Ajd pls učini to u moje ime ili pomozi kako da se registriram, ne nalazim "kod", tj. tu rubriku... , a kaže: Vpiši kodo (nahaja se v rubriki Pohvale, pritožbe in pomoč uporabnikom):
Posted 21/6/2015 18:54 (#28846 - in reply to #28843) Subject: Re: 7. Sisacki elektro kup
Elite Veteran
Location: Sisak, Hrvatska
Eto, završila je i ova tekma, u duhu prijateljskih susreta i druženja s uspomenama na neka prošla vremena, no kad se javio Dudin glas iz zvučnika i u pravom natjecateljskom nadmetanju. Turbulentno vrijeme je zahtijevalo puno taktiziranja, pa su viđena i po 3 ponavljanja...Nažalost, nebo iznad Šašne Grede je ovaj put uzelo Zvonetov model, iskoristivši samo jedan tren slabije pažnje! Svima zahvaljujem na dolasku i ugodnom druženju, čestitke osvajačima trofeja (Dlaka je napokon uzeo i to prvo mjesto...), a Tonetu za najbolji plasman među slovenskim prijateljima; iako zamalo na poslovično nepopularnom 4. mjestu. Nadamo se dogodine u barem dvostrukom broju, koliko smo u jednom predahu s Karlom prebrojali + 10 domaćih koji trenutno ne nastupaju!
Posted 22/6/2015 16:19 (#28847 - in reply to #28846) Subject: Re: 7. Sisacki elektro kup
Expert
Location: Zaprešić
Vrijeme je, kao i uvijek u Šašnoj, bilo vrlo "šašavo". Prva slika je trenutni poredak u SLO_CRO_Kupu. Na tekmama i raspravama naročito volim rasprave o procjenama visine i udaljenosti modela od pilota. Na drugoj slici je log Tucmanovog 8. turnusa gdje je vidljivo da nije prešao visinu od samo 340 metara. treća slika su logovi svih 8 Alenovih turnusa, a vezano na rasprave o visini penjanja pod motorom. Uvijek sam tvrdio da visina penjanja pod motorom najviše ovisi o trenutnom zraku i o putanji penjanja.(pilotu). Kako su svi modeli gotovo istih dimenzija i mase, te svi koriste jednake motore i elise, taj dio je zanemarljiv. Na 3. se slici vidi kako je Alen sa istim modelom i uvijek napunjenom baterijom imao visine penjanja od 110 do 170 metara. Vidljivo je i to da su letovi nakon visokih startova nasatvili penjati, dok se nakon niskih bar neko vrijem curilo.