|
|
Extreme Veteran
Location: Međimurje | Mala ali hrabra ekipa iz AK Rudolf Fizir iz Ludbrega otputovala je na daleki put u Dresden, gdje se odrzava najjace ovogodisnje svjetsko natjecanje u kategoriji F3K. Prijavljeno je 130 natjecatelja iz cijelog svijeta. Marinko i ja nazalost zbog spleta nesretnih okolnosti nismo mogli otputovati ali vjerujemo da ce nasi decki dati sve od sebe i uz to zelimo im puno sportske srece.
Kronika dana:
12:40
"Do sada nismo nista letjeli zbog kise..."
22:20
"Uspjeli smo odvoziti 3 turunsa uz nekoliko prekida zbog kise.
Rezultati jako sareni. Mi se drzimo oko sredine." ----- Što je to EPOXY smola?
EPOXY smola je materija koja s vremenom zamjeni svu balzu na modelu. |
|
Site Sponsor | my ad code here... |
|
|
Extreme Veteran
Location: Međimurje | Nedelja 12:35
"Nixa i Dino u juniorskom Fly-offu..."
Drzimo palceve! ----- Što je to EPOXY smola?
EPOXY smola je materija koja s vremenom zamjeni svu balzu na modelu. |
|
|
|
Extreme Veteran
Location: Međimurje | Sjajne vijesti iz Njemacke!!!
Juniori:
1. Nixa Francic
2. Dino Slatki
...
Seniori:
Mimi i Danijel oko sredine...
Iskrene cestitke jos jednom kolegama, pogotovo mladim snagama iz AK Rudolf Fizir!
Edited by belovic 24/5/2009 18:01
----- Što je to EPOXY smola?
EPOXY smola je materija koja s vremenom zamjeni svu balzu na modelu. |
|
|
|
Elite Veteran
Location: Koprivnica | oho čestitam..kad budu se mogli viditi cjeli rezultati? ----- Luka Krušec, CRO 1722
www.atelierfly.com |
|
|
|
Extreme Veteran
Location: Varaždin | Čestitke Ludbreškim juniorima, dobro su ih oderali. Tako treba!
----- nenad |
|
|
|
Elite Veteran
Location: Zaprešić | ČESTITAM ----- Moja životna filozofija (by Vikac):
Napravio sam avion kojeg pustiš i on leti dok ne padne na zemlju!!!
|
|
|
|
Veteran
Location: prosici/cazin | Ma superrr. |
|
|
|
Extreme Veteran
Location: Ludbreg | Nakon pređenih 1200km, 14 sati vožnje u povratku i odspavanih par sati, dok je sve još svježe evo i par mojih dojmova sa tekme.
U četvrtak, kad smo stigli je sve izgledalo super sunčano bez vjetra i bez problema smo postavili kamp, napravili
prvi roštilj i napravili zadnji trening. Livada ogromna koja inače služi lokalnom aeroklubu kao sportski aerodrom, ali
po rubovima obrasla šumom. Već na otvaranju u petak u jutro slaba kiša, ali po najavi domaćina trebalo je u kratkom
vremenu prestati, međutim trajala je do 14:30 kad smo zapravo počeli letjeti. Ovjeti za nas povoljni, zatvoreno nebo
s malo termike, bez vjetra, ali smo par puta prekidali zbog kiše.Odletjeli smo nepuna 3 zadatka, rezultati više manje Ok.
Drugi dan, druga priča vjetar veoma jak od samog jutra, termike ima , ali je treba pratiti niz vjetar i na vrijeme se vratiti u polje.
Meni je odmah bilo jasno da su to uvjeti koji nam nikako ne odgovaraju i da će nas to rezultatski pokopati. Trudili
smo se koliko je išlo, ali su nam još i tehnički problemi (smetnje na većim udaljenostima, lom sajlice i vertikalca,
čudno ponašanje serva...) otežali posao. Cilj nam je bio završiti dan sa što manje krša što nam je i uspjelu osim neki
sitnica. Letjelo se inače na najvišem nivou tako da je u svakoj grupi neko sigurno napravio max bez obzira na uvjete
i svaka se greška plaćala velikim gubitkom bodova. U subotu navečer domaćin nam je pripremio bogati banket na
kojem je nastupio odličan Big band iz Dresdena, pa je uz odlično društvo bila to nezaboravna večer.
Nedjelja slična suboti uz malo manje vjetra pa smo odmah živnuli i probali popraviti rezultat koliko se dalo,
nažalost odletjeli smo još samo 2 zadatka i to je bilo to. Nastala je mala strka oko Fly offa za juniore, Nijemci
osim juniora do 18 godina imaju i juniore do godine 23 (omladinci) i na kraju su usprkos drugačiji najavi samo
3 "omladinaca" letjeli Fly-off, tako da su u juniorskom poretku do 18 g. Nixa i Dino osvojili prva dva mjesta.
Sve u svemu najjača moguća tekma (po meni jača i od svj. prvenstva). dobro organizirana uz par sitnijih
propusta i ponovni pokušaj "kuhinje" koji je na vrijeme spriječen. Za sad prilažem samo par fotki, a kasnije kad
nađem više vremena složit ćemo i album.
(Ekipa.JPG)
(juniori1.JPG)
Attachments ---------------- Ekipa.JPG (181KB - 14 downloads) juniori1.JPG (192KB - 10 downloads)
----- Pozdrav
Mimi |
|
|
|
Expert
Location: Rijeka | Bravo dečki! |
|
|
|
Veteran
Location: Fort Huachuca | Malo nas je al nas ima!!!!
Bravo! |
|
|
|
Veteran
Location: Čakovec | Svaka čast!!!!! ----- Zvezda |
|
|
|
Extreme Veteran
Location: Varaždin | Čestitke, bravo ----- Krešimir Hrastovec
[img]http://condor.ephemeride.com/i/bdg/117.jpg[/img]
[img]http://stats.condor.cc/10125.png[/img] |
|
|
|
Member
Location: Ludbreg | Pozz. Evo i par riječi od mene, pošto me dugo nije bilo ni na forumu a ni na tekmi F3K ( godinu dana nisam dirnuo modele ).
Mislim da prva i osnovna stvar koja opravdava ovako dosta lošije rezultate ( barem u mojem slučaju ) je da definitivno nismo u koraku sa letenjem koje se počelu događati u F3K; u mojem slučaju to nije čudno pošto sam malo duže izbivao sa terena ali vidim da se i kolege nisu baš najbolje snašle. Letenja ''u vjetar'' više definitivno ne postoji, a da ne spominjem normalno traženje termike u krugu 500m . . . .većina leti jako brze modele i riskira ogromno puno puštajući se niz vjetar po 1km, što je jako puno za model raspona 1,5m i težine cca 280g jer se jako teško vratiti ''doma'' po vjetru 4-6m/s. Ali svi to uredno rade i koriste balaste po 60g što prije uopće nije bio slučaj ( nikad u životu nisam imao model sa balast kutijom, a kamoli balastom ) Sve više novih modela se pojavilo u zadnjih 1god., čak se usudim reći da više nego li u F3J, i ta klasa odlazi u ekstreme , i cijenom i letenjem ( prosijek je 400-500eura za goli model ). Čovjek koji se najbolje snašao u toj priči je bio naravno Njemac, 19god. mu je tek ako se ne varam, i vjerujem da je od svog prvog dana trenirao po sličnim uvjetima koji su bili i u Nardu ( Dresdenu ) jer se večina Njemačkih i Švedskih pilota najbolje snašla u tim prilikama kada ti vrijeme kroji pravdu.
Jednom riječju nismo u korak s vremenom ( govorim u svoje ime ) jer način letenja se skroz na skroz promjenio. Sve u svemu jedno lijepo i korisno iskustvo, po meni tekma jača od one za WC 2011god. u Švedskoj kao sto je i Mimi rekao, iz tog razloga jer su tu letjeli mnogi Njemci i Šveđani ( a na WC ih može biti samo 3 u jednoj reprezentaciji ) ; za primjer: Mebus, Herrig mlađi, Herrig srednji, Herrig stariji, Mitellbach, Border, Vogler, Muschler, Reinicke; svi Njemci koji su tekmali i bili u top 20, dok on njih samo 3 ulaze u repku. Dobar pokazatelje di smo i šta smo u F3K. . . ''malo nas je al nas ima'' )
Reze:
46. Horvatić
57.Frančić N.
62.Slatki D.
70. Frančić M.
Evo kompletne reze:
KVALIFIKACIJE: http://www.modellflug-tu-dresden.de/fileadmin/user_upload/f3k/aussc...
FlyOff Juniori i Seniori: http://www.modellflug-tu-dresden.de/fileadmin/user_upload/f3k/aussc...
Pozz.
|
|
|
|
Member
| "puštajući se niz vjetar po 1km, što je jako puno za model raspona 1,5m i težine cca 280g"
Nema šanse, to više ne vidi ni sokol, ne želim vrijeđati ali mislim da pretjeruješ? |
|
|
|
Extreme Veteran
Location: Međimurje | zvonimir - 27/5/2009 23:24
Nema šanse, to više ne vidi ni sokol, ne želim vrijeđati ali mislim da pretjeruješ?
izgleda da nikada nisi bio na tekmi... ----- Što je to EPOXY smola?
EPOXY smola je materija koja s vremenom zamjeni svu balzu na modelu. |
|
|
|
Veteran
Location: Čakovec | Svaka čast dečki na rezultatima u tako jakoj konkurenciji, a isto tako svaka čast i na odluci da se krene na tekmu udaljenu više od 1000 km.
|
|
|
|
Member
Location: Ludbreg | zvonimir - 27/5/2009 23:24
"puštajući se niz vjetar po 1km, što je jako puno za model raspona 1,5m i težine cca 280g"
Nema šanse, to više ne vidi ni sokol, ne želim vrijeđati ali mislim da pretjeruješ?
Predpostavljam da si iskusan pilot kad ovako naletavaš na ''prvu'' loptu. Evo ti primjer iz prve ruke: radno vrijeme 5min, lik leti 3min i u tom vremenu ima visinu na granici vidljivosti, cca 160m , i doslovno je točkica na nebu. Znači vraća se dvije minute i nakon te dvije još trči po njega cca 300-400m van polja. Ako uzmeš brzinu spuštanja aviona ( znači blagog pikiranja ) manje brzina vjetra negdje si oko 3-4m/s. Malo matematike te dovodi do udaljenosti od 800-900m.
Najbolje da koji put probaš i sam pa da vidiš kako ljudsko oko jako vara dok su u pitanje takve udaljenosti. Iskreno i mene je to iznenadilo koji put, a ovaj u Njemačkoj pogotovo jer su uvjeti bili stvarno ekstremni.
P.S A kolko sokol vidi to ne bi znao, ne bi ga htio podcijeniti )
LP |
|
|
|
Member
| Ajd dobro, sa joticom se patimo na daljinama preko 700 m, a sad čukci na 1000 to je već SF. |
|
|
|
Veteran
Location: Karlovac | Nije to SF nego muka Isusova. Npr. kada se leti četiri leta bez maksa. Znači, dovoljan je jedan let kroz radno vrijeme od 10 min. Ako je dobro vrijeme pustiš se sa gajbom i vjetrom i ne puštaš do kraja. Suze špricaju, vrat puca, nekad nemaš pojma kuda model leti. Samo pratiš kretanje točkice (modela) koliko se može i kompenziraš jer mali model gore vrluda k'o blesav. Naravno da možeš radi svoje komocije napustiti dobru gajbu i probati naći neku bližu ali uz današnju konkurenciju nitko to ne radi pa makar sletio van ili izgubio model. Nekada se ova kategorija mogla puno ležernije letjeti ali uz današnja pravila za modele (skupe i dobre) leti se totalno na nož. Puno se ulaže u modele pa ljudi puno i treniraju da bi rezultatom opravdali ulog, i eto ljute konkurencije. Za razliku od jotica ova kategorija je dinamičnija i više fizička pa je i adrenalin veći.
|
|
|
|
Veteran
Location: Fort Huachuca | Kilogram željeza se čini puno teži od kilograma perja ako procjenu težine donosiš iskustvenom metodom osjećaja boli tijekom pada jedne i druge materije na vlastitu nogu.
Edited by Džonline 4/6/2009 14:38
|
|
|
|
Member
| Prvo se moram ispričati kolegi Danijelu zbog skeptičnosti u svezi letenja sa F3K na daljinama preko 1000 m, jer je ipak moguće. Danas oko 12,30 sati na aerodromu Jelas u Sl. Brodu smo izvršili range test na način što je Huco otišao oko kilometar od nas koji smo se nalazili pored hangara gotovo do kraja piste, kada smo jedva vidjeli i auto. Nakon što je izvadio model, isti smo vidjeli jedva i to samo ako zabljesne sunce, ali kada je bacio model i poletio, složili smo se da je moguće upravljati i kružiti modelom, mada jako teško. Jedino nismo sigurni kako vratiti model jer tu malu siluetu, kada leti prema nama nitko od nas nije mogao vidjeti. Ipak još jednom se ispričavam i pozivam ekipu na pivo kada budu u mogućnosti. Živjeli! |
|
|