npr. rad motora 90 sek i gledanje točkice 10 minuta i što bi time dobili? Neki od majstora isključivali bi npr. na 40 sek. i tako nemamo više svi jednake uvjete što je čar ove kategorije. Nije mi jasno kad nam je zasada svima tako lijepo i bajno, zašto imate potrebu stalno nešto mjenjati? Svakodnevno čitam na forumu (i mogu nabrojiti barem 7-8 postova) o idejama što bi i kako bi, svatko bi nešto, jedan više baterija, drugi brushlese, treci kočnice, četvrti elerone, peti vrijeme motora. Pa to je kao ove naše seoske nogometne lige, u kojima se svake sezone mjenjaju propozicije i pravi se cirkus od rekreacije.
Još jednom i posljednji puta:
Dokle kod sam ja kao "povjerenik" ove kategorije NE dolazi u obzir nikakvo mjenjanje pravila! Jedino ako bi se svi složili, da se skrati rad motora na 50 ili čak 40 sekundi ali otom potom iduće zime. Zasada uživajte, pravite modele i letite po usvojenim pravilima za F5J-N kategoriju!
Druga priča je sustav bodovanja za Kup, koji svakako treba "prečekirati".
modelarski pozdrav, Ivica ----- Što je to EPOXY smola?
EPOXY smola je materija koja s vremenom zamjeni svu balzu na modelu. |
|
|
|
Elite Veteran
Location: Zagreb | tepi - 18/5/2008 22:18 Fly-Off 1 | Francic; Miljenko 2 | Francic; Nikola 3 | Bombek; Igor ----- Čestitam najboljima, a posebno Bombeku koji se na prvoj tekmi odlično snašao i Dudi koji je, nadam se, prepoznao koliko je dobra ova kategorija ----- Bojan Stürmer
www.aeromodelarstvo.net |
|
|
|
Veteran
Location: Čakovec | Slažem se sa Belijem; ovo je kategorija koja bi trebala privlačit mlade modelare, pogledajte koliko mladih leti F3J ili F3K kategoriju u kojima "svi" imaju kvalitetne i skupe model, ja mislim da se malo koji model domače izrade može mjerit sa modelom iz kalupa (što se tiče težine, tvrdoče, površine... a nakraju i samog planiranja.)
Ja sam ovu kategoriju svatio kao "početniču" jer svaki modelar može sam izradit konkurentan F5J model, a ni elektronika nije skupa...
Jest da imam samo jednu tekmu iza sebe u toj kategoriji, ali ja nebi mjenjao pravilnik...
Pozdrav! ----- Zvezda |
|
|
|
Veteran
Location: Zagreb | Složeni su kompletni i detaljni rezultati pa si možete pogladati kako je tko točno letio:
http://www.aeromodelarstvo.net/RezultatiF3.asp?NatID=269&Kategorija...
a tu je i poredak za Kup:
http://www.aeromodelarstvo.net/poredak_f5j_2008.asp
A sad samo malo na temu o promjenama/ne promjenama pravilnika:
Ivica, nemaš se potrebe bojati. Kao što si i sam rekao, ovako kako je za sada - uglavnom se svima sviđa. Znači nema žurbe s nikakvim promjenama. Moj komentar za brushlesse je više bio komentar jeftinoće u Hobby-ju i žalost što kod njih ne mogu nabaviti brushed motore, a ne namjera mijenjanja pravilnika. Mislim da bi bilo malo bez veze da se nakon prve odvožene tekme (i to s tuđim modelom) odmah smatram pozvanim prosipati pamet i govorit kako i što treba mijenjati.
S druge strane, isto tako mislim da nema smisla sprječavati svaku raspravu o eventualnim promjenama u nekoj bližoj ili daljoj budućnosti. Tako i tako se nikakve promjene ne mogu na silu sprovesti, a vjerujem da je uvijek dobro i pametno poslušati argumentirana razmišljanja drugih. Ako se s njima ti ili netko drugi ne slaže uvijek može iznijeti protuargumente.
U svakom slučaju, ako će biti daljnjih rasprava o promjenama pravilnika, svakako bi trebalo otvoriti posebnu temu. ----- Dubravko |
|
|
|
Extreme Veteran
Location: Varaždin | Pozdrav svima,
eto, uhvatih i ja sekundu vremena pa da pohvalim organizaciju, imali su od koga učiti . Ono što je jako praktično a ja nisam imao vremena pripremiti je svakako razglas. To treba biti dio svake tekme. Vidi se na sisačkom primjeru da se to da izvesti relativno jeftino i efikasno. Mala zamjerka na travu, i premali prostor za slijetanje. No kako svi ovisimo o tuđim terenima, oprašta se.
Za promjenu pravila i jesam i nisam. Ali treba još malo pričekati, za sada je dobro. Ono što bi možda po meni trebalo jesu kočnice, čisto iz praktičnih razloga, jer svi dolazimo sa velikom brzinom i stradavaju nam motori zbog toga jer udare jako u zemlju.
Čestitke pobjednicima |
|
|
|
Member
Location: Sisak | Lijepi pozdrav svima...prvi put..
evo malo čitam što tko ima za reći, i evo tek imam dvije tekme za sobom i čini mi se negdje oko 25 letova uopće...ali mogu zaključiti da je normalno da ima raznih ideja i prijedloga, jer tako i treba biti , inače ni ova klasa nebi nastala, ali isto tako treba jako dobro odvagnuti jesu li promjene zaista toliko potrebne, s obzirom na ovako veliku i sve veću popularnost i interes, posebice nas mlađih i neiskusnih
moje mišljenje je, evo da ne muljam, da sve u vezi MODELA ostane isto, s bodovanjem baš i nisam još upoznat....par argumenata za ovo o modelima, naime mi smo se bacili na ovu klasu jer je vrlo jednostavna i relativno pristupačna posebice za početnike, i napravljeni su prvi modeli i poletjeli su i svi zadovoljni i sretni, ali moramo dalje da bismo postali konkurentni i na tekmama pa se već kuju planovi o novim modelima...
e sad...ovo je dosta nova klasa i sigurno se još ljudi planira aktivirati a možda su i već u pripremama pa bi neko mijenjanje i korigiranje pravila odbilo potencijalne novake ili ih barem usporilo u približavanju najboljima tj. promjenama bi moguće došlo do zadržavanja i usporavanja konkurencije iza sebe...nadam se da to nije cilj jer ako su svi zadovoljni i ako dolazi dvadesetak natjecatelja na tekmu onda je postignut cilj za kojim se išlo pri osnivanju klase, zar ne?? sad treba stisnut zube i tekmat se ljudi....
....a štete na modelu radi što boljeg rezultata....nije li to rizik natjecanja i želja za brže, više, jače.... eto samo toliko
pozdrav iz siska, nadam se da sam i nešto pametno rekao u svemu ovome |
|
|
|
Veteran
Location: Čakovec | Lijepo smo se proveli u Sisku, hvala organizatorima. Put također nije bilo teško pronaći, zahvaljujući preciznom naputku u ovom forumu. Svojim letovima sam onako, osrednje zadovoljan. Još uvijek me srce boli pikati model na točku, ali očigledno ne ide drugačije. Čestitke najboljima.
Što se tiče promjene pravila, mislim da mnogima još niti ova naša pravila nisu do kraja jasna. Tu mislim na situacije kod ponavljanja leta, na situacije ponovnog paljenja motora u 1. letu i nakon toga slijetanja i ponavljanja.
Mala sugestija za buduća natjecanja, prije svakog natjecanja bi bilo potrebno točno definirati sigurnosni koridor, kojeg je zabranjeno nisko preletjeti. U Sisku se dogodilo da se taj koridor promijenio za vrijeme natjecanja, a da ta činjenica nije bila javno obznanjena.
Isto tako bi trebalo ukratko, prije natjecanja, potsjetiti natjecatelje i suce kada se dobivaju kazneni bodovi i kada se za let dobiva 0. Pretpostavlja se da svi to znaju, ali često na tekmama dolazi do različitih mišljenja vezanih uz neke specifične slučajeve.
Po mojem mišljenju pravila neka ostanu kakva jesu, neka nam još malo svima skupa sjednu.
Do slijedeće tekme, pozdrav iz Čakovca |
|
|
|
Extreme Veteran
Location: Ludbreg | Kao jedan od pokretača, mislim da F5J-N ide u dobrom smjeru i ispunjava sve
ono što smo zamislili. Gotovo na svakom natjecanju pojavi se neko novi, a najdraže
mi je da raste i broj juniora. Nakon svakog natjecanja gotovo svi "novi" jedinstveni
su tome da im se sviđa i da će se i dalje time baviti. To mi daje za pravo da se svim
silama borim protiv bilo kakve promjene pravilnika u "letačkom" djelu. Primijetio sam
da na natjecanjima ima i nekih specifičnih slučajeva koje bi trebali još prodiskutirati
i ugraditi u pravilnik (koridor obzirom na raspoloživi teren, namjerno uključivanje
motora zbog spašavanje modela i (ne)mogućnost ponavljanja, uključivanje motora
zbog smetnji ...)
Što se tiče obračuna, vjerujem da možda ima i boljih rješenja od ovog koji trenutno koristimo.
Način obračuna je preuzet iz F3J koji se već dosta dugo tamo koristi i koliko ja znam od
strane natjecatelja u toj kategoriji nije bilo žalbi. S obzirom na način natjecanja koja je
gotovo identična F3J smatrali smo logično da se i način obračuna preuzme od njih. Na
kraju prošle sezone o tome smo raspravljali, ali bilo je puno različitih prijedloga i na kraju
se nismo ništa konkretno dogovorili.
Predlažem da zbog toga osnujemo neku "radnu grupu" od 3-4 člana ili ovlastiti povjerenika koji
bi ovakve stvari rješavali i predložili, na osnovi prijedloga aktivnih natjecatelja, Mod. komisiji promjenu ili
dopunu pravilnika. Mislim da bi na takav način puno jednostavnije došli do konkretnijih promjena
na bolje jer samo diskutiranjem u forumu nismo ništa konkretno napravili, a i mišljenja su različita.
Isto tako nemam ništa protiv da ukoliko postoji "kritična masa" natjecatelja koji bi rado
koristili modele sa brusshles motorima, kočnicama, flapsevima, baterije većeg nazivnog
napona ... da se uvede i F5J unlimted.
----- Pozdrav
Mimi |
|
|
|
Regular
Location: Varaždin | Pozdrav, konačno sam se registriral....
Super tekma, svaka pohvala Sisku, lijepo sam se proveo, samo da je bilo manje komaraca, ili da su bili barem manji
prije par godina, moram priznati da nisam bil baš preveliki obožavatelj jedrilica, u rečenici u kojoj sam ih spominjal nije bilo baš previše lijepih riječi, spore, dosadne...
sa ovom kategorijom sam zavolio jedrilice i jedrenje, i drago mi je što to postaje najbrojnija RC kategorija u HR.
Na tekmi u Varaždinu nismo imali razglas, proradili bumo na tome do sljedeće godine, u Sisku je bil razglas, ali mislim....
trebalo bi snimiti 10 min+ 1 min rada motora, na CD, MP3, ili...
sa detaljnim odbrojavanjima i upozorenjima svaku minutu koja je to minuta leta, pred kraj možda i gušće, a obavezno zadnjih 20-30 sekundi.
po meni to je jedini nedostatak na tekmama trenutno, jer kad sam u toku sa vremenom, mogu bolje kalkulirati
ako razglas još ne postoji, kao kod nas u VŽ, trebal bi dobar sudac, koji ne špara glasnice
mislim da u ovoj kategoriji nema potrebe za nikakvim promjenama, bar ne za sad...
pogotovo sam protiv uvođenja kočnica, ovak je bolje i zanimljivije, a možda se slomi i koji trup
jako mi je žal kaj sad nema nikakva tekma do sredine 8 mjececa
pozdrav, Denis
|
|
|
|
Veteran
Location: Čakovec | Za sve kojima je žal kaj nema nikakve tekme kod nas uskoro mogu se okušati na F5J Euro cupu u Sloveniji, u Moravskim Toplicama 31. 05. i 1. 06. 2008. Evo linka za prijave. http://eurocup.mk-ftic.net/
Za sad nas je troje iz lijepe naše. Inače naši modeli su konkurentni njihovima, tako da rezultati prije svega zavise od nas samih i našeg letenja.
Pozdrav, Danijel |
|
|
|
Veteran
Location: Zagreb | Denis - 21/5/2008 12:48
Na tekmi u Varaždinu nismo imali razglas, proradili bumo na tome do sljedeće godine, u Sisku je bil razglas, ali mislim....
trebalo bi snimiti 10 min+ 1 min rada motora, na CD, MP3, ili...
sa detaljnim odbrojavanjima i upozorenjima svaku minutu koja je to minuta leta, pred kraj možda i gušće, a obavezno zadnjih 20-30 sekundi.
po meni to je jedini nedostatak na tekmama trenutno, jer kad sam u toku sa vremenom, mogu bolje kalkulirati
Samo da pripomenem da mi u joticama koristimo CD sa odbrojavanjima i svime ostalim već 11-tu godinu (ako se ne varam počeli smo daleke 1998. ). Koliko znam, svi smo jako zadovoljni s načinom na koji je to napravljeno i ne bi bio nikakav problem prilagoditi ga za F5J.
Moje je mišljenje također da je CD (može biti i MP3 player) ipak najbolje i najkomotnije rješenje. Na početku tekme ključiš play, staviš na autorepeat i nemaš više nikakve brige osim što moraš paziti da ima struje. E da, još se moraš sjetiti da prije finala ubaciš drugi CD . ----- Dubravko |
|
|
|
Extreme Veteran
Location: Međimurje | Dubravko, ovo je i moja tiha želja... ----- Što je to EPOXY smola?
EPOXY smola je materija koja s vremenom zamjeni svu balzu na modelu. |
|
|
|
Veteran
Location: Zagreb | Ma nema problema Ivica - ako ste za, ja ću preuzeti obavezu i složiti audio zapise koje se onda po želji mogu izvoditi preko CD ili MP3 playera.
Jedini problem mi je što se onda moram slušati po cijeli dan na tekmama ----- Dubravko |
|
|
|
Extreme Veteran
Location: Varaždin | Pa ubaci koji ženski glas, pa da možemo birati, kao na GPS-u |
|
|
|
Veteran
Location: Sisak | Dudo,
naći ćemo pravu spikericu da bude ljepše na natjecanju i složiti CD.
Morali bi se samo dogovoriti za vremena, radno 10min-OK, motor 1min-OK,
pripremno-?. trebale bi dvije varijante 3min i 5 min, jer je 5min možda previše.
Dajte svoja razmišljaja pa da to i napravimo.
Timer koji mi koristimo ima još i veliki displej koji nikako da prepravim jer je ver.1 imala problem s suncem.
I kako nikad dosta vremena to nije spremno pa je ovo s CD-om sada bolje.
Pozdrav,
tepi |
|
|
|
Extreme Veteran
Location: Međimurje | Tepi, pripremno vrijeme od 5min. u praksi pogotovo na "lezernijim" tekmama meni se cini sretnijim rjesenjem, jer nece uvijek takmicari imati na raspolaganju 2 paketa baterija, tu i tamo netko treba nesto popraviti i po meni bolje je za takvu "rekreativnu" kategoriju da se previse ne forsira tempo.. ali to je samo moje misljenje ;-) ----- Što je to EPOXY smola?
EPOXY smola je materija koja s vremenom zamjeni svu balzu na modelu. |
|
|
|
Veteran
Location: Čakovec | 5 minuta bi po mom mišljenju trebalo biti minimalno vrijeme za pripremu. U Sisku nam je malo falilo vremena pa je zbog toga priprema bila skraćena na 3 minute. A sve to iz razloga što je 19 natjecatelja bilo raspoređeno u 4 grupe. Da su bile napravljene 3 grupe, imali bismo više vremena. |
|
|
|
Extreme Veteran
Location: Ludbreg | I ja mislim da bi trebali imati za pripremu 5 min. Ponekad se dogodi da su svi spremni i prije,
ali ima i slučaja kad letiš zadnju grupu turnusa i odmah prvu grupu slijedećeg pa ti je 3 min
prekratko. Ako još nisi imao sreće i moraš nešto popraviti ili mjenjati onda je velika "frka".
Mislim da one dvije minute više za pripremu nebi trebale biti problem.
----- Pozdrav
Mimi |
|
|
|
Veteran
Location: Sisak | Što se mene tiče, mislim da je 5 min optimalno vrijeme za pripremu.
Varijanta s 3min je bila smo kao prijedlog kad smo kratki s vremenom.
Kad se snima, trebalo bi po meni napraviti obje varijante, a na tekmi se odliči kako se leti.
Samo da smo svi suglasni da se koriste obje varijante i da nebi ne tekmama proizvoljno mjenjali vremena za pripremu kako kome odgovara.
Iznimke su uvijek moguće, ali nisu pravilo
Pozdrav,
tepi |
|
|
|
Elite Veteran
Location: Gornji Grad-Medveščak | Na tekmi u Sisku Josip je dva puta uzastopce imao start-za-startom i 3 minute nije dovoljno niti za razgibati vrat i malo se pribrati, a da ne govorim o brzoj provjeri modela, promjeni baterije i slićno. Zato mu je u oba slućaja onaj drugi start bio znatno lošiji. 5 minuta mi se stoga ćini razumnim vremenom iako te dvije dodatne minute neće bitno pomoći onom takmičaru koji ima uzastopne startove.
Diogen.
Edited by Diogen 26/5/2008 12:46
----- Naš hangarčić: http://web.vip.hr/385915861879.vip/Index.html |
|
|
|
Veteran
Location: Koprivnica | U Sisku je bilo vrijeme na knap pa smo se svi složili da vrijeme pripreme bude 3 min a isto tako se slažem s ostalima da bi vrijeme pripreme moralo biti 5 min, pogotovo ako netko ima malo kompliciranu zamjenu baterija a starta dvaput zaredom za 3 min si ne stigne zamjeniti baterije. Pozdrav Marinko. |
|
|